Svētdiena, 23. februāris Haralds, Almants

Papildināts – Vadītāji pielāgojas izmaiņām satiksmes organizācijā, veiktas korekcijas kustībai Parka ielā

Papildināts – Vadītāji pielāgojas izmaiņām satiksmes organizācijā, veiktas korekcijas kustībai Parka ielā
Foto: liepajniekiem.lv
16.10.2017 17:07

liepajniekiem.lv

Uzsākot realizēt Lielās ielas un Tramvaja tilta rekonstrukcijas projektu, kopš nakts uz aizvadīto sestdienu, 14.oktobri, mūsu pilsētā ir ieviesti vērienīgi satiksmes ierobežojumi, ar kuriem vadītājiem jārēķinās.

Satiksmes organizatori teic: Lai rastu visoptimālāko risinājumu un sagādātu iedzīvotājiem pēc iespējas mazāk neērtību būvdarbu laikā, satiksme uz Tramvaja tilta un Lielās ielas pavisam nav slēgta, taču jārēķinās ar būtiskiem ierobežojumiem un sabiedriskā transporta kustības izmaiņām.”

Realitāte ir tāda, ka kopš sestdienas satiksmei uz Tramvaja tilta ir atvērta tikai viena josla – virzienā no Jaunliepājas uz centru. Savukārt virzienā no centra uz Jaunliepāju var braukt tikai pa Jauno tiltu, kur saglabāta divvirzienu transporta kustība.  

Vislielākās jukas satiksmē pēc jaunās kārtības bija sestdien, kad autovadītāji vēl nebija pieraduši pie jaunumiem. Sastrēgumi veidojās abās pusēs Tirdzniecības kanālam.

Kā portāls novēroja šorīt, 16.oktobrī, autovadītāji jau pamazām sāk pielāgoties pie jaunās kārtības satiksmes organizācijā un tik lieli sastrēgumi vairs neveidojas.

Tāpat portāls novēroja, ka vislielākie ”korķi” veidojas Parka ielā, abpus krustojumam ar Tirgus ielu.

Plusi un mīnusi

Autovadītāji ir neizpratnē, kādēļ Parka iela virzienā uz Jauno tiltu bija jāslēdz pilnībā, ja Parka ielā ir divas joslas. Autobraucējs Linards neslēpj sašutumu: ”Zaļo vilni no Jaunās ostmalas uz Jauno tiltu varēja uztaisīt, arī pilnībā neslēdzot Parka ielu. Parka ielā taču ir divas joslas! Kāda velna dēļ visi transportlīdzekļi, tostarp smagās mašīnas, jādzen caur vairākiem luksoforiem uz Brīvības ielu, tieši remontdarbu virzienā?”

Un turpina: ”Parka iela, Jaunais tilts un Ganību iela taču ir taisnākais maršruts tranzītam. Arī man, kurš ik dienu braucu no mājām Ezerkrastā uz darbu Cukura ielā un atpakaļ.

Piespiedu kārtā tieku dzīts uz Brīvības ielu, turklāt luksoforu signāli joprojām nav saregulēti ne šķērsojot Zemnieku ielu, ne izbraucot uz Brīvības ielas. Tas rada vislielākos sastrēgumus.”

Kā noskaidroja portāls, tieši šāds satiksmes organizācijas modelis, slēdzot satiksmi no Parka ielas uz Jauno tiltu, pēc dažādu variantu izskatīšanas izvēlēts tādēļ, lai Jaunās ostmalas, Ezermalas ielas un Parka ielas krustojumā pirms Jaunā tilta varētu pilnībā izslēgt luksoforus, padarot šo krustojumu par neregulējamu.

Tāpat portāls noskaidroja, ka pēc sestdienas, kad Parka ielā pie veikala ”Depo” veidojās ievērojami sastrēgumi, veiktas korekcijas satiksmes organizācijā.

