Piektdiena, 21. februāris Eleonora, Ariadne

Ekspluatācijā pieņem Grīzupes ielas pārbūvi

Ekspluatācijā pieņem Grīzupes ielas pārbūvi
Foto: Liepājas pašvaldība
03.09.2019 12:56

liepajniekiem.lv

Būvniecības Valsts kontroles biroja komisija ekspluatācijā ir pieņēmusi Grīzupes ielas pārbūvi posmā no Cukura ielas līdz pilsētas robežai. Pašvaldība pirmdien, 2.septembrī, no biroja ir saņēmusi atbilstošos dokumentus, informē Būvvaldes sabiedrisko attiecību speciālists Aigars Štāls.

Būvdarbi Grīzpues ielā sākti 2017.gada augustā un pabeigti šā gada jūnijā. Kopumā pilnībā pārbūvēta Grīzupes ielas brauktuve 3,5 kilometru garumā.

Būvdarbu laikā izveidots jauns apvienotais gājēju un velobraucēju ceļš posmā no Kuldīgas ielas līdz pilsētas robežai.

Ir labiekārtots ielas gala posms pie pilsētas robežas. Tur izveidota apstāšanās un atpūtas vieta, kur satiksmes dalībnieki var iepazīties ar pilsētas karti. Šeit uzstādītas velonovietnes, soliņi un atkritumu urnas. Uzstādīta arī dekoratīva pilsētas robežas zīme, kas atgādina bāku un ir atbilstošs simbols ostas pilsētai, turklāt sasaucas ar enkuru, kas atrodas pie pilsētas robežas uz Grobiņas pusi.

Lai nodrošinātu vienmērīgāku auto plūsmu, ir izbūvētas vairākas autobusu pieturvietas ar apstāšanās ”kabatām”, uzstādītas pieturvietu nojumes un atkritumu urnas, kā arī izbūvēts stāvlaukums pie bērnudārza ”Zīļuks”.

Gājēju pārejas posmā no Cukura ielas līdz pilsētas robežai tagad ir aprīkotas ar apgaismojumu, kā arī izbūvēts LED apgaismojums veloceļam posmā no Kārklu ielas līdz Aisteres ielai. Pirms pārbūves gājēju pārejas bija apgaismotas tikai daļēji.

Jauna ielu apgaismojuma sistēma izbūvēta no Aisteres ielas līdz pilsētas robežai – šajā posmā iepriekš apgaismojums nebija vispār.

Tāpat ir sakārtota lietus ūdens novadīšanas kanalizācija, izbūvēta jauna sūkņu stacija un uzbūvēta metereoloģiskā stacija, kas uzlabos Komunālās pārvaldes Ziemas dienesta darbu, nodrošinot brauktuves operatīvu monitoringu vasarā un ziemā, kas ir īpaši svarīgi, jo palīdzēs noteikt apledojuma sākšanos.

Pie Cietokšņa kanāla ir uzstādīta videonovērošanas kamera ar automašīnu numuru noteicēju, kameras darbību pārrauga Valsts policija.

Grīzupes ielās malās ir iestādīti 182 koki, atsevišķos posmos malās iesēta zāle.

Būvobjektā ir ievēroti vides pieejamības risinājumi un prasības, ir izvietotas visas ceļu satiksmes zīmes un uzkrāsotas nepieciešamās horizontālās līnijas.

UZZIŅAI

Projekta kopējās izmaksas ir 5,16 miljoni eiro, no tām 3,95 miljoni – no ES Kohēzijas fonda, 0,18 miljoni – valsts budžeta dotācija, bet 1,03 miljoni eiro – pašvaldības finansējums.

Foto galerija

20 komentāri

2019-09-03 14:28

anonīms: Skaisti jau, tikai-lai tas, kurš to visu zīmēja uz papīra, lai pamēģina tikt pāri Grīzupes ielai uz 14.novembra bulvāra autobusa pieturu (pilsētas virzienā). Ietve izbeidzas, skrienot pāri atduries pret margām.

2019-09-03 15:09

:))))): Kā var pieņemt to ielu!!!???
Uz kuras ielas tad vēl tika daudz avāriju, kā vienā krustojumā.....

2019-09-03 15:30

VBKBirojam: Kā var pieņemt ekspluatācijā, kad jaunie koki jau ir nokaltuši!? Vai tā nav būvnieku atbildība?

2019-09-03 16:00

leitiss&: Ja Grīzupes ielu paskatās no augšas ar drona palīdzību, var labi redzēt cik šķībi, līkumaini iet ielas mala, tas ir projektā? Pie Grīzupes ielas 11 kāpēc autobusa pieturu (pilsētas virzienā)nevarējāt uztaisīt ar kabatu?

2019-09-03 16:04

leitiss&: krustojumos ar Slimnīcas ielu un 14. novembra bulvāri jau tagad smagie ar aizmugurējiem riteņiem brauc pa apmalēm! Vai tad nevar tos krustojumus izbūvēt vismaz par 2 metriem platākus? tur taču mežs un purvs!

2019-09-03 16:43

zevs: iedomājies ka mežš vrb kādam pieder.. kā tad viņi no manis atpirks to gabalu... ja es negrib pārdot :D

2019-09-03 16:45

iedzīvotāja: Vajadzētu uzstādīt soliņus, kur var apsēsties veciem cilvēkiem un māmiņam ar maziem bērniem. Žēl, ka projektētāji un pienēmēji līdz tam nu nekādi nevarēja aizdomāties.

2019-09-03 17:54

Pievieno komentāru: Man tas jocīgais tornis uz akmens čupas atgādina kaut kādus sovoku laikus!

2019-09-03 18:18

Pievienoju: Nu pilnīgi nemaz! Ja uz to tornīti būtu zelta piecstaru zvaigzne un no akmens čupas nāktu mūžīgā uguns, tad vēl varbūt...

2019-09-03 21:42

baisi: Večnaja slava idejas autoram!

2019-09-03 22:05

krusāders: trešdaļa koku ir nokaltusi,posmā no Kārklu ielas līdz pagriezienam uz slimnīcu.!Projekta tāmē noteikti ir iekļauti zaļi,dzīvi koki,nevis sakaltuši mieti.Kā var pieņemt tādu darbu????????Vai laikam patreizāk būs jautāt-Cik tas maksā:D

2019-09-04 04:59

30 gadi pie stūres: Braucu tumsā no slimnīcas puses un aiz Melnupītes griezos pa kreisi Brīvības ielas virzienā - griežos, viss OK, pēkšņi priekšā iznirst "sala" ar borģūrēm... to zīmi "apbraukt no labās puses" var ieraudzīt tikai tad, kad jau esi ar purnu pret to "salu". Nu kā var kaut ko tik debīlu, nevajadzīgu un tizlu izdomāt, uzprojektēt, uzbūvēt un vēl pieņemt ekspluatācijā? Esmu tur tūkstošiem reižu braucis pirms šitās rekonstrukcijas, nekad nebija problēmu... NU KĀPĒC VIENMĒR KAUT KAS JĀSAČAKARĒ???

2019-09-04 07:40

Iela: Viss ir slikti, visi idioti, neviens neko nemāk.

2019-09-04 09:14

Realitāte: Man patīk stilizētā bāka, gaumīga un Liepājai atbilstoša. Un tie, kas te saskata līdzību ar monumentiem PSRS laikos, paši ir līdzīgi dumjai, neizglītotai, atpalikušai, degradētai sabiedrības daļai, kas paši neko citu nevar, kā tikai kritizēt.

2019-09-04 09:42

Nelda: Vispiesārņotākais gaiss Latvija ir Rīgā, Liepājā un Rēzeknē. Obligāti nokaltušo jeb nepieaugušo koku vietā iestādīt jaunus kociņus, tos regulāri laistīt, kamēr pieaug un iesakņojas. Liela daļa no iestādītajiem ozoliem nokalta, jo šajā karstajā un sausajā vasarā tos pēc publikācijas presē laistīja divas nedēļas pirms Jāņiem, bet ne pagājušajā rudenī pēc iestādīšanas, ne sausajā pavasarī, ne tagad pa sauso vasaru par tiem neviens neliekas ne zinis.

2019-09-04 09:47

30 gadi pie stūres: acīmredzami ir par daudz... jāmet miers ja nevar zīmes un saliņas redzēt

2019-09-04 13:54

buboo: Koki nokaltuši, jo tos iezstādīja būvgružos... Nedaudz pakaisīja melnzemi un viss, te rezultāts. Būvuzraugs kā parasti nav ne ko redzējis ne dzirdējis...

2019-09-04 14:27

Ilze: Tiešām jābrīnās, kā var pieņemt ekspluatācijā ielu ar nokaltušiem kokiem un nesakārtotām autobusu būdiņām (izsistiem stikliem). Diez vai būvprojektā kas tāds bija paredzēts.. Nepatīkami, ko lai saka!! Komunālajai pārvaldei būs ko labot..

2019-09-04 14:40

Bez desām: >Realitaāte
Kur tu tur bāku redzi, ēzeli!? Kaut kāds kremļa tornis un ne jau tev spriest par citu cilvēku izglītību un atpalicību!

2019-09-04 18:22

Kashelis: Ne nu tiešām, kā var tos nokaltošos kokus pieņemt?

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Sadarbībā ar

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Aizmirsu paroli