Piektdiena, 7. augusts Madars, Alfrēds, Fredis
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Naktīs remontē pirms gada atjaunoto Tramvaja tiltu

Naktīs remontē pirms gada atjaunoto Tramvaja tiltu
Par Tramvaja tilta un Lielās ielās pārbūvi SIA "Rīgas tilti" pērn saņēma gada labākās būves titulu. "Lai gan par to esam lepni, nelepojamies, ka tik drīz jāveic remonts," atzina būvdarbu vadītājs Edgars Jurševics. (Foto: Egons Zīverts)
02.07.2020 06:00

Nora Driķe

"Kurzemes Vārds"

Uz Tramvaja tilta naktīs atkal rosās ceļu būvnieki, lai gan tikai pērn maijā rekonstruētais tilts un Lielā iela nodoti ekspluatācijā. Uz tilta pie tramvaja sliedēm plaisāt sākušais asfalts licis pašvaldības uzņēmumam “Liepājas tramvajs” izsaukt SIA “Rīgas tilti” uz garantijas remontu, pastāstīja “Liepājas tramvaja” vadītājs Aigars Puks.

“It kā viss pēc projekta ir taisīts,” sprieda A. Puks, “tas vairāk vizuāls nekā tehnisks defekts. Apdraudēts nebija nekas. Tas ir tilts, un tilts kustas. Ja šo defektu nenovērstu, iespējams, asfalts drupinātos vēl vairāk. Bet, ja esam ievērojuši nepilnības, tad gribam, lai darbs tiek izdarīts līdz galam. Šis ir pirmais garantijas remonts saistībā ar šo projektu.”

Garantijas remontu veic pats ģenerālbūvnieks “Rīgas tilti”, atzina firmas būvdarbu vadītājs Edgars Jurševics, kurš vadīja darbus tilta un Lielās ielas rekonstrukcijas projektā. Lai gan asfaltēja toreiz apakšuzņēmums SIA “CTB”, tomēr tam nepārmet brāķīgu tilta klājumu. E. Jurševics: “Nevaram “CTB” uzspiest vainu – nevaram to juridiski pieradīt. Tur ir daudzu apstākļu kopums, tāpēc nolēmām garantijas remontu veikt paši.

Acīmredzot bija kļūdas projektā, bet simtprocentīgi to pateikt nevaram. Tā tehnoloģija, kas projektā bija paredzēta, nestrādā pilnībā. Redzam šo problēmu arī citos objektos Latvijā.

Starp sliedēm un asfaltu iekļūst ūdens, ziemā veidojas plaisas. Tādu iespēju tagad mēģinām izslēgt. Liekam ģeokompozītmateriālus, lai deformāciju izslēgtu un lai klājuma slodze izkliedētos. Droši vien mūsu vadība lems, vai zaudējumus piedzīt no projektētājiem. Mums nākas meklēt jaunus risinājumus, un to tagad darām, lai būtu vismaz 99 procentu garantija, ka tas neatkārtosies.”

Remonts notiek tumsā, kad tramvajs nekursē. Sākotnēji domāts, ka pietiks ar četrām piecām naktīm. Labošanu sāka naktī uz 26. jūniju. Bet nakts brīvās stundas ir īsas, “arī tehnika plīst, kad to vismazāk vajag”, pasūrojās E. Jurševics. Šonedēļ gan plānojot remontu pabeigt. Remonta sākumā uzņēmums saņēmis dažas sūdzības no satiksmes dalībniekiem par braukšanas traucēkļiem, bet nu vairs ne, “arī paši cenšamies radīt mazāk apgrūtinājumu”.

Līdzīga problēma ir vēl vienā vietā – asfalts plaisā arī pie sliedēm Lielajā ielā pretim “Drogām”, lai gan tas vairs nav tilts, par kuru var teikt, ka tas kustas. Arī šajā vietā klājumu salabos. Kopumā garantijas remonts nebūs lēts, izmaksās “pāris desmitus tūkstošu”, lēsa E. Jurševics.

