Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Pirmdiena, 25. marts

+4°C
Vējš: R 7.1 m/s
Laika ziņas Liepājā

Vārdadiena: Mare, Marita, Māra, Mārīte

Kompostieru dēļ kļūst par zaķiem  (7)

Atslēgvārdi sabiedriskais transports | biļetes | lst

"Vienmēr esmu bijusi godīga sabiedriskā transporta pasažiere – nopērku biļeti un izkompostrēju, taču pēdējā laikā jau trīs reizes ir sanācis tā, ka braucu ar nederīgu biļeti, kaut arī visu izdaru likumā paredzētajā kārtībā," "Kurzemes Vārdam" sarūgtināta pastāstīja grobiņniece Rudīte Bērziņa.

Lai nokļūtu no Grobiņas uz Liepāju un atpakaļ, R. Bērziņa Liepājas sabiedrisko transportu izmanto regulāri, jo viņai tā esot izdevīgāk. "Parasti nopērku vienas dienas biļeti, kas maksā divarpus eiro un ar to visu dienu varu braukt gan ar autobusu, gan tramvaju, kā arī tā saucamajiem mikriņiem. Līdz pagājušā gada rudenim problēmu nebija, taču pēcāk novēroju, ka dažkārt pēc biļetes izkompostrēšanas uz tās neuzrādās pareizais mēnesis, piemēram, marta vietā janvāris. Tā nu es no godīgā pasažiera pārtopu par negodīgo," pastāsta R. Bērziņa.

Kaut arī viņai šādas neprecizitātes dēļ līdz šim nav nācies maksāt soda naudu kontrolieriem, R. Bērziņa uzskata, ka šī problēma tik un tā būtu jāatrisina, jo viņa jūtoties neērti, kad biļešu pārbaudes laikā, pārējie pasažieri pagriež galvu un noraugās, kā tiek skaidrota radusies situācija ar kontroles darbiniekiem. "Viena lieta ir tad, ja visiem autobusā ir neatbilstošas biļetes, bet otra – ja es pārsēžos citā autobusā un šāds talons ir tikai man. Par kļūdaino kompostieru darbību esmu ziņojusi gan autobusa vadītājam, gan zvanījusi uz dispečera punktu, taču joprojām šī problēma pastāv," teica R. Bērziņa.

Aģentūras "Liepājas sabiedriskais transports" direktors Uldis Zupa laikrakstam par radušos situāciju izteicās šādi: "Sūdzības par neprecizitātēm pēc biļešu kompostrēšanas saņemam divas līdz trīs reizes mēnesī un cenšamies šo problēmu risināt, regulāri par to informējam Liepājas Autobusu parku, kas ir atbildīgs par šādiem gadījumiem. Tāpat cilvēki par kļūmēm tiek aicināti ziņot autobusa vadītājam, kā arī zvanīt uz informatīvo tālruni. Šādas situācijas parasti rodas elektrības pārrāvumu dēļ, un ir jāsaprot, ka esošie kompostieri ir novecojuši un tos pat īsti nevar nomainīt, jo tādus vairs neražo. Mērķtiecīgi ejam uz to, ka jau nākamajā gadā Liepājas sabiedriskajā transportā būs ieviesta elektroniskā maksāšanas sistēma. Tad tādu problēmu vairs nebūs."

  • Komentāri (7)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Sabiedrība

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!