Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Sestdiena, 21. septembris

Vārdadiena: Mariss, Matīss, Modris

Notikusi konference "Izglītības kvalitātes dimensijas zināšanu sabiedrībā"  (3)

Atslēgvārdi liepu

Pagājušās nedēļas nogalē Liepājas Universitātē (LiepU) notika Izglītības zinātņu institūta (IZI) 5. zinātniskā konference „Izglītības kvalitātes dimensijas zināšanu sabiedrībā”, ko raksturo plašs tematiskais loks, kas ietver dažādu zinātņu kopsakarības, informē LiepU sabiedrisko attiecību speciāliste Kristīne Milberga.

Konferenci atklāja un dalībniekus sveica IZI direktore, vadošā pētniece Anita Līdaka un AS „Liepājas papīrs” prezidents Jānis Vilnītis, ar kuru IZI ir izveidojusies veiksmīga sadarbība.

Plenārsēdes laikā tika prezentēti pētījumi: „Augstākās izglītības izaicinājumi: kvalitāte un pētniecība” (IZI vadošā pētniece Alīda Samuseviča), „Augstākās izglītības padomes statuss un attīstības perspektīva” (zvērināts advokāts, Rīgas Stradiņu universitātes lektors Linards Muciņš), „Vērtīborientētas vides izveide tautskolā, kas uzlabotu skolēna dzīves kvalitāti” (Drustu tautskolas „99 balti zirgi” dibinātājs Ojārs Rode), „Skolotāja darbības ētisko un psiholoģisko neveiksmju veidi, cēloņi un to korekcijas iespējas” (Latvijas Universitātes lektore Ērika Lanka), „Plaģiāta ierobežošanas augstskolā preventīvās stratēģijas” (LiepU doktorante Sintija Sudmale).

Konferences laikā tika atzīmēta LiepU asociētās profesores Dinas Betheres grāmatas „Pārejas posms pirmsskola – pamatskola” iznākšana, kā arī bija iespēja iesaistīties 7 diskusiju grupās: „Kā atrast sevi postmodernisma haosā?” (grupas vadītāja IZI vadošā pētniece Irina Strazdiņa), „Tematiskā integrācija sākumskolā – totāla, daļēja vai neefektīva?” (grupas vadītājas IZI pētnieces Ludmila Karule un Olga Glikasa), „Bērni nāk no 21.gadsimta, skolotāji – no 20.gs., bet izglītības sistēma – no 19.gs. Vai tā tas ir?” (grupas vadītājs IZI zinātniskais asistents Ārijs Orlovskis), „Pedagogu profesionālās darbības modelēšana” (grupas vadītāja IZI pētniece Inta Klāsone), „Sociālā darba izglītības aktuālās tendences, realizējot Globālo sociālā darba izglītības un prakses standartu prasības” (grupas vadītāja IZI zinātniskā asistente Svetlana Lanka), „Pirmsskolas skolotāja filozofiskā pārliecība un tās ietekme 21. gadsimta izglītībā” (grupas vadītājas ESF projekta „Vispārējās izglītības pedagogu tālākizglītība” projekta koordinatore Anda Ļoļāne un LiepU doktorante Karīna Brikmane) un „Augstākās izglītības iestāžu studentu izglītības procesa un veselību ietekmējošie faktori” (grupas vadītāja IZI zinātniskā asistente Dina Berloviene).

  • Komentāri (3)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Sabiedrība

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!