48 komentāri

2020-07-02 06:14

Sliede.: Vajaga likta tos jaunos tranvajus lai nesita sie vecie atsvaltu.Plaisas pasas no sevs neparadas paradas no drebesanas un dauzisanu.Tranvajs nau masina kad var klusu un forsi stabili braukta.

2020-07-02 06:36

Zane: Sākās... nu kā tā var srādāt nesaprotu.Labākais būves tituls...it kā viss pēc projekta..tad projekts s....gs

2020-07-02 06:55

...: " Tas ir tilts, un tilts kustas. "
Zeme arī griežās, un ko tas tagad tas ir kaut kāds attaisnojums sliktiem ceļiem?

2020-07-02 07:19

44!: Tilts nu gan nekustas , bija uztaisīts paceļams , kuru tikai vienreiz pacēla un ar mokām nolaida. Ja kustas , tad arī sabruks. Sliedes tika nostiprinātas betonā. Iespējans stiprinājumi nav droši , arī asfalts ieklāts nepareizi saistībā ar sliedēm. Ņemot vērā steigu un apstākļus no kļūdām nav izdevies izvairīties. Vai remonts ko dos . laiks parādīs.

2020-07-02 07:45

K...: It neko neprot taisīt.

2020-07-02 08:12

pircējs: It kā viss pēc projekta ir taisīts....ideāla atbilde

2020-07-02 08:15

Autovadītājs: Jā, nu vakar bija “ļoti” patīkami pēdējā brīdī trāpīt izkasītā bedrē, ne darbinieki tobrīd bija apkārt, pat neviena zīme par ceļa remontu izgriežot no jaunās ostmalas, gan jau nebiju vienīgais kam tā gadījās.

2020-07-02 08:36

Ans.: Pirms vairākiem mēnešiem jau šo jautājumu te apsprieda, kā tā var būt. Uzrakstīju komentāros ka sviests. Nu mani nolika kā galīgi stulbu. Tagad gribētos nolicējiem paskatīties sejā.

2020-07-02 08:52

xsd: Interesanti kas kustas pie Drogām, ja tur arī plaisas? Laikam jau strādnieki par daudz ātri kustējās, jo bija jārauj uz Urā!

2020-07-02 09:03

Jeblonskis: Nu tad vajag to projektētājjefiņu atvest uz Liepāju, uzlikt uz kakla ganeli, un atļaut atrasties tikai uz tilta, kamēr viss nav sataisīts!
Lai tas birojperdelis taisa!

2020-07-02 09:27

voloģa: Pēc projekta sakāt? Kādā veidā tad katras būvfirmeles īpašnieks no valsts pasūtījumiem var kļūt par miljonāru?

2020-07-02 09:48

Īstais Latvietis.: Jūs iedzīvotāji nesaprotat, nu nav neviens vainīgs, ne remonta veicēji, ne piķa ražotāji bet jūs paši ar savu attieksmi pret tiltu kur no riebuma jau sācis kustēties.

2020-07-02 10:12

ze: Latviešu apkaunijums. Marazms un smadzeņu trūkums.

2020-07-02 10:48

Aivars Prusis: Ja kustas ,tad joprojaam dziivs ! 😂👊👊👊

2020-07-02 11:10

KKK: Ja iedomājas ,ka tilta balstus arī šodien būtu taisijuši,bet nevis pirms vairāk pirms gadsimta ,tad tilts,ar pārliecību var apgalvot ,iespējams jau būtu jau sabrucis/

2020-07-02 11:16

Apsveicu: Projektētājs jāpadzen pieļāvis kļūdu. Otrs būvnieks nohaltūrējis. Remonts uz garantijas rēķina no būvnieka.

2020-07-02 11:31

Liepājas NEO: Ja būvnieks atzītu visas savas kļūdas šajā objektā, tad vismaz trešdaļu nāktos pārbūvēt.... bet vieglāk jau pateikt, ka projektētājs vainīgs...
Ja pareizi atceros, tad visas asfaltēšanas notika laikā, kad āra apstākļi vai nu jau neatbilda ieklāšanas tehnoloģijai, vai vēl neatbilda - jo termiņi takš ir svarīgāki par kvalitāti...

2020-07-02 11:56

...: Kad trambulis brauc garām, dzīvokļos trauki šķind. Vai pa Ganībeni kad smagie nesasas - mājas vibrē. Nav jābūt tiltam, lai kas kustētos. Brīnums, ka vēl bija garantija. Man jau likās, ka ceļiem ir īsāka garantija kā telefoniem. Vai tā nepastāv nemaz. Ceļus vajadzētu būvēt ar vismaz 20 gadu garantiju, lai tad būvnieki vismaz ir spiesti aizklapēt ciet savu uzņēmumu, ja jau neprot taisīt kvalitatīvi nevis slaukt tik naudu - sataisa kaut ko, pielāpa un tad pelna naudu uz savu nekvalitatīvo darbu

2020-07-02 12:05

Ola: Tikai pie mums var buut tikko uzliets afalts vilnjains un bedrains. Taada sajuuta, ka atgriezushies psrs laiki, kad visu taisija, ka tikai paspeetu laikaa nodot un peec tam jau pielabos.

2020-07-02 12:05

kā parasti: Bet tagad jau arī lietains un ko lies asfaltu, tad jau pēc gada atkal viss sāksies no jauna ??? Esmu ievērojis, ka tas pats notiek visos objektos , vai māju siltina, vai pagalmus atjauno un t.t. vēl garantija nav beigusies, bet visi mēsli lien jau laukā... Ja pie būvniekiem nestrādātu dzērāji, maz kvalificēti strādnieku, nehalturētu uz materiāla kvalitāti, jo tāmēs viss ir pa dārgo, bet objektos vis lētākais kas pieejams, tad nebūtu šādas problēmas. Nav kontroles nekādas, jo būvuzraugi ir tikai uz papīra , kas saņem smuku summiņu !!!

2020-07-02 13:11

rrt: "Ekspertiem" saldais ēdiens.

2020-07-02 13:23

jee: mazak vajag zagt tad jau vis bus kartiba smiekli nak ziema liepaja nebija ja uznaks kartigs sals tad jau vis asfalts nolobisies

2020-07-02 14:00

Mmm: Iepirkumos u,var lētākais. Par ko tad cepties, ja likums tāds?

2020-07-02 14:37

to Mmm: Nav tāds likums. Iepirkuma procedūras veidu pircējs ir tiesīgs izvēlēties. Ja izvēlas lētākā piedāvājuma procedūru, tad paši vainīgi.

2020-07-02 14:56

Ola: Parasti leetaako ir nereaali realizeet un tad tik un taa kaut kur uzpeld papildu izmaksas, vai arii uz kaut ko noshmugulee, kaa rezultaataa ir kaa ir.

2020-07-02 15:17

Zelta tilts 2: :
"Starp sliedēm un asfaltu iekļūst ūdens, ziemā veidojas plaisas"..... VAI MAN VIENAM LIEKAS, KA PAGĀJUŠAJĀ ZIEMĀ NEBIJA NE SALS, NE LEDUS UN SNIEGS!!!
Drogas viņiem kustās..... tātad vainīgas

2020-07-02 16:13

Eiro: Galigi vienalga. Jus visi esat idioti.

2020-07-02 16:23

To Eiro: Tu domā ka tu esi vienīgā nauda uz pasaules!? Nokonvertēs tevi tugrikos,tad redzēsi kurš ir idiots!

2020-07-02 16:38

Eiro: Rubli aizveries

2020-07-02 17:42

Pampars: Nē, nu, skaidrs, ka neviens tak tagad neceļ kko, lai uzceltu, bet tikai tāpēc, lai nopelnītu

2020-07-02 17:59

āzis ielikts par dārznieku: Ja pilsētas mēram ir viss pie pakaļas, tad citu variantu nav. Uzsauc iedzīvotāji par mēra bezdarbību un bezkontroli!!! Tā tik turpināt!

2020-07-02 18:54

Kaņepe: Pie Drogām griežot no takšu pieturas uz Lielo ielu šodien arī nebija zīme par ceļa remontu. Nav diez ko patīkami ar mašīnu braukt pāri izlauztām sliedēm. Un pie Doka pica arī iela izrakņāta.

