Nepatīkamais atgadījums restorānā atrisināts
liepajniekiem.lv
Pēc pagājušajā nedēļā portālā publicētā ”Kurzemes Vārda” materiāla ”Svinības ar nelāgu pēcgaršu”, kurā vēstīts par kāda klienta rūgto pieredzi restorānā ”Vecais Vikings”, redakcijā vērsās tā īpašnieks Peders Rathlefs, vēloties sniegt savu komentāru par notikušo. Arī klients ziņo, ka ar īpašnieku domstarpības esot atrisinājuši.
”Diemžēl es, restorāna “Vecais Vikings” īpašnieks Peders Rathlefs, par laikraksta “Kurzemes Vārds” 10.marta publikācijā minēto situāciju manā restorānā, kur savas pretenzijas izteica kāds klients, uzzināju no rakstiem avīzē un ziņu portālā liepajniekiem.lv.
Šāda situācija radās, galvenokārt, tāpēc, ka viena no restorāna darbiniecēm rīkojās man aiz muguras un pieņēma nepareizus un nesaprotamus lēmumus, bez mana apstiprinājuma, tostarp nosūtot it kā manis parakstītu vēstuli.
Es vēlos personīgi atvainoties klientiem par šo gadījumu. Šādas situācijas un apkalpošana manā restorānā nav pieņemama, par to uzzinot pats biju šokēts un nekavējoties sazinājos ar konfliktā iesaistīto klientu. Rezultātā tikāmies un pārrunu ceļā atrisinājām šo nepatīkamo situāciju.
Esmu veicis arī pārrunas ar saviem darbiniekiem un šādas situācijas vairs netiks pieļautas. Es vēlos, lai klienti no mūsu restorāna izietu ar 120 procentu apmierinātību un ar prieku atgrieztos atkal.
Visu pretenziju un neskaidrību gadījumā turpmāk ikvienu lūdzu sazināties ar mani personīgi, jo uzskatu, ka katram cilvēkam ir tiesības uz savu viedokli, bet jebkura situācija ir atrisināma.”
Peders Rathlefs, restorāna “Vecais Vikings” īpašnieks.
P.S. “Kurzemes Vārds” saņēma arī ziņu no rakstā pieminētā klienta: “Vēlos paziņot, ka esam tikušies ar restorāna “Vecais Vikings” īpašnieku, pārrunājuši situāciju manā dzimšanas dienā un vienojušies, tāpēc nekādu pretenziju pret restorānu man vairs nav”.