Iebraukšana Parka ielā no Brīvības ielas ir liegta, parka iela izmantojama braukšanai tikai vienā virzienā – uz Grobiņas pusi. Savukārt iebraukšana uz veikaliem ”Depo” un ”Promo” atļauta no Zemnieku ielas puses.

Tajā pašā laikā autovadītāji priecājas, ka beidzot, saistībā ar Tramvaja tilta rekonstrukciju un izmaiņām satiksmes organizācijā izveidota trešā josla Ganību un Ādu ielas krustojumā. ”Tas bija jāizdara, jau šī krustojuma rekonstrukciju pirms vairākiem gadiem veicot,” tā šoferītis Ints:

”Zaļā zona atļāva šajā krustojumā izbūvēt trīs joslas, lai divas būtu braukšanai taisni pa Ganību ielu, bet trešā – lai izdarītu labo pagriezienu uz Ādu ielu. Jo ļoti daudzi neapdomīgi braucēji iestājas malējā joslā, neļaujot nogriezties. Līdz ar ko veidojās sastrēgumi…”

Portāls jau informēja, ka Tramvaja tilta un Lielās ielas rekonstrukcija ir noslēdzošais posms iepriekšējā plānošanas periodā iesāktajai tramvaja sliežu ceļu rekonstrukcijai, lai varētu nodrošināt piemērotu infrastruktūru zemās grīdas tramvaju vagoniem.  .

Minētais projekts paredz gan Lielās ielas un tramvaja līnijas sakārtošanu, gan Tramvaja tilta paplašināšanu. Plānotās projekta kopējās izmaksas, kas paredz arī vairāku zemās grīdas tramvaju vagonu iegādi, ir 15 294 117,65 miljoni eiro, no kuriem Eiropas fondu finansējums paredzēts 12 195 529,41 miljonu eiro apmērā.

Tāpat jau ziņots, ka remontdarbus plānots uzsākt oktobra vidū.

Sabiedriskais transports arī pielāgojas

Portāls saistībā ar satiksmes ierobežojumiem saņēma lasītājas vēstuli, kurā Dace

Raksta: ”Par cik ikdienā pārvietojos ar sabiedrisko transportu, sekojot līdzi Facebook.com Liepājas pilsētas lapai, uzzināju par gaidāmajām izmaiņām. 

Jāsaka, ka ievietotā karte ar maršruta izmaiņām bija ne īpaši labi saprotama. 

Sestdienas rītā, dodoties uz pilsētas centru, mani sagaidīja nepatīkams pārsteigums – mikroautobuss brauca ne pa ierasto maršrutu.

Pārbraucot pāri Jaunajam tiltam, tas turpināja ceļu taisnā virzienā, nenogriežoties uz t/c “Ostmala” pusi un mikroautobusa sistēmā un displejā, kur tiek paziņots par nākamajām pieturām, nebija veiktas nekādas izmaiņas, līdz ar to atlika vien minēt, kura būs nākamā pietura.” 

”Rodas sajūta, ka tilta rekonstrukcija ir sākusies pēkšņi un neviens neko nav zinājis, tāpēc LAP nav paspējis izmainīt maršrutu paziņojumus, kā arī atiešanas laikus. Manuprāt, par rekonstrukciju bija zināms jau labu laiku iepriekš,” neapmierinātību pauž lasītāja: ”Arī, ja notiek kādi pasākumi un ir slēgts K.Zāles laukums, paziņojumi par to, ka pietura tur nebūs, vai nu nav vispār, vai arī mikroautobusa ekrānā tiek parādīti tik ātri, ka cilvēks nepaspēj izlasīt.”

Kā portālam skaidro pašvaldības aģentūras ”Liepājas sabiedriskais transports” direktors Uldis Zupa, viņš neizslēdz, ka pirmajās stundās pēc satiksmes ierobežojumu stāšanās spēkā sabiedriskajā transportā varēja būt traucējumi.

Viņš lūdz:

”Lai šādus gadījumus pilnībā novērstu, ”Liepājas sabiedriskais transports” ļoti vēlētos, lai pasažieri informāciju par nepilnībām sniegtu tieši ”Liepājas sabiedriskajam transportam. Pēc iespējas precīzāk informējot par dienu, laiku un maršrutu, kurā nepilnība fiksēta.”

Runājot par to, ka, kā norādīja lasītāja, displejā informācija mainās pārāk ātri, U.Zupa teic: ”Ātri ir ļoti subjektīvs jēdziens. Ir iestatīti konkrēti laiki un līdz šim par šo jomu sūdzības nebija saņemtas.”

Un atzīst, ka arī šo lasītājas sūdzības daļu komentēt detalizēti ir grūti: ”Nevar izslēgt, ka kādā transportlīdzeklī bijusi tehniska kļūme, kādas diemžēl notiek. Arī par šādiem gadījumiem aicinām ziņot pa taisno mums, lai konstatētu, vai kļūme konkrētā transportlīdzeklī, vai sistēmā. Un lai šādas kļūmes novērstu.”

Foto galerija

44 komentāri

2017-10-16 10:43

Izbrīns: Ko tik ātri?Vēl varēja pirmo sniegu sagaidīt!!!

2017-10-16 11:06

Jepitis: Nu gan būs ******. Lai neteiktu vairāk.

2017-10-16 11:12

Puņķis: daži te laikam nesaprot... lietas būtību... nevarēja pavasarī sākt darīt... tad Es finansējums ietu garām... 2018 gadā ES nogriež finasējumu Latvijai... bet no 2020 gada viņš nebūs vispār

2017-10-16 11:59

44: beidzot pārbraucot tiltam var nogriezties pa labi pirms luksofora signāla , nevis jāstāv aiz trim ķēmiem , kuri brauks taisni , faktiski pēc kustības atjaunošanas būtu lietderīgi uzlik rīkojuma zīmi kas sagala kustību , vienā joslā pa labi otrā tikai taisni.

2017-10-16 12:43

.............: No Brīvības ielas puses iebraukt centrā ideāli! Nekādas aizķeršanās.

2017-10-16 12:45

kā informē pasažierus?: Bet sabiedriskajā transportā gan pārsteigumi - sēdi un gaidi - kur nu būs pietura? Virziens norādīts, bet kā kursē katrs konkrētā numura autobuss, ziņu nekādu. Vēl šodien lap.lv ir pieturas Koncertzāle, Līva (virzienā uz centru). Vismaz autobusos būtu šāda informācija...

2017-10-16 12:55

izmaiņas grafikā: Sabiedriskai transports (autobuss) kavējas 40 min. Vajadzētu veikt izmaiņas grafikā

2017-10-16 13:34

popsis: Viss notiktu vēl raitāk, ja vadītāji pie krustojumiem neurķētos savos telefonos.

2017-10-16 13:35

jplv: šādi ir pat labāk. uz darbu 15min vietā 10min un atpakaļ tas pats.

2017-10-16 13:51

bk3: Arī patīk labāk ... daudz raitāk iet kustība

2017-10-16 14:12

vaditaja: Nu nezinu kas tur labs, bet neesmu telefonā urketaja pie krustojumiem, bet jūtos kā rādīja trasē, ar šķēršļiem, jo jādomā plāns galvā kur man un kāda veida tikt, nav man blakus stūrmanis ar karti kas pateiks ka un kur jābrauc!

2017-10-16 14:34

Waze: Waze ir pasaules lielākā sabiedrības veidota satiksmes un navigācijas lietotne. Pievienojies citiem autobraucējiem savā reģionā, kas dalās ar reāllaika sastrēgumu un ceļu informāciju, lai ekonomētu laiku un degvielu, un uzlabo katra ikdienas satiksmi.

2017-10-16 14:36

7-87: Va ta nevarēja uz Jūras ielas uztaisīt pieturu>>>>>>>Sākot no Amritas nākamā pietura pie Partijas mājas !!!! Nu tad rikšo uz darbu kā ēzelis ja darbs ir starp Lielo un Teātra ielu.

2017-10-16 14:46

Vāzei: Ja brauc kā komentētāja "vadītāja ", kura tiesības ir atradusi čipšu pakā, tad nekāds Waze nebūs līdzētājs, un arī šī aplikācija nav domāta, lai vadītājs brauciena laikā tur bakstītos, jo tajā brīdī uz ceļa Tu neskaties.

2017-10-16 14:48

Autobuss: 7-87 laicīgi no mājām vajag izvilkties, tad nebūs jārikšo.

2017-10-16 16:00

To 7-87: Vai tad nav pietura Radio ielā? Pie Promenādes?

2017-10-16 16:04

Ko var cepties?: Autobuss nekavējās no rīta. Pusastoņos no rīta (kad ir visintesīvākā satiksme), Jaunajam tiltam autobuss pārbrauca 4 minūtēs. 10 min agrāk izgāju no mājām kā parasti un 10 min agrāk arī biju darbā, tā ka autobuss laicīgi kursē. Pa dienu varbūt ir citādāk.

2017-10-16 16:08

Ko var cepties?: Un par izmaiņām (kas, kā, kur pieturas) sabiedriskajā transportā ir rakstīts sabiedriskā transporta aģentūras mājaslapā. Neesi slinks pirms rakstīt komentārus šeit, ka viss slikti, paskatīties arī tur.

2017-10-16 16:30

Sti: Tonis komentaros labi pamainisies pec plkst.17tiem. :D

2017-10-16 16:37

špala: Vispàr Raineni jàslèdz

2017-10-16 16:44

Es...: Man liekas ka pilnobaa butu pieticis ar vienu aizliegumu nogriezties no tilta pa kreisi. Un tad nevajadzetu 100+1 drosibas barjeru. Un kas notiks kad uzsnigs sniegs? Vai domajams ka visi jau bus apradusi ar satiksmes rebusu!

2017-10-16 16:47

jērsunpusjērs: Izskatās, ka te komentē tikai šīs sūda shēmas izveidotāja! Izdzīt no valsts, tam kurš šo ir izdomājis!!! Vai nu vispār nahranizē to tramvaja tiltu vai ver vaļā. Liepājā ir citas vietas, kur vairāk vajag remontus. Aunu bars!!!!!!!!!

2017-10-16 17:32

rakaris :): braucu gan no rīta , gan tagad , nekādu sastrēgumu , bet remontēt tiltu ziemā var tikai sesklandē , ziemā būs jautri , vatņiku granātmetēju varēs ar sniegu apstumt !!

2017-10-16 18:01

ne ciemiņš: Liepājā sanāk būt regulāri! Man nav saprotams, kā viena tilta daļas slēgšana var sataisīt šādu bardaku!? Bet paskatoties tās shēmas, viss skaidrs, kāds ar xaiktu visu sazīmējis! Tā vietā, lai plūsmu sadalītu un dzītu cauri pa citām vietām, ņem un aizsit vēl ciet visu, kas NEKĀDI netraucētu remontiem!
p.s. Tie, ka jau paguva apgūt jauno sistēmu, sajūsmā sitīs plaukstas, kad tuvākajā laikā brauks, bet VISS jau atkal būs mainījies!? :@

2017-10-16 18:16

toSti: Nepiepildās tavas prognozes.Ja centrā nav jālien,tad šobrīd satiksme ir pat raitāka.

2017-10-16 18:54

hei: Ja jau no Jaunās ostmalas uz Jauno tiltu abas joslas iet pa labi (tā rāda zīme!) un nepārtraukti nāk plūsma no tilta uz Parka ielu, tad kāpēc daži tomēr grib braukt taisni pāri uz Ezermalas ielu un rada sajukumu?

2017-10-16 18:54

agrais: Izbraukt tagad pat labāk...Tik interesanti būs paskatīties kā ziemā tīrīs tās ielas ar norobezojumiem.

2017-10-16 18:59

Greex nr. 1: Šķiet, ka to Parka ielu izbūvēja tikai priekš Eiropas naudas izķiņķelēšanas? Kad rallijs - tad Parka iela ciet. Kad tilta remonts - atkal Parka iela ciet.

2017-10-16 19:10

Bute: Izskatās, ka Liepājas centru ieņēmusi "sarkanā armija"

2017-10-16 20:12

TIZLI: AUTOBUSĀ NOSKAN ..KONCERTZĀLE 904 ŠOVAKAR BET AUTOBUSS APSTĀJAS GANĪBU IELĀ ..SUPER MURGI

2017-10-16 20:27

To tizli: 22. marsruta mikrina tas pats.Saka Koncertzale, bet bliež pa ganībeni...

2017-10-16 21:16

skārdnieks: Sveiciens visiem kas nepamanīja tramvaju pirms tilta , un tiem kas vēl pievienosies šim pulkam.
Tramvajs pie šāda izkārtojuma saplūst ar apkārtējo vidi.... laipni lūgti manā darbnīcā , uz bleķu locīšanu ir atlaides :)

2017-10-16 21:20

Jp: Viss čotka. No rīta pat negaidīti raiti, bet vakarā trīs sarkanie bija jāuzgaida, kamēr izbraucu uz Ganību, kas manuprāt ir pat ļoti ok pie šāda remonta. Jāatzīst, bailes par to, ka būs lielie korķi, bija liekas. Vismaz pagaidām. Tad jau redzēsim.

2017-10-16 22:02

41: Uznāks neliels sals jeb melnais ledus uz ceļa-nu tad būs jautri uz jaunā tilta un tā abās pusēs.

2017-10-16 22:46

Fris: To hei, Nu pasaki, lūdzu, gudriniek - kā no Jaunliepājas puses [braucot piem. no Metalurga] var aizstūrēt uz Ezermalas ielu, jo vienīgais ceļš ved pa Jauno ostmalu virzienā uz Jauno tiltu ... ?! Ir kādi varianti ??

2017-10-16 22:47

andiss: Viss labākais ir,ka jastāv pie sarkanā pie jaunās ielas ,pirms Ardalas. Kaut ko tur jadara.

2017-10-16 22:50

to Fris: Pārbrauc jaunam tiltam,uz jauno ielu pagriez,tad uz zirņu ielu,pāri tiltam un opā esi uz ezermalas ielas.Ir vel otrs variants ādu iela.

2017-10-17 00:20

Nu labi: Bet kā šķūrēs sniegu tajās šaurajās brauktuvēs, kad sāks kārtīgi snigt!?

2017-10-17 06:45

propper: Vis ir normāli!Pirmajā dienā gan bija tā jocīgi,bet neskrienot izpētīju dabā kas kur vis normāli!

2017-10-17 08:18

567: Šāda versija varētu palikt vislaik.Izrādās ar pusotru tilru pilsētā pietiek,ja piedomā pie satiksmes organizēšanas.Pieregulēt vēl sarkano uz Jaunās/Ganību krusta,Parkā ielā pie Depo vislaik zaļais un ideāli :)

2017-10-17 18:25

Drausmas: Kautkas tāds var notikt tikai pāķos. Tas ēzelis kas šito izdomājis ir bijis eiropā kādreiz?. Kam vajadzīgs šitāds murgs ja to visu varēja izdarīt daudz vienkāršāk. Vispār tiltu bija jaremontē pa nakti un lai nesaka ka nevar. Citur pasaulē var uzbūvēt debeskrāpi vai tuneli pa max 40 stundām. Te vienu s.....da tiltu pusgadu remontēs.

2017-10-17 20:15

Baibux: Nesūdzos, esmu braukusi dažādos laikos un dažādos virzienos, tajā skaitā arī vakar pēc 17:00. Neesmu ne par minūti darbā vai mājās vēlāk kā parasti.

2017-10-18 22:50

Ivis112: Kādu pus gadu,18 mēnešus.

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Sadarbībā ar

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Aizmirsu paroli