2020-07-02 19:19

Visiem expertiem: Ja ir aizdomas vai pierādījumi,ka kāds" bāž kabatās",tad vēršaties attiecīgajās instancēs ar ieniegumu,un faktus galdā,bet cik noprotu,šiem expertiem galvenais kko šeit ieirst,un diena izdevusies !

2020-07-02 19:27

Jēkabs: Mērkaķu bars!
Pa nakti ir jāguļ nevis jāterorizē apdzīvotās zonas ie mītnieki . Noslēdziet to tiltu un izdarat kā nākas pa vienu dienu.
Projektējot tilta tramvaja ceļu bija jāparedz dažādo kontruktīvo materialu siltumietilpība betonam ,asfaltam un metāla stiegrojumam. Neviens nav teicis ka balsti nav pārslogoti

2020-07-02 21:03

Grauds: graudu iela drausmīga, kaut ko tur laboja un tagad viss segums tur ir pa pieskari, vecais bruģis viss viļnains - sliktāks nekā bija. Vajag vilkt pa gaisu visas komunikācijas ja nemākam ceļus atjaunot:)

2020-07-02 21:34

Santehniķis: Cik mēnešus vilksies tie remontdarbi?

2020-07-02 21:46

opitis: Ja CTB un citiem nebutu tik lielas kabatas varbut kautkas mainitos bet cik zinu visiem pirksti locas uz ieksu.

2020-07-02 22:41

oz: kapēc nevarētu izlikt ar terases dēļiem. lētāk...

2020-07-02 22:42

oz: tepat patā var dabūt. arī šķēlem būs labi....

2020-07-03 00:13

SOrry per bad latvian: cik tur bija naudas ieliktas 17mil. un pec gada tam tiltam jau d...., atkal ustajsijushi pa 1mi.. parejo kopa nopi.... un tagad stasta pasakus mums ka viss pec proekta viss bija ustajsits ka vajag bet tas vajniigs tilts nevis tie kas taisija, nu ja mums tikaj var par 1 milliardu taisit tiltus ta kak Riga, es doma ka radisies ta ka bija pa maz naudas uz tas 200metrim un delj ta asfalts iet boja :)

2020-07-03 06:08

Slodze kustība un darbs: NU nav jau tā.ka tramvajs vien grabēdams rada tās problēmas, kaut gan pusbēda tā ir noteikti, jo tramvaji tiešām ir savu laiku nokalpojuši, neatceros kad pēdējo reizi būtu redzēts kāds jauns un kluss vagons!!!! Bet ne mazāk skādes tiltam ikdienā nodara arī mašīnas, jo ja vienā vai otrā pilsētas daļā katru dienu lelais auto skaits ,kas atrodas pilsētā ,un sabrauc arī no visām pusēm,braucot pa dažādām ielām izlidzina iedarbību un slodzi uz tām, tad padomājiet,ka viss šis lielais mašīnu skaits diendienā šķērso tiltu tikai vienā vietā un iespējams ,ne vienreiz vien, un tā dien dienā no rīta līdz vakaram !!! Nu diemžēl noteikti ir akmens arī celtnieku dārziņā, jo, ka karstā laikā uz ceļa asfalts kļūtu mīksts un gandrīz vai bīstams braukšanai,manā jaunībā tik bieži netika piedzīvots, bet to piķi jau Liepājā neražojam un iespējams ,ka vaina ir arī šeit.

2020-07-03 08:31

nepārtrauktā līnija: Projektētājiem poti...tas ir no termiskās izplešanās, sliedes braucot deformējas un vasarā izplešas...kāpēc plaisas nebij ziemā ? Gar sliedēm bij jāliek bruģis, lai ir spraugas deformācijai, nu vismaz vienu rindiņu, kaut vai presēto bruģi.

2020-07-03 09:33

ZB: To ekspert ko tu vāries tu ar saviem faktiem var uz citu vietu lv aiziet.Kā nolemts tā būs.

2020-07-03 10:28

Dolgostrojs: nez cik gadus to tiltu un Lielo ielu tur "remontēja", bet atkal čiks vien iznāca

2020-07-04 22:33

frw: CTB vainīgs.....to caur puķēm pateica

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: info@liepajniekiem.lv), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Seko mums

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz