Ceturtdiena, 25. aprīlis Līksma, Bārbala
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

“Lielā dzintara” mārketingu vada Ieva Hmieļevska

“Lielā dzintara” mārketingu vada Ieva Hmieļevska
Foto: Egons Zīverts
10.08.2017 07:06

"Kurzemes Vārds"

Atslēgvārdi

Kopš 24. jūlija koncertzāles “Lielais dzintars” Mārketinga un pārdošanas daļu vada Ieva Hmieļevska, bijusī Liepājas reģiona Tūrisma informācijas biroja, vēlāk zinātkāres centra “Zinoo” vadītāja. Viņa šajā amatā izvēlēta konkursa kārtībā.

Konkurss uz koncertzāles Mārketinga un pārdošanas daļas vadītāja vietu bija izsludināts 2. maijā un ilga līdz 15. maijam. Tajā pieteicās 14 kandidāti, no kuriem trīs tika aicināti uz otro kārtu, kurā viņiem bija jāprezentē mārketinga plāns četru dienu festivālam, informēja “Lielā dzintara” sabiedrisko attiecību vadītāja Elizabete Hartmane. Pēc sagatavotās prezentācijas, darba pārrunām, iepriekšējās darba pieredzes izklāsta un sarunas ar visiem trīs kandidātiem pieņemts lēmums, ka Ievas Hmieļevskas kandidatūra amatam ir vispiemērotākā.

Ieva Hmieļevska no 2011. septembra līdz 2013. gada decembrim, kad devās bērna kopšanas atvaļinājumā, vadīja Liepājas reģiona Tūrisma informācijas biroju, bet līdz 2015. gada septembrim bija tā valdes locekle. Kopš 2016. gada marta viņa vadīja zinātkāres centru “Zili brīnumi”, kas vēlāk pārtapa par “Zinoo”. Vēl pirms tam strādājusi Liepājas Kultūras pārvaldē, Attīstības pārvaldē, bijusi projekta “Liepāja – Eiropas kultūras galvaspilsēta 2014” vadītāja, darbojusies un vadījusi citus kultūras projektus, guvusi lielu pieredzi projektu vadībā, mārketingā, sabiedrisko attiecību sektorā.

“Šī bija iespēja atgriezties jomā, kur man ir pieredze un zināšanas,” iemeslus, kāpēc startējusi konkursā, skaidro I. Hmieļevska. “Lielais dzintars” viņai vienmēr bijis svarīgs arī personīgi, sekojusi līdzi, kā veidojas tā publiskais tēls. “Man rūp, kā šī māja ārpusē komunicē,” saka I. Hmieļevska. Tūrisma informācijas biroja vadītājas amatā viņa nav atgriezusies, lai ilgāk būtu kopā ar bērniem. Bet zinātkāres centra “Zinoo” vadītājas darbs to ļāvis. Tagad jaunākā atvase paaugusies, un I. Hmieļevska bijusi gatava savas zināšanas, pieredzi un kompetenču loku likt lietā jaunā darbā.

Par Mārketinga un pārdošanas daļas vadītāju I. Hmieļevska strādā no 24. jūlija. “Kurzemes Vārdam” viņa pastāstīja, ka viens no pirmajiem un galvenajiem uzdevumiem jaunajā darbavietā ir aktivizēt jau esošos un radīt jaunus pārdošanas kanālus. Mārketinga vadītāja atzina, ka kultūrā pārdošanas sadaļa ir izaicinājums, tāpēc jāmeklē jaunas pieejas, kā informēt un ieinteresēt cilvēkus tajā, ko piedāvā koncertzāle. Viena no iecerēm ir virzīties uz sabiedrībai saprotamāku valodu un komunikāciju, tādējādi parādot, ka koncertzāles piedāvājums var būt saistošs katram. “Valodā, kādā runājam ar klausītāju, vēlamies iet uz vienkāršāku, saprotamāku komunikāciju,” I. Hmieļevska iezīmē vienu no turpmākajiem koncertzāles mārketinga soļiem. “Tā arī ir daļa no mārketinga – izvēlēties pareizos vārdus.” Plānots vairāk uzmanības pievērst bērnu auditorijai, iesaistot arī jauniešus reģionā. Tāpat viens no pārdošanas kanāliem, kas būtu aktivizējams, ir “Lielā dzintara” mājaslapa greatamber.lv. I. Hmieļevska norāda, ka lapa pašlaik pilda reprezentatīvu funkciju, bet būtu jāpapildina ar iespēju tajā iegādāties biļetes.

Tās ir tikai dažas no iecerēm, kas saistītas ar auditorijas piesaisti kultūras saturam, bet ir arī citas darbības jomas. Mārketinga un pārdošanas daļas vadītāja uzskaita vairākas: “Aktivizēt tūrisma konferenču piedāvājumu, strādāt gan ar Latvijas, gan Lietuvas un Skandināvijas tirgu. Strādāt pie ilgtermiņa sadarbības partneriem – nakšņošanai, transportam. Sadarbības partneri ir bijuši, bet trūkst lielu partneru. Jāveido tādi atsevišķām programmām. Arī mākslas festivālam nākamajā gadā vajadzīgs liels partneris, jo, kā zināms, laikmetīgā māksla no izmaksu viedokļa ir padārga.”

E. Hartmane informēja, ka “Lielā dzintara” Mārketinga un pārdošanas daļā šobrīd strādā trīs pilnas slodzes darbinieki: nodaļas vadītājs, tiešās pārdošanas speciālists un sabiedrisko attiecību vadītājs. “Uz pusslodzi nodaļā strādā palīgs, kura amata nosaukums šobrīd ir sabiedrisko attiecību speciālists, bet, praksē izvērtējot reālos pienākumus, šis pusslodzes amats nākammēness tiks pārsaukts par reklāmas speciālistu.”

Tā kā pašreizējais palīgs nolēmis darbu atstāt, ir izsludināts konkurss uz reklāmas speciālista amatu. “Šī cilvēka pienākumos ietilps audio/video/digitālo un drukāto reklāmas materiālu izveide sadarbībā ar speciālistiem, reklāmas materiālu izvietošanas un izplatīšanas koordinēšana, mājaslapas, datu bāzes un kultūras kalendāru administrēšana un citi pienākumi,” skaidro E. Hartmane. 

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz