Ceturtdiena, 25. aprīlis Līksma, Bārbala
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Kas būs ostas drošības spilvens?

Satiksmes ministra Tāļa Linkaita vizīte Liepājā notika ar mērķi pārrunāt kravu apgrozījumu un aktuālos projektus Liepājas ostā un bijušā ”Liepājas metalurga” teritorijas potenciālo attīstību un to, kā tā var ietekmēt Liepājas SEZ finansiālo situāciju.

Kas būs ostas drošības spilvens?
LSEZ pārvaldnieka pienākumu izpildītājs Uldis Hmieļevskis (no kreisās) izrāda Tālim Linkaitam bijušo “Liepājas metalurgu”. “LSEZ vadība mani, protams, centās pārliecināt, ka investori stāv rindā un gaida uz šīm teritorijām. Ceru, ka tas tā arī ir patiesībā,” saka satiksmes ministrs. (Foto: Aigars Prūsis)
LSEZ pārvaldnieka pienākumu izpildītājs Uldis Hmieļevskis (no kreisās) izrāda Tālim Linkaitam bijušo “Liepājas metalurgu”. “LSEZ vadība mani, protams, centās pārliecināt, ka investori stāv rindā un gaida uz šīm teritorijām. Ceru, ka tas tā arī ir patiesībā,” saka satiksmes ministrs. (Foto: Aigars Prūsis)
06.06.2022 00:00

liepajniekiem.lv

Tāpat viņš ar Liepājas domes vadību pārrunāja transporta attīstību un infrastruktūru, uzņēmumu darbību, savienojumu Rīga–Liepāja, bet ar Dienvidkurzemes novada domi runāja par valsts ceļu nodošanu pašvaldībai.

Ko jaunu uzzinājāt un iepazināt šoreiz?

– Izdevās apskatīt visu ”Liepājas metalurga” teritoriju. Tā ir ļoti liela, nepieciešamas lielas investīcijas ne tikai izveidošanai pa jaunam, bet arī vides problēmu risināšanai, sanācijai, tur ir piesārņojums, radiācija. Tā ir liela Liepājas un LSEZ atbildība. Ar LSEZ vadību vēlreiz runāju gan par ”turku projektu”, gan par citiem, kas tur varētu tikt īstenoti.

Ko domājat par ”turku projektu”? Vai šajā teritorijā atkal jāatgriežas metalurģijai vai jādod priekšroka moderniem un zaļiem projektiem?

– Teritorija ir tik liela, ka tur var darīt jebko. Smagāka, vieglāka rūpniecība, loģistikas, uzglabāšanas pakalpojumi, ir daudz iespēju. Zinām, ka Skandināvijā ir ES vides prasībām atbilstošas metalurģijas rūpnīcas. Tas viss ir izdarāms.

Attiecības starp pilsētu un Turcijas investoru ir saspringtas. Ne man tās risināt, tas ir abu pušu sarunu jautājums par abpusēju vēlmi sadarboties.

Satraukums ir tikai par finansēm, lai nebūtu pārmērīgs ieguldījums tieši šajā teritorijā, lai paliek arī drošības spilvens kopējai ostas un LSEZ darbībai. Īpaši tagad, kad nenoteiktība pasaulē ir ļoti liela.

Saimnieciskās darbības rādītāji ir burvīgi: pirmajos četros mēnešos kravu apgrozījumam ir labākais rādītājs ostas darbības vēsturē. Taču aprīlī pret iepriekšējā gada aprīlī jau ir mazāk. Mēs nevaram zināt, vai Krievija ļaus vest kravas cauri tās teritorijai uz Baltijas valstīm, nezinām, vai kādā brīdī vēl vairāk nesaasināsies valstu attiecības; ja šeit nolaižas dzelzs priekškars, tad, protams, Liepājas osta ir ietekmēta.

Otrs sarunu virziens bija par to, kā vēl vairāk diversificēt esošās kravas. Jaunais ūdens terminālis ostai dos ienākumus apmēram pēc pusotra gada, tas būtu labs uzrāviens Liepājai.

