Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Pirmdiena, 18. novembris

Vārdadiena: Aleksandrs, Brīve, Doloresa

Nepatīkamais atgadījums restorānā atrisināts  (21)

Atslēgvārdi vecais vikings | svinības | sūdzība | peders rathlefs | apkalpošana

Foto: Ruslans Šuļga

Pēc pagājušajā nedēļā portālā publicētā „Kurzemes Vārda” materiāla „Svinības ar nelāgu pēcgaršu”, kurā vēstīts par kāda klienta rūgto pieredzi restorānā „Vecais Vikings”, redakcijā vērsās tā īpašnieks Peders Rathlefs, vēloties sniegt savu komentāru par notikušo. Arī klients ziņo, ka ar īpašnieku domstarpības esot atrisinājuši.

„Diemžēl es, restorāna "Vecais Vikings" īpašnieks Peders Rathlefs, par laikraksta "Kurzemes Vārds" 10.marta publikācijā minēto situāciju manā restorānā, kur savas pretenzijas izteica kāds klients, uzzināju no rakstiem avīzē un ziņu portālā liepajniekiem.lv.

Šāda situācija radās, galvenokārt, tāpēc, ka viena no restorāna darbiniecēm rīkojās man aiz muguras un pieņēma nepareizus un nesaprotamus lēmumus, bez mana apstiprinājuma, tostarp nosūtot it kā manis parakstītu vēstuli.

Es vēlos personīgi atvainoties klientiem par šo gadījumu. Šādas situācijas un apkalpošana manā restorānā nav pieņemama, par to uzzinot pats biju šokēts un nekavējoties sazinājos ar konfliktā iesaistīto klientu. Rezultātā tikāmies un pārrunu ceļā atrisinājām šo nepatīkamo situāciju.

Esmu veicis arī pārrunas ar saviem darbiniekiem un šādas situācijas vairs netiks pieļautas. Es vēlos, lai klienti no mūsu restorāna izietu ar 120 procentu apmierinātību un ar prieku atgrieztos atkal.

Visu pretenziju un neskaidrību gadījumā turpmāk ikvienu lūdzu sazināties ar mani personīgi, jo uzskatu, ka katram cilvēkam ir tiesības uz savu viedokli, bet jebkura situācija ir atrisināma.”

Peders Rathlefs, restorāna "Vecais Vikings" īpašnieks.

P.S. "Kurzemes Vārds" saņēma arī ziņu no rakstā pieminētā klienta: "Vēlos paziņot, ka esam tikušies ar restorāna "Vecais Vikings" īpašnieku, pārrunājuši situāciju manā dzimšanas dienā un vienojušies, tāpēc nekādu pretenziju pret restorānu man vairs nav".

  • Komentāri (21)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Sabiedrība

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!