Otrdiena, 19. janvāris Alnis, Andulis
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Uzticamas un aktuālas ziņas šajā laikā ir ļoti svarīgas!

Piesakies paziņojumiem un esi informēts par būtiskākajiem notikumiem Liepājā!

Pieteikties

Nepabeigtā objektā jau drūp fasāde

Nepabeigtā objektā jau drūp fasāde
Foto: Egons Zīverts
21.03.2019 07:15

"Kurzemes Vārds"

“Manā 48 gadu praksē, kopš darbojos būvniecības nozarē, šī ir pirmā reize, kad būvdarbu veicējs strādā tik nekvalitatīvi un neapdomīgi. Tagad viņu pienākums ir ēku sakārtot un to nodot atbilstoši noteiktajām prasībām,” tā Aldaru ielas 8. nama renovācijas procesu komentē būvuzraugs Jānis Burģis. Būvdarbu veicējas SIA “Ekovalis Latvija” valdes priekšsēdētājs Guntis Šalms namu sola sakārtot līdz vasaras vidum.

Aldaru ielas 8. mājas vecākais Oskars Vesperis “Kurzemes Vārdam” izteicās, ka pat esot grūti uzskaitīt visas nepilnības, kas pieļautas būvniecības procesā.

“Pats strādāju celtniecībā kopš 1983. gada un ar pārliecību varu teikt, ka mūsu ēkas renovācijas gaitā ir veikta virkne nepārdomātu darbību, kuras jau tagad uzskatāmi var redzēti. Jūs paskatieties uz fasādi – tā ir izcūkota,” teic O. Vesperis. “Ēkas fasādes izskats nav vienīgais kreņķis, jo arī uz jumta darbs nav padarīts – gar sienu lejā tek ūdens. Tāpat palodzes nav kārtīgi uzliktas un nepareiza slīpuma dēļ ūdens pat nonāk telpās,” turpina O. Vesperis.

“Neesmu būvnieks, lai būtu kompetents komentēt visas nianses, taču viens ir skaidrs: darbs nav paveikts pienācīgi un arī ne noteiktajā termiņā – oktobrī. Par objekta nepabeigšanu laikā uzņēmumam piemērots maksimālais iespējamais sods – 10 procenti no līguma summas, kas šajā gadījumā ir ap 25 tūkstošiem eiro. Līdz ar to iedzīvotājiem būs mazāka kredīta atmaksas summa,” pastāsta LNA projektu vadītājs Toms Cīrulis, piebilstot, ka, tiklīdz būšot atbilstoši laikapstākļi, diennakts temperatūra vismaz plus pieci grādi, notiks ēkas apsekošana un fiksēs esošos defektus. “Jāveic kontrolurbumi fasādē, lai noskaidrotu, vai siltinājuma vate nav mitra. Jau ir pasūtītas jaunas palodzes, kuras jānomaina,” stāsta T. Cīrulis. Viņš esot pārliecināts, ka situācija tiks veiksmīgi atrisināta, taču par sastrādāto arī viņam saglabājusies rūgtuma sajūta. “Labā ziņa ir tā, ka būvnieks ir apņēmies veikt nepieciešamos labojumus,” atzīst T. Cīrulis.

“Būvdarbus noteiktajā termiņā neļāva pabeigt laikapstākļi, jo diennakts vidējā gaisa temperatūra noslīdēja zem pieciem grādiem. Tādos gadījumos ēkas siltināšanas darbi ir jāpārtrauc. Nepiekrītu apgalvojumiem, ka mūsu uzņēmuma darbinieki arī pie zemākas temperatūras būtu turpinājuši strādāt. Tiklīdz iestāsies atbilstoši laikapstākļi, ķersimies pie darba un visas nepilnības novērsīsim, un nodosim objektu atbilstoši līgumā noteiktajām prasībām. Kļūda bija tā, ka mēs nepieprasījām termiņa pagarinājumu,” “Kurzemes Vārdam” skaidroja SIA “Ekovalis Latvija” valdes priekšsēdētājs Guntis Šalts. Viņš uzsvēra, ka objekts joprojām ir būvniecības procesā un visas nepilnības par uzņēmuma līdzekļiem tiks novērstas līdz jūnijam vai jūlijam.