Uz ko īsti attiecas sankcijas pret Krieviju? Tās uzņēmumi tiek apkalpoti, ja īpašnieki nav sankciju sarakstā.

– Ir kopējā ES sankciju politika. Baltijas valstīm un Polijai kopā izdevās izkarot, ka kuģi ar Krievijas karogu ir iekļauti sankciju sarakstā. Katra nākamā sankciju pakete top arvien grūtāk.

Valstīm ir dažādas intereses, tomēr es joprojām ceru, ka vēl kādas sankciju kārtas ir iespējamas. Mūsu pamatuzdevums ir maksimāli ietekmēt Krievijas ekonomiku, nevis Latvijas.

Ko nozīmē uzlabot savienojumu starp Rīgu un Liepāju? Vai beidzot katru dienu kursēs vilciens?

– Diemžēl Ansiņa kungs mani nevarēja iepriecināt. Līdz šim sekoju līdzi, kā šīs sarunas notiek ekspertu līmenī – starp Autotransporta direkciju un Liepājas pašvaldību. Tur nekāds rezultāts nav sasniegts.

G. Ansiņš apstiprināja, ka Liepājai finansiālais stāvoklis nav spožs, priekšā ir apkures sezona, Ukrainas bēgļu izaicinājumi un visi citi izdevumi. Attiecīgi savienojuma veidošana nav prioritāšu augšgalā.

Turpināšu uz to uzstāt, jo, manuprāt, ir labs potenciāls no valsts puses vismaz reizi dienā braucienu rīkot.

Kāpēc te svarīgs Liepājas finansiālais stāvoklis?

– Jebkurš papildu pārvadājums ārpus pakalpojumu groza, ko nodrošina valsts, kādam ir jāfinansē. Sabiedriskā transporta likumā ir veikti grozījumi, kas ļauj pašvaldībām līdzfinansēt šādus liela apjoma projektus. Ja ir pašvaldības interese, tad ir iespēja atrast arī papildu resursus no valsts.

Tartu, kas 2024. gadā būs Eiropas kultūras galvaspilsēta, veic sarunas ar Igaunijas valsti un arī Latviju par to, kā nodrošināt dzelzceļa pārvadājumu Rīga–Tartu. Arī Liepāja būs kultūras galvaspilsēta, domāju, ka pilsēta būtu ieinteresēta uzņemt vairāk viesu.

Pēc kovida ierobežojumu atcelšanas iekļūt Rīgas autobusā jau ir īsts izaicinājums. Kādi ir risinājumi, kamēr vilciens kursē divreiz nedēļā?

– Var skatīties, kā palaist papildu autobusu reisu, bet kopējais risinājums būtu regulāri vilciena pārvadājumi.

Vai, sadārdzinoties degvielai, varētu pieaugt biļešu cenas?

– Nē, ir skaidra valsts apņemšanās tās šobrīd nemainīt un mudināt cilvēkus pārsēsties no privātā uz sabiedrisko transportu tur, kur tas ir iespējams. Ir neliels pasažieru pieaugums piepilsētu reģionālajos pārvadājumos, laucinieki ir atturīgāki mainīt paradumus.

Sarunā skārām arī ”Liepājas autobusu parka” saimniecisko darbību. Liepājas pilsēta tur ir liels akcionārs, no domes ir deleģēts padomes pārstāvis.

Komentējot arī LTV raidījuma secinājumus par nesaimniecisku rīcību un zagšanas gadījumiem, aicināju rūpīgāk vērtēt uzņēmuma saimniecisko darbību un padomes loceklim būt aktīvākam šajos jautājumos.

Saistībā ar pilsētas transportu pārrunājāt jaunās tramvaja līnijas ieceres?

– Gandrīz visi jaunie tramvaji ir atnākuši līdz Liepājai. Nedaudz aizkavējusies līnijas sakārtošana pie Rožu laukuma, bet Ansiņa kungs apliecināja, ka projektēšanas un būvniecības iepirkumi ir notikuši.

Runājām par pārvada būvniecību pāri dzelzceļa līnijai. Uzskatu, ka šis plāns ir pareizs no transporta attīstības loģikas Liepājā, atbilst transporta politikas prioritātēm valstī un ES.

