Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Pirmdiena, 20. augusts

+21°C
Vējš: D 6.9 m/s
Laika ziņas Liepājā

Vārdadiena: Bernhards, Boriss

Lielā iela strauji mainās  (15)

Atslēgvārdi lielā iela | tramvaja tilts | rekonstrukcija

Šonedēļ Tramvaja tilta un Lielās ielas pārbūvētāji veic darbus, pēc kuriem atkal mainīsies gan ielas izskats, gan arī gājējiem būs citāda iešana – "Kurzemes Vārdam" pastāsta ģenerālbūvnieka SIA "Rīgas tilti" būvdarbu vadītājs Edgars Jurševics.

Iezīmējas gan paplatinātās ietves un veloceļa apveidi uz tilta, gan arī Lielās ielas jaunās ietves robežas. Savukārt sliežu ceļš ielas pāra numuru pusē ir jau izbūvēts visā būvdarbu garumā – no viesnīcas "Amrita" līdz Liepājas Universitātei.

"Uz tilta pašreiz betonējam ietves konstrukcijas, ietves daļā stiegrojam vidējo laidumu un izbūvējam veidņus, lai varam ieliet betonu. Virsū tiks likta arī hidroizolācija. Uz tilta, noliktas uz sliedēm, stāv atjaunotās margas, kuras sāksim uzstādīt, kad visa ietve būs iebetonēta," stāsta būvdarbu vadītājs. Starp ietvi un brauktuvi uz tilta atradīsies barjeras. Būvdarbi notiek arī zem tilta – tur virsūdens daļā vēl remontē nesošās konstrukcijas, bojātās detaļas nomaina ar jaunām.

Lielās ielas un Jūras ielas krustojumā gājējiem vēl tikai mazliet jāpacieš pašreizējā ļoti neērtā pāreja. Vakar firma "CTB" intensīvi veidoja ielas šķembu kārtu un blīvēja pamatu, uz kura pēc tam klās asfaltu. Šodien, trešdien, plānots visā Lielās ielas būvdarbu garumā uzklāt asfalta pirmo apakškārtu, pēc tam gājēju kustība atkal būs vienkāršāka, sola uzņēmuma pārstāvis. Taču, līdz tramvajs varētu sākt braukt jau pa jaunajām sliedēm, paies vismaz pāris nedēļu, jo sliedes vēl jānolīmeņo. Un jāsaliek pārmijas, lai tramvajs varētu pārslēgties uz jaunajām sliedēm. Kad ielas pāra numuru pusē asfalta apakškārta būs uzklāta, pa to vedīs gājēju ceļš, jo tad sāksies ietves izbūve.

Redzams, ka vietām jaunās sliedes noguldītas augstāk par vecajām. Kādēļ tā? Jaunais tramvaja ceļš līdz ar visu Lielo ielu projektēts tā, lai braucamais ceļš būtu lēzenāks, skaidro būvnieks. Līdz ar to ielas reljefs mainīsies, būs izlīdzinātāks, vietām augstāks, vietām zemāks.

Apakšzemes inženierkomunikācijas "ir praktiski izbūvētas". Rokot vietu kanalizācijas kolektoram dažu metru dziļumā, būvniekiem pārsteigums bijis veco māju pamati pretī veikalam "Drogas" un pie Liepājas Universitātes. "Liekot sadzīves kanalizāciju, bija jārokas tiem cauri. Vecie pagrabi ir dziļi, daudzi bija aizbērti ar būvgružiem, nācās kalties tiem cauri. Bet nekas tāds īpašs netika atrasts," saka E. Jurševskis.

  • Komentāri (15)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Sabiedrība

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!