Plašāk lasiet laikraksta “Kurzemes Vārds” 21. marta numurā.

#kvards-20190321-03#

Foto galerija

72 komentāri

2019-03-21 07:25

Makaveli: Ko teiks, komentāru pirdēji... kuri kvekšķēja, ka tie kas pretojas renovācijai ir muļķi un penši, kas neko nesajēdz?!?!

2019-03-21 07:31

agrais: Te jau nav runa par renovaciju ka tādu...Konkursus firmas vinne, bet stradniekus atrast grūti. Jo negrib jau maksat.Tad nu salasa visadus, un te rezultats...Bet ne jau visi darbu veiceji ta strāda. Un renovet vajag!

2019-03-21 07:43

to Makaveli: Piekrītu. Runa nav par renovāciju, bet par konkrēta darbu veicēja darba kvalitāti. Man māja jau 5 gadus siltināta un nekādas vainas nav vispār.

2019-03-21 07:50

Piekrītu: +1 Makaveli. Tā visa ir tikai un vienīgi naudas saraušana ar lētākajiem materiāliem un mazkvalificētu darba spēku. Bieži tās renovācijas vispār nav nepieciešamas. Nekad neesmu atbalstījis. Kamēr process nenotiks tā, ka māja piesaista pilnīgi neatkarīgu energoefektivitātes ekspertu kaut no Igaunijas, kas pasaka ko kur un kā vajag, pēc tam nepaņem brigādi no Alūksnes kas veic renovāciju - tikmēr mājas iedzīvotāji ir lemti bezjēdzīgam kredītu jūgam un sapelējušiem dzīvokļiem.

2019-03-21 07:55

.............: Un tas viss tikai tāpēc, ka kāds ir iedomājies vieglu naudu nopelnīt.Kas vispār ir tāds Ekovalis? Ar ko viņi nodarbojas?Sākumā paskatās ar ko viņi nodarbojas!

2019-03-21 07:56

.............: Es teikšu ka dzīvoju kvalitatīvi renovētā mājā un viss ir super,mazas izmaksas,nav jāsalst un nekas no fasādes nav nokritis.

2019-03-21 07:57

Jurčiks k: Burģis būvuzraugs , smiekli, katru dienu bija objektā. Tagad, būvnieks tikai vainīgs, kur tad Burģis skatījās 6 mēnešus, tad viss bija OK. Interesanti cik objekti tam Burģim ir. Objekts vēl jau nav nodots. Labāk pajautājiet Burģim , kā viņs pieņēma tehnikumu. Tās bija šausmas. Kā viņs izdarījāt pret būvniekiem, par to viņs varētu parunāt!!!

2019-03-21 08:10

Jurčikam: Burģis jau nav vienīgais antiņš pilsētā būvuzraudzības frontē ... tur viens otrs dzīvē materiālus nav redzējis, kurus izmanto jau pacmit gadus,bet toties ir sertifikāts un iespēja uz būvuzraudzību un vēl gudri d...st uz citiem,ka neko nesaprotot no būvniecības.

2019-03-21 08:13

Jurčiks k: Man sirds sāp par Burģi. Pateicoties viņam un RBS SKALS, kas bija ģenerāluzņēmējs Liepājas Tehnikumā, kur Burģis pildīja būvuzrauga pienākumus, darīja visu lai darbus nepieņemtu no apakšuzņēmējiem, lai nebūtu jāsamaksā par padarīto darbu RBS Skals + Burģis, tas bija tamdēns, kā rezultātā palika būvniekiem parādā ap 4. Mil. Interesanti cik ierakstu būvdarbu žurnālā Burģis ir veicis, pēc tā arī var spriest par būvuzrauga darbu, zinot Burģi tas būtu interesanti zināt.

