Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Piektdiena, 15. novembris

Vārdadiena: Leopolds, Unda, Undīne

Murgs. "Airbaltic" atstāj pasažieri aiz borta un pamet vienu  (57)

Atslēgvārdi airbaltic | pasažieri | lidojumi

Milzīgs stress, bezspēcība un publisks pazemojums. Šādi piedzīvoto ar nacionālo aviokompāniju "Airbaltic" raksturo liepājniece, teātra kritiķe Vēsma Lēvalde, kurai mājupceļš no komandējuma Gruzijas galvaspilsētā Tblisi izvērties par īstu murgu. Viņai pēdējā brīdī atteikta iekāpšana lidmašīnā, jo "Airbaltic" pārdevusi vairāk biļešu nekā ir vietas lidmašīnā.

Četras teātra kritiķes, to skaitā Vēsma, mēneša sākumā pēc ielūguma devās uz Gruzijas teātru skati, taču aviobiļetes bija jāpērk pašām. Tās uz tiešo "Airbaltic" reisu Rīga – Tblisi – Rīga iegādātas savlaicīgi jau vasarā. "Turklāt biļetes nebūt nebija lētas, ap 300 eiro," stāsta V. Lēvalde. Lidojums atpakaļ uz Latviju bija paredzēts 7.oktobrī pulksten 4.15, Rīgā jāierodas pulksten 6.40. 

Teātra kritiķes savlaicīgi reģistrējušās reisam, arī Tblisi lidostā ieradušās divas stundas pirms izlidošanas. Taču, dodoties uz vietu, kur notiek iekāpšana lidmašīnā, pa skaļruni nosaukts Vēsmas, kā arī viņas kolēģes uzvārds un aicinājums abām ierasties pie iekāpšanas vārtiem.

Tur aviokompānijas pārstāve teikusi, lai sievietes uzgaida, jo esot kaut kādas problēmas elektroniskajā sistēmā. Sievietes uzrādījušas savu elektronisko biļeti, kurā norādīts arī sēdvietas numurs lidmašīnā.

"Sāku nervozēt, vēlreiz jautājot, kas par lietu, kāpēc mums uz iekāpšanu lidmašīnā jāgaida. Tad mums pateica:

diemžēl mēs jūs nevarēsim šajā reisā ielaist, jo "Airbaltic" sistēma izskaitļojusi, ka jums jāpaliek ārā".

Vēsma sākusi protestēt, norādot, ka aviokompānija nav tiesīga šādi rīkoties un tikai tad lidsabiedrības pārstāve atzinusi, ka biļetes uz šo reisu pārdotas vairāk nekā sēdvietas lidmašīnā.

"Beigās aviokompānijas darbiniece kolēģei sacīja, ka viņa arī var kāpt lidmašīnā. Kad kolēģei devos līdzi, man pateica: jūs nē! Saprotot, ka Tblisi lidostā jāpaliek vienai, man sākās histērija, bet aviokompānijas darbiniece mani fiziski, rupji grūda nost no iekāpšanas vārtiem".

Uz Vēsmas jautājumu: ko viņai tālāk iesākt?, aviokompānijas pārstāve atbildējusi, ka pasažierei izmaksāšot kompensāciju un izsniegs biļeti lidojumam uz Amsterdamu, no kurienes viņa pārsēdīsies uz Rīgas reisu.

Vēsma šo situāciju raksturo kā cilvēka cieņu pazemojošu un pasažieru krāpšanu. Dienu pēc atgriešanās Liepājā, viņa saka: "Pirmais, ko no aviokompānijas sagaidu, ir normāla atvainošanās. Zaudēju divas darba dienas,

pārdzīvoju milzu stresu un publisku pazemojumu, jo Tblisi lidostā mani rupji stumdīja citu cilvēku acu priekšā. Pārējie uz mani raudzījās kā uz zagli vai teroristi".

"Airbaltic", atbildot uz "Kurzemes Vārds" jautājumiem, klāsta, ka aviācijas nozarē lidsabiedrības reizēm pārdod papildu biļetes uz lidojumiem, kur vēsturiski uz izlidošanu neierodas zināms skaits pasažieru ar iegādātām rezervācijām, un tā ir standarta prakse.

"Ja šāda prakse nebūtu atļauta, līdz pat 15 procentiem sēdvietu lidmašīnās paliktu tukšas, tādējādi ievērojami sadārdzinot lidojuma izmaksas," atzīmē aviokompānija, norādot, ka šāda prakse sniedz iespēju lidsabiedrībām garantēt izdevīgākus piedāvājumus saviem klientiem, tas ir, piedāvāt vairāk biļešu par zemākām cenām.

"Airbaltic" gan pauž, ka šādas situācijas ir ļoti reti – tie esot aptuveni divi gadījumi no 10 000 pasažieru.

Plašāk lasiet laikraksta "Kurzemes Vārds" 11.oktobra numurā.

Ja neredzat avīzes lapas, Jums nepieciešama "Adobe Flash" 9.0.115 versija vai jaunāka. To varat bez maksas lejuplādēt šeit.

  • Komentāri (57)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Sabiedrība

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!