Klientu straume plūst uz “Latvenergo”
"Kurzemes Vārds"
Pēdējo nedēļu laikā uzņēmuma
“Latvenergo” Liepājas Klientu apkalpošanas centrā ir būtiski palielinājies
apmeklētāju pieplūdums. Viņi sūkstās, ka rindā pie klientu apkalpošanas
speciālista jāgaida stundu un pat ilgāk.
“Latvenergo” pārstāvji skaidroja, ka rindas
pie elektroenerģijas pakalpojumu sniedzēja ir arī citos klientu apkalpošanas
centros Latvijā. Tas galvenokārt saistīts ar elektroenerģijas tirgus atvēršanu.
“Kādreiz šeit bija viens, divi, lielākais trīs cilvēki. Tagad gan ilgi
jāgaida,” pauda “Latvenergo” Liepājas Klientu apkalpošanas
centrā vakar sastaptais Staņislavs Martinkus, kurš tur ieradies, lai noskaidrotu, cik liela summa
viņam vēl jāsamaksā par pērn decembrī patērēto elektrību un kā rēķini jāmaksā
šogad.
“Latvenergo” preses sekretāre Sandra
Vējiņa pastāstīja, ka pēdējo nedēļu laikā klienti uz apkalpošanas centriem
visbiežāk nāk, lai apstiprinātu individuāli nosūtītos tirgus
piedāvājumus, nodot skaitītāju rādījumus un sakārtotu līguma attiecības.
Saistībā ar elektroenerģijas tirgus atvēršanu uz pārejas posma laiku
“Latvenergo” klientu apkalpošanas centros ir palielināts darbinieku
skaits. “Taču klienti interesējošos jautājumus var nokārtot arī portālā www.e-latvenergo.lv,
sūtot e-pastu uz adresi: klientu.serviss@latvenergo,
kā arī zvanot uz informatīvo bezmaksas
tālruni 80200400,”pastāstīja
S. Vējiņa.