2019-03-21 08:15

Jurčiks k: Burģi jāni, vai Tev sidsapziņa par Liepājas Tehnikumu ir tīra?

2019-03-21 08:23

iga: Bus japaskatas parejas majaas kuras nodos

2019-03-21 08:30

//::: Diez kurš sertificētais un dāsni apmaksātais uzraugs kontrolēja aplipināšanas darbus Siena ielas hruščovenē, kurā "Maxima"? Garāmejot varēja vērot tās šausmas, kādus paņēmienus lietoja "speciālisti", kas siltināja fasādes. Drīzā laikā būs vērojami nokrišņi!

2019-03-21 08:32

d/v: jā , te puse vainas ir uzraudzībai , ko jānis nav redzējis 48 gadus ? gan jau ka šito pašu , neko , spriest ka sūdīgi beigās jau nav māksla , būzraudzība ir priekš tam lai nepieļautu šito kas te resdzams . Esmu būvdarbu vadītyājs ar 47 gadu stāžu , talab jau bildes apskatot redzams , kas par kļūdām , bet ar Burģi viegli strādāt , jo lieki netraucē .

2019-03-21 08:35

....,.....: Kā jau te,komentāros, tika minēts - tie pensionāri un pretrenovācijas massa ir tā,kura saklausās,saskatās negatīvos gadījumus renovāciju procesā un tad zinošiem ģīmjiem bļauj par katastrofu māju renovāciju procesā !
Bet,lai painteresētos par veiksmīgi renovētajām ēkām, pieredzi,renovācijas procesu - tik tālu smadzenes 'nevelk' !
Un tad notiek tas,ka cilvēki vairs netic nevienam un nekam....Un tā iedzīvotāju daļa,kuri vēlās sakārtotu,skaistu māju - paliek gribot,jo šī 'pelēkās masas' maurojošajiem bļauriem ir "poh.j"...viņi gatavi turpināt maksāt bezjēdzīgi lielos siltuma rēķinus,bet kredītam saka nē,jo būšot dārgi !!!! Sviesc !
Ir mājas vecākie,zinoši iedzīvotāji,kuri KOPĀ var apspriest un nolemt - ko,kā ,ar ko renovēt ēku,kurā PAŠI dzīvo !
Esiet,lūdzu,domājoši Latvijas iedzīvotāji,neviss maurojošš "aunu bars" !!!

2019-03-21 08:36

EV: Dažiem tā ir pirmā darba vieta vai pirmais objekts celtniecībā!

2019-03-21 09:10

Jurčiks k: Burģi, esi godīgs un publiski pasaki, kā bija ar tehnikumu, vai tā ir taisnība, ka vairāki simti tūkstoši ir iztērēti tavas uzraudzītās būvniecības kļūdu novērēšanai?

2019-03-21 09:23

Šokers: Runa nav par renovāciju bet par konkr3to darbu izpildes kvalitāti. Ne tikai renovāciju ir iespējams slikti paveikt. Autoceļi, preces utml.

2019-03-21 09:24

krists: Ekovalis ķīmiju bundulus var tīurīt, ne mājas renovēt, noteikti neprasmīgi švaļi viņam pa lēto rukā

2019-03-21 09:26

Jurčikam: Cik Bļurğis dabūjis otkatu par sūdīgu uzraudzīšanu.

2019-03-21 10:01

zx n: Miskastē kā jau miskastē

2019-03-21 10:07

annapensionāre: Žēl nabaga darba tautu,pensionārus.Bet ko mēs gribām?Sistēma,kurā dzīvojam ir sapuvusi,korumpēta un nav vērsta uz īstām sabiedrībai svarīgām prioritātēm.jūs sakiet celtnieki jums samaksās par 10% no tāmes,kāds naivums,tie viss mazs 20% sen jau ierēķināti tāmē,ja ne vairāk.Šī sistēma aizstāv tikai sevi,pamēģiniet nesamaksāt bankai vai valstij kredītu ,momentāli,atnāks tiesu izpildītāji un jūs noliks pie vietas, nepagūsiet pat muti atvērt,kad būsiet izmests,uz ielas.

2019-03-21 10:15

Jurč.: Mana renovētā mājā būvuzraugs bija Burģis, kurš kontrolēja darbus.Objektu apmeklēja vairākas reizes nedēļā un reizi nedēļā deva norādījumus firmai par kļūdām un kontrolēja cik var maksāt par padarīto. Visas komisijas kas brauca pārbaudīt māju atzina kvalitatīvi izpilditusdarbus.Paldies Burģim par ļoti labu būvuzraudzība. Māja jau ekspluatācijā septiņus gadus - dzīvokļi nepelē,durvis nerūsē, sienu apdarē nekādu bojājumu,paldies arī būvfirmai.

2019-03-21 10:33

Augstākās klases pilotāža: Aizbauciet uz E.Tisē ielu tur vēl stlažas stāv un viss krīt nost. Redzēju to izpildījumu no darbinieku puses, liekas ka viņi srtādā tā, ka maksātu tikai ar pusdienām. Un par ko cilvēkiem būtu jāmaksā? Par ko tik liela maksa mājas uzturēšanas fondā un viss pārējais LNA aprēķinātais rēķins? Uzlika jaunus radiatorus ar "super krutiem" skaitītājiem, tik kruti ka neko nevar noregulēt, vai nu karsts vai nu auksts jēga no tā seperatora? Pirms tam bez jauniem radiatoriem maksa par siltumu bija mazāka, tagad tā summa ir x2.
Un jautājums, kas vispār veic tādus darbus ziemas sezonā?! Tad kad bija auksts un lietains, tad tikai notika darbi, man kā parastajam mirstīgajam tas ir saprotams ka mitrumā nekas nežūst un pēc tam kad visas vajadzīgās kārtas būs uzliktas, tad viss kas apakšā (iekšpusē) sapūs. Tagad arī, baloknus profesionāli sāk taisīt, kaut kādi metāla profili tupi pieskrūvēti, visi šķībi līki! No priekiem dir*t gribās!
Kas ir būvuzraugs visā šajā epopeja????!!!

2019-03-21 10:33

Undo: fasādei ir jādrūp..teikšu vairāk--pas''a renovācijas procesā ,ja nekrīt lejā fasāde ,tad tas nav renovācijas process.Vislabākie renov. procesi rezultāti tiek sasniegti ,kad sabrūk visa māja..
Bet visa pamatā ir cilvēku alkatība --nauda un p-ēc tam kaut ūdens plūdi.

2019-03-21 10:47

Diemžēl: Tā tas notiek. JO labiem meistariem mūsu "biznesmeņiem" maksāt par īsu. Un tie aizbrauc tur, kur viņu darbu novērtē.

2019-03-21 11:10

skats no malas: drusku ne par tēmu , bet gribas oponēt to komentētājam "Diemžēl 10:47" . Un kas tad mūsu meistariem nav par "īsu"?Vai nav tomēr tā , ka labie meistari strādā tāpat un saņem diezgan labus atalgojumus, bet tiem kam par īsu un mūžīgi meklē vainīgos apkārt, īstenībā ir vai nu kredītu vai nemaksāto alimentu slogs uz kakla, līdz ar to arī aldziņa sanāk maza...

2019-03-21 11:33

Arī: Dzīvoju renovētā mājā (nu jau gadus 4)-ideāli.

2019-03-21 12:18

He: Dzīvoju blakus renovētai mājai-ideāli.

2019-03-21 12:22

maris: auksta laika darits..un nav brinums ka lobas nosttt

2019-03-21 12:44

Ekovalis s*ds: Mums mājai renovāciju arī veic Ekovalis... Tās ir šausmas, vadītājs losis un strādnieki dzēroņi.. 2 gads iet, nekas nav pabeigts!!! Jautājums LNA - kā viņi pieļauj, ka Ekovalis piedalās konkursos???

2019-03-21 12:49

Arī: Dzīvoju renovētā mājā (nu jau gadus 4)-ideāli.

2019-03-21 13:05

laikam traumēc: dzīvoju nerenovētā mājā bez kredītparādiem (nu jau gadus 20) - ideāli.

2019-03-21 13:13

Ja kass: tad Ekovalis, ja pareizi atceros, ir Liepājas florbola komanda :))
Bet visas tās siltinājuma vates tak salīst pirm apmešanas, kaut arī renovāciju taisa vasarā. Vismaz mūsu mājā tā bija - pa nakti uznāca lietus, pielīmētais siltinājums salija, no rīta atnāca strādnieki un to apmeta. Vai tad kādai mājai ir arī nesalijis siltinājums? Lietus tak jebkuru brīdi var uznākt

2019-03-21 13:20

to Arī: Dzīvoju nerenovētā mājā - ideāli! Apkure 1.08eur/kv.m., mājās staigājam puspliki, jo karsts, katru dienu vēdinām. Cik maksājat jūs par apkuri?

2019-03-21 13:28

Strauss: Tā iet, kad galvenais ir cena.

2019-03-21 13:29

nūģis: Būvuzraugi jau ir mūsu posts. Atbildība nekāda,objektā parādās labi,ja reiz mēnesi. Pa 10 objektiem sagrābušies un tad nu skaitās kā žurnālu aizpildītāji. Ārzemēs būvuzraugs strādā kopā ar darbu vadītāju un nepieļauj nekvalitatīvu materiālu un ķap-ļap darbu veikšanu. Vajadzētu nevis kuro reizi jau mainīt būvniecības likumu,bet likt beidzot būvauraugiem strādāt kā pienākas un arī par kaut ko atbildēt.

2019-03-21 13:30

tā kā: Būvdarbu pasūtītājs LNA Liepājas pašvaldības uzņēmums,kurus laikam apmierina tāda kvalitāte!!! Urā!!

2019-03-21 13:32

Jakasam: Ko tu tur fleitē.Man privātnamelim gadu piekto pēc siltināšanas ar vati neviens cm2 nav ne atlīmējies,ne ieplaisājis,ne krāsa pabalējusi.Ar ko tad šis objekts atšķiras? Iespējams ar to,ka vienam līkas rokas,otram poh... uz kvalitātes kontroli. Privātā sektorā aizbrauktu pa purnu iedotu ( visiem ) par tādu darbu vai caur tiesu legālā variantā. p.s. man ar salija pielīmēta vate un nezkādēļ nekas nav noticis

2019-03-21 13:50

agateK: Man jau gan liekas, ka ja pielīmētā vate salīst, tad tādu nedrīkst vnk apmest, bet ir kaut kā jāžāvē.

2019-03-21 13:56

tgam sūnu ielai: ieskatījos J';usu saitē , nu nav tur tai firmai redzams ka būvkomersants , roru un ateju posēji , kā tādi tiek pie tendera?

2019-03-21 14:12

ejT: LNA galvenais noplēst naudu,ko dara māju pārvaldnieki,arī taču var sekot līdzi kā notiek renovācijas darbi,LNA jau sen vajadzīga reorganizācija daudzi tur pārāk ilgi aizsēdējušies,pilsētas dome mostaties

2019-03-21 14:30

Nezinītis: Izskatās ka tiešām, ka mājas kuras apsaimnieko LNA, tās "visas" renovē EKOVALIS, varbūt pēdējā laika sakritība? Vai Vilnīša kungs nevēlas pārskatīt šo 100% kapitālsabiedrību LNA un Ekovaļa brīnumaini kvalitatīvo draudzību???

2019-03-21 14:43

Tereza: Es ari esmu pret renovāciju,jo kas tad var galvot, ka tieši manā mājā strādās tā firma,kas kaut ko prot un būs normāls būvuzraugs. Šobrīd tadas garantijas nav. Esmu redzējusi dzivokli,kur pēc renovācijas pelē tā ka maz neliekas.Dzivot nav iespējams un vēl kredīts jāmaksā. Protams,ja process notiktu tā, kā vajag.Bet es domāju, ka labāk nebūs, būs tikai sliktāk.Gaidot autobusu, varēja novērot, ka apkepina māju pie tirgus,kur,,Maksima.Lidzjutiba iedzīvotājiem.

