Otrdiena, 25. februāris Alma, Annemarija

Izbūvēta ir, bet šobrīd lieka. Pieturvietā Parka ielā pasažieris autobusu nesagaida

Izbūvēta ir, bet šobrīd lieka. Pieturvietā Parka ielā pasažieris autobusu nesagaida
Foto: No Google maps
28.09.2019 07:12

liepajniekiem.lv

“Ir “būdiņa”, soliņš, zīme, uzraksts “Tirgus iela”. Bet autobuss šeit neiet. Nesaprotami,” portālam liepajniekiem.lv neizpratni pauda kāds vīrietis par pieturvietu pie veikala “Depo”, Parka ielā.

Viņš šonedēļ vēlā pēcpusdienā devies uz minēto sabiedriskā transporta pieturvietu, taču, nogaidījis pusstundu, sapratis, ka tomēr kaut kas nav kārtībā. Uzzvanījis un noskaidrojis, ka autobusi šajā pieturvietā nemaz nepiestāj. Viņam skaidrots, – ja nav saraksta, tātad autobusi šeit nekursē. “Bet es saprotu tā, – ja ir pietura, tad tur autobusiem vajadzētu iet. Vai arī tad tai tur vispār nevajadzētu būt,” viņš saka, un jautā, kāpēc šādā veidā tiek maldināts.

“Situācija neapšaubāmi ir nepatīkama,” atzīst Liepājas pilsētas pašvaldības aģentūras “Liepājas sabiedriskais transports” direktors Uldis Zupa, sakot, “šāds mums ir pirmais gadījums”. U.Zupa skaidro, ka šajā pieturā nav sarakstu, kas liecinātu, ka šeit kursē kāds autobuss, un šī pietura arī nav redzama visos maršrutu sarakstos un arī plānotājos.

Minētā sabiedriskā transporta pieturvieta ir veidota ar perspektīvu, norāda U.Zupa. Pašlaik tā ir lieka, bet, iespējams, nākotnē būs vajadzīga.

“Liepājas sabiedriskā transporta” direktors skaidroja: “Periodā, kad tiek plānota jaunu ielu izbūve vai jau esošo ielu rekonstrukcija, ir jāpieņem arī lēmums par pieturvietu izvietošanu šajos posmos, ņemot vērā gan esošo situāciju, gan nākotnes perspektīvu. Teritorijās, kurās jau ir pieturvietas, šis darbs ir daudz vieglāks, jo ir zināmi pasažieru paradumi. Turpretim, ja izbūves teritorijā nav nedz maršrutu, nedz pieturvietu, šis uzdevums jāsasaista ar esošo un plānoto teritorijas izmantošanu un ar to pakārtoto iespējamo vai esošo pasažieru plūsmu.”

Ja projektā netiekot izbūvētas pieturvietas, izbūvēt tās vēlāk jau esot sarežģītāk un dārgāk.

“Runājot par Parka ielu, – tā ir ražošanas teritorija ar tendenci uz paplašināšanos un attīstību,” norādīja U.Zupa. Taču šobrīd, ņemot vērā faktiskā pieprasījuma trūkumu un pasažieru skaitīšanas datus no blakus esošajiem maršrutiem un pieturvietām, redzams, ka šajā posmā norīkot pilsētas maršrutu autobusus nav pamatojami, bet, iespējams, nākotnē situācija var mainīties.

Uz jautājumu, vai nav iespējams, piemēram, pārcelt Parka ielas pieturvietas “Tirgus iela” “būdiņu” uz citu vietu, kur pasažieri to tiešām novērtētu, U.Zupa atbildēja: “Ir jāņem vērā tas, ka izdarīt izmaiņas Eiropas Savienības līdzfinansētajos projektos nedrīkst piecus gadus. Līdz ar to šobrīd pieturvietu nojumes vai citu pieturas infrastruktūru nedrīkst pārcelt citur. Bet, tikko paiet šie pieci gadi, tā atbildīgās iestādes pārskata šos jautājumus un lemj atkārtoti, kurās pilsētas vietās, ņemot vērā pasažieru plūsmu, nojumes uzstādīt būtu nepieciešams akūtāk.”

Attiecībā uz lieko pieturvietu Parka ielā, aģentūra “Liepājas sabiedriskais transports” sola domāt par risinājumu, kā informēt iedzīvotājus par to, lai autobusu šeit negaida velti.

_________________________

Iesaki tēmu vai ziņo par notiekošo arī Tu! To var izdarīt, rakstot uz e-pastu [email protected]. Turpat iespējams iesūtīt arī dažādus fotostāstus, piemēram, no kāda pilsētā notikuša pasākuma.

24 komentāri

2019-09-28 07:48

Drille: Un cik izmaksāja šīs liekās pieturvietas izbūve? Es to traktēju kā nelietderīga naudas līdzekļu izšķērdēšana. Kādam nebūtu jānes atbildība?

2019-09-28 08:51

Bezdinskis: Ā, tātad galvenais klusiņām jānovelk 5 gadi, lai Eiropa nepamana.
Nu skaidras prioritātes.
Liepājas pašvaldība sastāv tikai no zaglēniem. Paldies pensiķiem par ievēlēšanu.

2019-09-28 09:00

zz: Viss ir pareizi darīts, nevajag ņemt vērā visādu muļķu viedokli. ja nav smadzeņu, lai gaida to autobusu kaut mežā

;z

2019-09-28 09:08

ha ha: Bet protams, investējam betonā, tur vislabākie otkati :) Ir jau mums te piemērs, Bērziņa k-gs ar "Kājiņām". Msēls ne bijušais prezidents. Uz ko tad cilvēkiem skatīties, no kā ņemt piemēru?

2019-09-28 09:20

Pozitivus: ZZ like. Cik Drille lietderīgi iztērē cigaretēm un alkoholam, kam ir lielākās perspektīvas?

2019-09-28 09:53

Interesanti!: Nesen Zupa teica,ka neesot līdzekļu lai uzbūvētu pieturu ar jumtu graudu ielā, nevajag pirkt jaunu,pārvieto to kura netiek izmantota.Starpcitu,uz pūlvera ielas(starp Krūmu un Ventspils ielu) ir vēl divas tādas

2019-09-28 09:56

Interesanti!: Pūlvera ielā 5gadi jau sen ,kā pagājuši!

2019-09-28 10:02

Bezsaimnieka pilsētā: Bezsaimnieka pilsētā tā var darīt!! Būtu saimnieks sen būtu iztrenkajis un no amatiem nometis tos kuriem smadzeņu nav un kuri Es naudu lieki izšķērdēt māk!!!

2019-09-28 11:38

Dille: Kurš gan vispār mūsdienās brauc ar sabiedrisko? Manā paziņu lokā tādu cilvēku nav

2019-09-28 11:38

44: tā notiek tikai Malēnijā,... žēl , ka ierēdņu stulbums Liepāju novedis tik zemu!

2019-09-28 11:52

Dillem: Vispār jau normālā pasaulē cilvēki arvien vairāk izvēlas braukt ar sabiedrisko transportu vai velo...

2019-09-28 12:03

ha ha: To pieturu uztaisit vismaz 10 000 euro izmaksāja.

2019-09-28 12:26

laikam: Braucot garām pa retam tur cilvēki sēž un gaida transportu un cik saprotu neviens no viņiem tā arī nesagaidīja. Un tā jau esot 5 gadi?

2019-09-28 12:37

lasītājs: Uzlieciet pieturā info. plāksnīti, ka sabiedriskais transports nepietur. Vai Zupas kungam ES arī tādas lietas neļauj darīt ?

2019-09-28 12:44

R.k. dillem: Tev baigais kronis uz galvas? Vai tad pensionāriem un skolniekiem nav jābrauc ar sabiedrisko? Vai tu iedomājies, ka visiem ir personīgais šoferis? Kā vispār var tik stulbi izteikties?

2019-09-28 12:57

Polivijai: Galvenais, ka ir būdiņa tramvaja pieturā pie stacijas Metalurga virzienā, kur bomžiem tusēt.

2019-09-28 14:48

to Dille: Reizēm auto arī jāatstāj servisā...

2019-09-28 16:18

ntnytnrt: Smirdīgais domes kabatas portālelis patstāvīgi dzēš komentārus

2019-09-28 18:51

Lemon: Mums tā ir, tā teikt, skaties un brīnies. Kad Lielo ielu rekonstruēja kāds izdomāja, ka tur esošie koki ir jāiemūrē, it kā tā smukāk izskatīsies.

2019-09-28 22:38

Paldies!: Paldies par mūsu izsaimniekoto nodokļu maksātāju naudu! Bieži braucu ar tramvaju, nožēlojami skatīties, ka tilts ir sataisīts (tas nekas, ka lielās šķirbas starp stabiem un margām ir palikušas), bet katrā tilta pusē mazi gabaliņi ir palikuši nesakopti. Starp tiltu un "Libavu" un starp tiltu un Mīlestības koku.

2019-09-28 22:58

Loading: Pietura ir izbūvēta ar domu par nākotni. Pie tam... par eiropas naudu!

2019-09-28 23:10

nē nu jā: 22:38 der pasekot pilsētas attīstības proejktiem. Tepat portālā vairākas reizes ir bijusi informācija par Kārļa Zāles laukuma rekonstrukciju, kas ietver arī gabalu līdz Libavai.

2019-09-29 08:26

Es: Pie Kurzemes būtu nepieciešams tramvaja pietura ar nojumi. Sliktā laikā cilvēki stāv pie Kurzemes, kad nāk tramvajs, tad skrien pāri ielai, neskatoties kāda gaisma deg, sarkanā vai zaļā..

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Sadarbībā ar

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Aizmirsu paroli