Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Ceturtdiena, 22. augusts

Vārdadiena: Everts, Rudīte

Mikroautobusu vadītāji ignorē pasažierus  (34)

Atslēgvārdi sabiedriskais transports |

Portāls saņēmis vairāku liepājnieku sūdzības par to, ka mikroautobusu vadītāji ignorē pasažierus – vienkārši pabrauc tiem garām.

Viens no liepājniekiem stāsta konkrētu gadījumu, kas risinājies šā gada 12.aprīlī. Vīrietis bijis aculiecinieks, kā 22.maršruta mikroautobuss, kurā bijušas brīvas divas vietas, pulksten 19 startējis no Pētertirgus, pēc kā maršruta laikā trīs pieturās pabraucis garām cilvēkiem, kas gaidījuši transportu. “Iekāpt mikroautobusā iespējams tikai tad, kad tas apstājies, lai izlaistu pasažieri. Pretējā gadījumā šoferis transportlīdzekli neaptur, lai uzņemtu pasažierus,” novērojis vīrietis.

Par līdzīgām situācijām stāsta arī vairāki citi lasītāji. Viņi norāda, ka visbiežāk šādi rīkojoties viens mikroautobusa vadītājs – kungs cienījamos gados. Arī 12.aprīlī busiņam pie stūres esot bijis šoferis cienījamos gados.

Liepājas pilsētas pašvaldības aģentūras "Liepājas sabiedriskais transports" direktors Gints Lūsis portālam skaidroja, ka pasažieru pārvadājumus ar mikroautobusiem 22.un 23.maršrutā nodrošina SIA “Kings”.

Viņš, uzklausījis portāla lasītāju iebildumus, apsolīja pārvadātājam prasīt paskaidrojumus, kāpēc izveidojusies šāda situācija.

Sazinājies ar pārvadātāju – SIA “Kings”, G.Lūsis portālam skaidroja: “Pēc informācijas saņemšanas pārvadātājs atkārtoti veicis pārrunas ar šoferiem, norādot, ka nav pieļaujama situācija, kad autobuss neapstājas maršruta pieturvietā.”

Runājot par gadījumu 12.aprīlī, G.Lūsis uzsver: “Aģentūra nav saņēmusi nevienu pasažiera sūdzību, ka tie nebūtu izlaisti gala pieturā.” Un piebilst, ka mazas ietilpības autobusi šobrīd apkalpo arī vietējas nozīmes maršrutus, piemēram uz Nīcu.  

Bet attiecībā uz pārējo liepājnieku neapmierinātību ar situāciju, kad mikroautobuss pieturā nav apstājies, lai uzņemtu pasažierus, aģentūras direktors norāda: “Transporta līdzekļu vadītāji, tāpat kā pasažieri, ir ļoti dažādi, tāpēc nedomāju, ka šeit iespējams vispārināt. Varam runāt tikai par katru konkrētu gadījumu!”

Savukārt pārvadātāja – SIA “Kings” - pārstāvis skaidro: “Diemžēl sūdzībā nav norādīts automašīnas numurs. Kas attiecas par neapstāšanos pieturā, ja ir divas brīvas vietas autobusā un trīs cilvēki pieturā, esam visiem šoferiem izteikuši aizrādījumu.”

“Pasažieru novērojumiem un atsauksmēm par sabiedrisko transportu ir izveidots speciāls tālruņa numurs: 20222002, uz kuru 24 stundas diennaktī iespējams nosūtīt SMS. Visas saņemtās īsziņas tiek izskatītas, un, cik iespējams, nodotas tālākai rīcībai,” norāda G.Lūsis un piebilst: “Svarīgi ir panākt, lai šādi gadījumi neatkārtotos.”

  • Komentāri (34)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Sabiedrība

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!