2019-03-21 14:50

Jā Terēza: ..jūs noteikti būvniecības jomā esat superexperte,ja reiz pieturā gaidot autobusu ko tādu novērojāt !
Varbūt piesakieties būvuzrauga vakancei,nebūs jābrauc ar bussu !

2019-03-21 15:04

es: izpētam partiju sarakstus, kas pretendēja uz domes krēsliem, vai tur nav kādas sakritības ar minētām firmām

2019-03-21 15:42

renovācija: Tāpat, vēl pirms nodošanas ekspluatācijā, drupa apmetums arī Tisē 54 ēkai, tur būvdarbu veicēji mainījās pa dienām, katrs darīja ko gribēja. Tā gan bija cita firma, kas algoja apaksstrādniekus. Nav mājas vadītāja uzdevumu augstumos.

2019-03-21 15:47

Tise 67: Mūsu ēku renovēja MK Būvniecība, M.Kisnica firma. Cik gadi pagājuši, bet nav pat ne mazākā pleķīša vai cita laika gaitā radušās defekta. Paldies mājas valdei, kas rūpīgi sekoja darbiem un darbu veicējam par kvalitatīvajiem materiāliem!

2019-03-21 16:05

dzintaru iela: Renovācijas jāuztic pilsētā zināmiem uzņēmumiem, neviss sazin no kurienes "izvilktiem" naudas atmazgātājiem, ar sazin kādām apakšfirmām un abšaubāmas kvalifikācijas darbu viecējiem. Ekovalim ir dārgas tāmes, kāpēc tās uzvar konkursos?

2019-03-21 16:46

Ed. Tisē: Par apkuri tagad maksāju ~20 eur. Gadu iepriekš bija uz pusi dārgāk. Ekonomija ir.

2019-03-21 18:49

Renātiņš: Braucam visi prom no Liepājas. Bedre te ir....

2019-03-21 19:05

redzēju: taisnība par Siena ielas namu, nezinu, kā ar sētas puses fasādi, par to, kā līmēja un "sēņoja" ielas fasādi, strādniekiem sadot pa kaklu, bet feikainajam būvuzraugam ar c. pa d., saplēst nopirkto sertifikātu, aizvest līdz Palangai un pliku izlaist uz šosejas. Protams, mājas vecākais kapitāls lohs, akls vai doļā.

2019-03-21 19:18

Ingus: Kopš Liepājā ienāca Ekovalis ir tikai sliktas atsauksmes!Par padarīto darbu cilvēkiem nesamaksā,tajā pašā laikā pērk īpašumus,kā “Jūrnieka ligzda”.Protams,nerunājot par paša kvalitāti!

2019-03-21 20:22

ferarry: Nu labi, labi... paskatīsimies pēc pieciem, desmit gadiem, kādas būs šīs ēkas ... E.Tisē 81 jau zaļi brūna un daudzām renovētām ēkām jau pēc gadiem diviem, parādās pēlējuma pleķi. Materiāliem nav vaina, bet totālie halturšiki it visā...un visur...

2019-03-21 20:26

Škiet: Kronis Liepājas renovētajām mājām ir Piltenes 8

2019-03-21 20:40

Eko Šalts: Nu ko Gunti Šalt, neizdevās līdz galam savā laikā termināla īpašniekus apzagt un aptīrīt, tad ķēries pie liepājnieku kabatām, lipinot nekvalitatīvus materiālus ar lētu, nemākulīgu, kaut kur salasītu, pa kaktiem,darba spēku? Interesanti kā Lielo ielu pabeigsi ar saviem alkāniem un bezatbildīgajiem večiem? Tādus feilus citām renovāciju mājām diez vai liepāja otreiz piedos

2019-03-21 22:53

zinu: kā Liepājā siltina (renovē) ēkas:
1. sajauc smiltis ar sūdiem un nogruntē sienu
2. sajauc salmus ar sūdiem un uzklāj siltumizolāciju
3. sajauc mālus ar sūdiem un uzliek dekoratīvo kārtu
4. izšķaida sūdus ar ūdeni un nokrāso ēku
5. savāc 500 000 EUR par renovāciju un ... ČAU !!!

2019-03-21 23:05

Iedzīvotājs: Domāju, ka varbūt firma nav vainīga. Viņiem sūdīgs darbu vadītājs. Uzblīdis, brīžam kā no korķa nokāpis - vienmēr atskrēja , pasvieda strādājošiem kaut ko no materiāliem un prom bija, ne paskaidroja, ne piedalījās. Vaina vien būs atbildīgajos amatos esošie

2019-03-22 05:07

Go: Siena ielai 3,kur Maximas veikals, draid ne tas vien. Un visiem pie pakaļas. Te varēja tik nobrīnīties par to,kaa tiek ēka renovēta. Bezpriğels.

2019-03-22 05:14

Biedrība: Mums arī renovācijas darbus veica
SIA MK Būvniecība, garantijas laiks bija
5.gadi, tagad tā ir jau beigusies un noticis nav pilnīgi nekas ar fasādi vai ko citu.
Visu cieņu.

2019-03-22 08:05

Jurïtis: Es sēžu savā privāt namelī stārp daudzstavenēm un noskatos ka ta Liepājas mafija jūms iztīra kabatas.

2019-03-22 08:05

Jurïtis: Es sēžu savā privāt namelī stārp daudzstavenēm un noskatos ka ta Liepājas mafija jūms iztīra kabatas.

2019-03-22 10:13

Kristietis: Tajā firmā tik labi speciālusti taču strādā - sākot ar office manager un beidzot ar apdares darbu strādniekiem! Kā gan varēja notikt šāda kļūme??

2019-03-22 11:14

Kristietim: Taču tauta jau izanalizēja,palasi komentus. Burģis vainīgs.Būs jāpienaglo pie dienvidu fasēdes , lai karājas un tauta atceras vēl vairākās paaudzēs šo notikumu un vietu. Ir mums Liepājā vieta pie pakārtā miliča un būs pie pakārtā Burģa.Eleganti.

2019-03-22 20:21

Es: Ta mums pienemts ar likumiem ka taisam konkursus uzvar letakais un tad raudam par rezultatu. Pats kadreiz stradaju ar buvniecibu saistits sagatavojam tami iesniedzam konkurdos aprekinaju godigi materialos un pienacigu algu stradnidkiem jn protams pasu firmai pelnu jo ka neka tomer musu valsti izdevumi kautvai nodoklox ir mezonoga jo lai stradniekam samaksat kautvai 1000 eur uz tokas no fifmas budzeta vel musu dizenajiem valsts reketsm aptuveni vel 80% jaatdod , bet protams ka konkursus nevinejam jo atradas firmas kuras iesniedz mistiski zenas cenas pat materialos nevar ieklauties.

2019-03-23 06:45

Kartupelis: Jā nemāk kartupeļus mizot,tad nav ko mizot

2019-03-24 13:48

to Biedrība: nu piemēram Klaipēddas 84 arī darbus pabeidza 2016.gadā , ja nemaldos SIA MK Būvniecība, fasādes apmerums pie jumta parapetiem jau drūp nost...laikam arī jāsaka visu cieņu.

2019-03-25 09:30

Ekovalis Karostā: Atmodas bulvārī 10a tieši tāda pati situācija. Mājas iedzīvotāji pusgadu jau karo ar šo firmu par darbiem, darbi notiek ZEM KATRAS KRITIKAS!!!

2019-03-26 19:08

to Ekovalis Karostā: Uzaiciniet nobildēt avīzei roru tīrītāju šmuci arī pie sevis

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz