Liepāju reklamē starptautiskā tūrisma izstādē Londonā
liepajniekiem.lv
No 4.-7.novembrim Liepājas reģiona tūrisma informācijas birojs pārstāv
Liepāju un Kurzemes tūrisma asociāciju valsts nacionalajā tūrisma stendā iztādē
Londonā, portālu informēja LRTIB vadītāja Ieva Hmieļevska. Izstāde ”World Travel Market” jeb ”WTM” simboliski noslēdz
starptautisko izstāžu gadu Eiropā.
Starptautiskā tūrisma izstāde ”WTM” ir profesionāļu, nevis
gala patērētāju izstāde, kurā Liepāja piedalās pēc ilgāka partraukuma. Gan Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA)
organizētā valsts stenda, gan katra atsevišķa stenda dalībnieka mērķis ir
popularizēt Latvijas tūrisma produktus un pakalpojumus starptautiskā līmenī,
dibināt jaunus biznesa kontaktus un stiprināt darījumu attiecības jau ar esošajiem
biznesa partneriem. Liepājas mērķis
ir popularizēt specifiskus piedāvājumus
profesionāļiem, tai skaitā konferenču, biznesa braucienu un korporatīvo pasākumu
rīkošanas iespējas.
2013. gada tūrisma
sezona zīmīga ar to, ka augusi britu tūristu interese par Liepāju. Un
būtiski, ka Liepāju apmeklējuši nevis t.s. ”ekspati” jeb Lielbritānijā
dzīvojošie Latvieši, bet briti.
Londonas izstāde izceļas ar lielu mediju uzmanību, jo tās
laikā tiek publiskots ziņojums par
pasaules tūrisma tendencēm. Prakse rāda, ka ”WTM” sadarbībā ar ”Euromonitor
International” veic pētījumus, kas gadu no gada objektīvi modelē nākotnes ainu.
Tā bijis arī pērn, 2012. gadā, kad tika pareģota īpaša tūristu ekspansija
Eiropā no Brazīlijas, Krievijas, Indijas un Ķīnas. Dati rāda, ka šogad no šīm
valstīm tiek piedzīvots patiešām neticami liels tūristu skaita pieaugums.
Citstarp, pētnieki uzsvēra, ka sevi spilgti pieteicis tūrisms, kas palīdz
cilvēkiem atbrīvoties no cipartehnoloģiju apsēstības. Arī šī tendence bijusi
prognozēta pareizi.
Pērn izstādi Londonā apmeklēja vairāk nekā 28 000
tūrisma profesionāļu no visas pasaules, bet žurnālistu skaits pārsniedza trīs
tūkstošus.