Finansējuma iegūšanai piedāvāju izvērtēt militārās mobilitātes līdzekļus, kas aizvien vairāk mums ir pieejami, un padomāt, vai neatmaksājas stiprināt šo tiltu ne tikai tramvaja, bet arī cita veida kravu pārvadājumiem.

Kamēr tas viss iecerēs, vai nevar pierunāt ”Latvijas dzelzceļu” kārtīgi salabot gaisa tiltu pie stacijas?

– Pamatdarbi ir veikti, tur neviens tagad neielūzīs. Vienmēr var labāk, skaistāk, bet marmora trepes varbūt neliksim.

Taču metāla trepes – ziemā?

– Tas viss ir pieejamā finansējuma ietvaros.

Kāpēc krities Dienvidkurzemes novada domes entuziasms ceļu pārņemšanā?

– Viņi bija pionieri, iedrošināja mani pieņemt lēmumus valdības līmenī, lai ceļu nodošana būtu iespējama. Kad tikos iepriekšējo reizi, Priedola kungs ar ļoti lielu entuziasmu stāstīja, cik daudz pašvaldība ir gatava pārņemt.

Finansējums 1560 eiro/km ceļu uzturēšanai garantēts nākamajiem pieciem gadiem, tas joprojām nav mazs. Gaidām lēmumus no pašvaldības. Priedola kungs teica, ka tādi lēmumi varētu vēl sekot. Nav termiņa, līdz kuram tie jāpieņem, process ir brīvprātīgs.

Vai būvniecības izmaksu sadārdzinājums apturēs daudzus ceļubūves projektus?

– ”Latvijas Valsts ceļi” publicējuši metodiku, saskaņā ar kuru tiks precizēti līgumi ar būvniekiem par sadārdzinājumu. Tas nav tik liels, cik publiski par to stāsta; varētu būt līdz 15 procentiem no objekta iepirkuma vērtības, daudzos gadījumos vēl mazāks.

Atsevišķos objektos līgumus lauzīs, bet apmēram no simt objektiem Latvijā četri varētu būt tādi. Visi lielie būvdarbi notiks, šajā sezonā ceļiem piešķirtais finansējums tiks izlietots.

Reģionālo ceļu programma līdz 2027. gadam ir apstiprināta Autoceļu padomē, jau saņēmām no valsts budžeta papildu 57 miljonus eiro šai programmai.

Dienvidkurzemes novada sāpīgie punkti, par kuru uzlabošanu iedzīvotāji lūdzas gadiem, tuvāko gadu plānos nav. Vaiņode–Skrunda, Ziemupes, Papes ceļš, ceļi Dunikā un Sikšņos, ceļš no Otaņķiem uz Grobiņu…

– Saprotu – kad valsts ir saplānojusi nākamajiem septiņiem gadiem un kāds neierauga savu ceļa posmu šajā plānā, tad ir lielas bēdas. Mūsu prioritāte ir sakārtot tos reģionālos ceļus, kur jau ir asfalta segums, lai nebūtu līdzekļi jāiegulda tad, kad tie būs nodrillēti līdz pamatam, kāds ir Skodas ceļš. Tad var ķerties pie ceļiem, kas nav prioritāro darbu sarakstā.

Kāpēc valsts dod atbalstu medijiem satura veidošanai, bet neveicina kvalitatīvu procesu visā ķēdē – līdz galaprodukta nonākšanai pie lasītāja? Latvijas Pasts diemžēl nespēj nodrošināt tādu preses piegādes kvalitāti, kādu varēja abonēšanas centrs ”Kurzemes Vārds”.

– Preses piegādes pakalpojums pirmo reizi ir iekļauts universālā pasta pakalpojumu grozā. Ne Satiksmes ministrija, bet Sabiedrisko pakalpojumu regulators nosaka termiņus preses piegādei.

Tas tomēr nav tādā laikā, lai abonents lasītu avīzi pie brokastu kafijas.

– Neviens jau neliedz privātiem pasta piegādātājiem darīt šo darbu, ja tas ir ekonomiski izdevīgi. Kultūras ministrija kā mediju politikas noteicējs iestājās par to, lai tiktu finansēta preses piegāde Latvijas iedzīvotājiem, rūpējoties par lauku iedzīvotājiem. Kritēriji ir regulatora kompetencē, Satiksmes ministrija ir starpnieks naudas sadalē.

Projektu finansē Mediju atbalsta fonds no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem. Par publikāciju saturu atbild portāls liepajniekiem.lv.

Šobrīd aktuāli

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par satura pakalpojuma pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: [email protected]), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, vai interneta vietnē kurzemes-vards.lv, turpmāk tekstā – VIETNE KV, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI. PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ/VIETNĒ KV šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNĒ/VIETNĒ KV maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. PAKALPOJUMS ir kāds no šajā punktā uzskaitītajiem satura pakalpojumiem, kurš ir nopērkams VIETNĒ/VIETNĒ KV, un kura abonementu PIRCĒJS ir tiesīgs iegādāties:
  1. Liepajniekiem plus – maksas digitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus”,
  2. ”Kurzemes Vārds” elektroniskais abonements – maksas digitālā satura pakalpojums VIETNĒ KV, tajā skaitā drukātam laikrakstam ”Kurzemes Vārds” (reģistrēts masu informācijas reģistrā ar nr. 000700763, no 28.11.1991.) vizuālā un satura apjoma ziņā identiska elektroniska kopija, kā arī pieeja viena mēneša iepriekšējo elektronisko kopiju arhīvam,
  3. ”Kurzemes Vārds” drukātais laikraksts – papīra formātā iznākošs reģionālais laikraksts (reģistrēts masu informācijas reģistrā ar nr. 000700763, no 28.11.1991.), kura piegādi PIRCĒJAM Liepājā un Grobiņā (pilsētā) nodrošina SIA ”AC Kurzemes Vārds”, vai citur Latvijā VAS ”Latvijas Pasts” saskaņā ar tā piegādes grafiku.
  4. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

PAKALPOJUMA abonements ir fiksēts termiņā, par noteiktu cenu, kuru KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā. KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. PAKALPOJUMA abonementa cenā ietverti ir visi uz to attiecināmie nodokļi, tajā skaitā pievienotās vērtības nodoklis (turpmāk – PVN) saskaņā ar LR normatīvajiem aktiem:

  1. Liepajniekiem plus ir 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par cenu – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi).
  2. ”Kurzemes Vārds” elektroniskais abonements ir 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par cenu – EUR 4.99 (četri euro un 99 centi).
  3. ”Kurzemes Vārds” drukātais laikraksts ir papīra formāta izdevums par cenu – EUR 8.95 (astoņi euro un 95 centi) vienam mēnesim.
  4. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ/VIETNĒ KV. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu PAKALPOJUMAM Liepajniekiem plus un Kurzemes Vārds elektroniskais abonements, bet uz nākamo kalendāro mēnesi pagarinoties automātiski PAKAPLOJUMAM Kurzemes Vārds drukātais laikraksts abonementam , un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. PAKALPOJUMA ABONEMENTA KURZEMES VĀRDS DRUKĀTAIS LAIKRAKSTS PIEGĀDES UZSĀKŠANA.
    1. Ja PIRCĒJS ir veicis PAKALPOJUMA samaksu darba dienā līdz plkst.14.00, tad abonementa piegāde tiek uzsākta ar nākamo darba dienu, ja piegādi nodrošina AC Kurzemes Vārds, vai pēc divām darba dienām, ja piegādi nodrošina Latvijas Pasts;
    2. Ja PIRCĒJS ir veicis samaksu darba dienā pēc plkst 14:00, tad abonementa piegāde tiek uzsākta ar aiznākamo darba dienu, ja piegādi nodrošina AC Kurzemes Vārds, vai pēc trim darba dienām, ja piegādi nodrošina Latvijas Pasts;
  2. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

KV Šī Līguma ietvaros ar PAKALPOJUMU Liepajniekiem plus un Kurzemes Vārds elektroniskais abonements sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus un Kurzemes Vārds elektroniskais abonements veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz