Piektdiena, 26. aprīlis Rūsiņš, Sandris, Alīna
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Jaunajā reklāmā Liepājas īpašos vaibstus parādīs neierastā vidē

Jaunajā reklāmā Liepājas īpašos vaibstus parādīs neierastā vidē
Foto: Kārlis Volkovskis
29.08.2020 06:00

Nora Driķe

liepajniekiem.lv

Tikko saņemtas balvas par labāko reklāmas kampaņu pērn, un jau top jauna reklāma Liepājai 2021. gada kampaņai – pastāstīja pašvaldības Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas vadītāja Zita Lazdāne.

Pagājušajā nedēļā pilsētas reklāmas kampaņa ”Liepājas vēstneši” atzīta par Latvijā labāko tūrisma pasākumu 2019. gadā. Latvijas pasākumu forumā, kas notika 25. augustā, Liepājas vēstnešu kampaņa atzīta arī par trešo labāko nestanddarta pasākumu, savukārt otrs labākais nestandarta pasākums arī pieder Liepājai – tā bija Kultūras pārvaldes rīkotā ”Senioru tikšanās ar virtuālo realitāti”. Savukārt trešo vietu valstī kategorijā ”Labākā ekspozīcija” ieguvusi Liepājas muzeja rīkotā mākslinieces Elitas Patmalnieces multimediālā darbu ekspozīcija ”Nomoda sapņi”, kuru varēja vērot uz muzeja fasādes, un radošo nodarbību cikls bērniem.

Latvijas Pasākumu gada balvai bija nominēti arī 4. Maija Brīvības svētki Liepājas muzeja dārzā un kuģa ”Saratov” sagaidīšanas rekonstrukcija – svētki, kas notika pērn jūnijā; vēl konkursam bija izvirzīts arī pilsētas svētku egles atklāšanas sarīkojums.

”Pasākumu gada balva” ir nozares augstākais profesionālais apbalvojums par izciliem sasniegumiem publisko vai korporatīvo pasākumu jomā, to piešķir Latvijas Pasākumu producentu asociācija sadarbībā ar Latvijas pasākumu forumu.

Balvas saņemtas, bet jau pāris dienu pēc tam Z. Lazdāne ar pašas atlasītu komandu ķērās pie jaunas, 2021. gada Liepājas reklāmas kampaņas materiālu radīšanas. Šoreiz divās dienās tika uzfilmēti trīs līdz 30 sekunžu gari reklāmas videomateriāli trijās dažādās Liepājas vietās, cenšoties apvienot neierasto un vienlaikus vēloties parādīt Liepājas īpašos vaibstus – stāsta Z. Lazdāne. Jauno reklāmas materiālu tapšanā iesaistīts dekorāciju mākslinieks un scenogrāfs Arnis Vatašs (starp citu, arī filmas ”Dvēseļu putenis” scenogrāfs), fotogrāfs Reinis Hofmanis, videooperators Roberts Vītols, stiliste Elīna Štobe un citi liepājnieki, kuri bija modeļu lomā. Liepājas reklāmas vajadzībām A.Vatašs ar savu komandu dažās stundās uzbūris viesnīcas istabu pie jūras Ziemeļu fortos, restorānu pludmales krasta viļņos, un spa vannu ar koncertzāli ”Lielais dzintars” fonā.

”Gribas, lai būtu tā wow! sajūta – tā ir Liepāja! Ar sliktām bildēm to nevar,” saka Z. Lazdāne. Lai arī pašlaik neviens nezina, kāds varētu izvērsties gads tūrismam saistībā ar Covid-19 draudiem, ”pilsēta būs jāreklamē jebkurā gadījumā”, viņa stāsta aizrautīgi par savu darbu, kura pati arī vada jauno reklāmas materiālu tapšanu. Viņa ir pārliecināta, ka Liepāja piesaista ar neskarto dabu, ar kultūru un ar augstas klases viesmīlību. Tāpēc arī šāda videosižetu izvēle. Jaunās reklāmas kampaņas materiālu izveides izmaksas būšot ”līdz 10 tūkstošiem eiro”.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz