Piektdiena, 23. oktobris Daina, Dainida, Dainis
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Par 12,83 miljoniem eiro Liepājā turpinās tramvaju līniju pārbūvi un iegādāsies divus tramvajus

Par 12,83 miljoniem eiro Liepājā iecerēts pārbūvēt vēl 1,55 kilometrus tramvaju līniju un iegādāties divus jaunus tramvajus, aģentūru LETA informēja Liepājas pilsētas domes priekšsēdētāja vietnieks Gunārs Ansiņš.

Par 12,83 miljoniem eiro Liepājā turpinās tramvaju līniju pārbūvi un iegādāsies divus tramvajus
Foto: TV Kurzeme
24.09.2020 09:39

LETA

No Kohēzijas fonda plānotais papildu finansējums Liepājas pilsētai radīs iespēju uzlabot tramvaju pakalpojumu līmeni un piesaistīt lielāku pasažieru skaitu, uzskata pašvaldība.

“Liepājas pašvaldība un sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzēji mērķtiecīgi paplašina videi draudzīgas pārvietošanās iespējas pilsētā. Lai tramvajs kļūtu par vēl pieprasītāku transporta veidu, ir nepieciešams pilnībā atjaunot vagonu parku, līdz ar to jaunie grozījumi paredz papildus vēl divu jaunu tramvaju iegādi, tādējādi Liepājai būs 14 jauni tramvaji,” sacīja Ansiņš.

Pārbūvējot tramvaja līniju Valdemāra ielas posmā no Peldu ielas līdz Rožu ielai, Rīgas ielas posmā no Raiņa ielas līdz Dzelzceļnieku ielai, Dzelzceļnieku ielas posmā no Rīgas ielas līdz Brīvības ielai tiks uzlabots sliežu ceļa tehniskais stāvoklis un nomainīti kontakttīkli, ļaujot samazināt infrastruktūras uzturēšanas izdevumus.

Kā uzsver pašvaldība, pēc pārbūves tramvaju kustība kļūs līdzenāka, drošāka un ātrāka. Veicot tramvaja sliežu ceļa pārbūvi minētajos posmos, plānots atrisināt satiksmes drošību to piegulošajās teritorijās, nodrošinot vai izslēdzot negadījumus, kuros iesaistīts tramvajs un citi satiksmes dalībnieki un transporta līdzekļi.

Tramvaju sliežu ceļa pārbūve sniegs būtiskus uzlabojumus tramvaju pārvadājumu sistēmas darbībā, nodrošinot tramvaju kustības regularitāti, samazinot tehnisko avāriju risku, kā arī sniegs iespēju palielināt kustības ātrumu un tramvaju līniju noslodzi, tādējādi veicinot iedzīvotāju mobilitāti, palielinot pārvadāto pasažieru kopējo skaitu, piepilda domes priekšsēdētāja vietnieks.

LETA jau vēstīja, ka Daugavpilij, Liepājai un Rīgai tramvaju infrastruktūras attīstībai no Kohēzijas fonda plāno pārdalīt 74,796 miljonus eiro.

Tostarp 23,179 miljoni eiro paredzēti tramvaju infrastruktūras projektiem Daugavpilī, 12,831 miljons eiro – Liepājā, un 38,785 miljoni eiro – Rīgā.

Liepājā šovasar sāka pielāgot esošo infrastruktūru jauno tramvaju vajadzībām.

Esošais tramvaju depo ir būvēts pirms 120 gadiem un nav piemērots zemās grīdas tramvaju apkalpošanai. Lai uzstādītu tramvaju vagonu pacēlājus jauno zemās grīdas tramvaju apkalpošanai, ir nepieciešams izbūvēt grīdu ar attiecīgiem parametriem un nestspēju. Jaunie tramvaju vagoni ir divreiz smagāki par patlaban ekspluatācijā esošajiem augsto grīdu tramvajiem, līdz ar to, lai nodrošinātu atbilstošu nestspēju, ir jāmaina arī depo esošie sliežu ceļi un to atbalsti, norāda pašvaldībā.

Jau šoruden Liepāja sagaidīs savu pirmo jauno zemās grīdas tramvaju, ko ražo Horvātijas rūpnīcā “Končar – Electric Vehicles Inc.” Zagrebā. 

37 komentāri

2020-09-24 10:21

Līmenītis: Tramvaju kustība nekļūs ātrāka, ja netiks izlabots neprasmīgi sastādītais kustības saraksts un sakārtoti luksofori un to signālu intervāli.

2020-09-24 10:23

Drew: Ne, tramvaji vien NEPALIELINAS pasazieru skaitu! Vini ka manjaki turpina pirkt tramvajus skaitaa 1.5 lielakaa kads patreiz butu nepieciesams. Reali dalu naudas butu jaiegulda tehniskajos projektos, lai saplanotu tramvaja linijas pagarinasanu lidz Karostas tiltam caur Laumas rajonam, uzbuvejot nedargo rampu pirms stacijas un tramvaja linijas pagarinasanu lidz K-Rautas veikalam, kur butu aplis, jo ka noradits tur tagad stradaa tukstosiem cilveku, tur atrodas padsmit jaunas rupnicas, uznemumi, autobusu parks, pats lielveikals, autosaloni kur var nodot masinu remontam, dzivojamais rajons preti autobusu parkam un csdd, kur cilveki ari brauc kartot eksamenus, nodot numurzimes utml. Tiesi tur tiek buvetas vel vairakas jaunas razotnes. Aplim Brivibas ielaa vairs nav jegas un jau sen, tur pasazieri nerauc, jo viniem jatiek vairaki km talak! Tikai tad vares izbraukt lielako dalu pilsetas un pasazieru skaits dubultosies ja ne vairak

2020-09-24 10:25

Drew: Daugavpilii jau ir 3 marsruti un pagarina vel 2x vairak neka mes to izdarijam pirms daudziem gadiem. Sobrid mes stagnejam, diemzel. 10 gadu laikaa to vien daram ka mainam sliede kaut tikls mums ir krietni isaks neka Daugavpilii. Kapec netiek virziti sie attistibas projekti? Tacu nav merkis siem 14 tramvajiem ja nebuve linijas un neatbrivojas no zagla Skeles autobusiem

2020-09-24 10:35

klmn: Nu šajā uzņēmumā naudu ber ta kā bedrē. Cik jau miljoni ir ieguldīti un cik vēl ieguldīs... Cik tad gadus atpakaļ jau mainīja sliedes Rīgas ielā un Valdemāra ielā?Kādi 7gadi atpakaļ? Un tā būs vienmēr, ka irk pa 5-10 gadiem visos posmos vajadzēs atkal ntos miljonus?

2020-09-24 10:50

kuklis: gribam tramvāju līdz Kalpaka tiltam. Noriebušies tie jūsu šķēles autobusi -Dodiet mums tramvaju tad nebūs jāraustās un jātraumējas braucot ar tiem autobusiem!

2020-09-24 11:22

Penkoks: Varēja jau beidzot labāk kaut ko sākt darīt pie tā sen solītā pārvada pie bijušā meča - parka ielas pagarinājuma uz laumas rajonu.

2020-09-24 11:31

zaglis: divreiz smagaki,tatad divreiz dargaka bilete bus.

2020-09-24 11:45

piepe: ka tik neuzmet biļetes cenu dubultā?

2020-09-24 12:06

Pro: Pa Jaunliepāju nav ko laist tramvaju. Tur vairs neviens nedzīvo, tikai bomži. No stacijas ar tik nosaukums palicis

2020-09-24 12:06

penkokam: Kam vajadzīgs tev tas viaduks, drīz klapēs ciet to LDZ un Osta arī ir zem liela jautājuma, būs tev cukurfabrika numur 2

2020-09-24 12:07

bobiks: lai būtu drimbulis līdz karostas tiltam... nepietiek ar 15 miljoniem... tur vajag vismaz 100... jo tur būtu pilnīgi viss jāpārtaisa....

2020-09-24 12:14

Nīcas čomi: Līdz mums arī vajag tramvaju, kāpēc neizmantot visas ekstras - pandēmijā.

2020-09-24 12:16

Mjā: Tas fakts, ka jēgas no pašreizējā galapunkta pie izbijušā Metalurga jau labu laiku kā nekādas, līdz ar to tas ir transporta kustības stratēģijas jautājums - pagarināt tramvaja līniju līdz K Senukai, un to jau vajadzēja par tiem piešķirtajiem miljoniem prast izdarīt līdz jauno vagonu saņemšanai, lai tiešām izmantot iespēju ar tramvaju ērti nokļūt uz darbu būtu lielākam iedzīvotāju skaitam, kā arī nav saprotama nepārtrauktā esošās līnijas ''modernizēšana'' ik pa laiciņam nomainot sliedes kādam gabaliņam...., neizskatās pēc racionālas plānošanas, ņemot vērā, ka jauno tramvaju iepirkšana un viss, kas ar to saistīts, bija zināms jau kā minimums gadus piecus iepriekš. Jā, nu biļetītes cena visticamāk kāps uz augšu, diezin vai ļaus mums vizināties zemajos vagonos par tām pašām kapeikām. Vai vagonu vadītājiem algas arī pieliks par godu jaunajiem vagoniem?

2020-09-24 12:58

xt: Vēl jau sliedes nav mainītas pretī Kurzemei līdz Peldu ielai. Vai par šo posmu aizmirsuši?

2020-09-24 13:43

Drew: Bobikam: Tu rakstu lasiji? Tiesi Daugavpils ari buves 3.5 km jauno liniju, un tas izmaksas padsmit citronus, jo par 23 vini gan uzbuves, gam remontes, gan pirks tramvajus, visu ieklausies 23 citronos. Ta ka tas nav tik dargi. Liniju lidz K-Rautai var laist ar vienu sliezu celu un tikaai pieturaas kabatas, jo lidz gala punktam kas varetu but pi K-Rautas viss cels ir taisns un parskatams

2020-09-24 13:55

Drew: penkokam: un!? KO tas nozime laist tramvaju vnk pari 10 sliezu celiem? Tak neraksti mulkibas. Pilseta zinaja ka rajons gar Brivibas ielu attistisies, pasi katru nedelu raksta ka tur padsmit jaunas indutrijas objekti top, nu tad atbilstosi pilsetas izaugsmei tramvajs kur? Var buvet par 1/3 letak to posmu ka jau rakstiju. Daugavpilii 3.marsruts tiesi tads ari ir. Linijaa uz Laumu, protams, un bez saubam ir vajadziga, jo tur dzivo lidz 10000 cilveku tiesaa tuvumaa. Savukart no Tosmares/Karostas tramvaja gala punktam pie Kalpaka tilta var taisit mikrinus, kas pieved pasazierus tiesi pieturaa un tie brauc reali ar tramvaju. Ja vien to gribetu, pasazieru plusmu tramvajam es jums triskarsotu vien 5 gados. Vajag tikai planot un gribet. Nav jegas no marsrutiem kas parklajas. Transporta piepildisana un parklajums butu ciesi saistita tiesi ar tramvaja attistibu. Sanak ka mums butu 2 marsruti un nepieciesama ta pati, teiksim 45 minusu bilete, lai var veikt jebkadu parsesanos un ar vienu bileti atbraukt jebkuraa punktaa pisletaa. Kapec ari sis moments neattistas? Visu jabuve ar tramvaju ka mugurkaulu un jatasa tam pieslegumi ar mikriniem attalajiem punktiem ta lai pieved tiesi paris minutes pirms tramvajs nak. Planosana, planosana,planosana

2020-09-24 14:18

Fēcis: Nīcas čomiem nevajag tramvaju - Jūs tur varat braukt uz kartupeļ kratītāja muguras.

2020-09-24 14:44

Fricis: A uz lielpilsēt Grobiņ neatvilks slied? Mēs a grib kā a metro ņūjorkā uz to Liepāj aizslīdēt! Pie reiz a nīcs čom sakapāt og!

2020-09-24 16:17

uuu: Trīkaršo dzimto valodu no sākuma, fantazieris, nekas dzīvē tik viekārši nenotiek, it īpaši banānijā kā Latvija.

2020-09-24 16:48

nu a ko: Es tik brīnos, kāpēc Liepājas autobusus atdeva Šķēlem, bet tramvajus ne? Tramvaji nav izdevīgi?

2020-09-24 17:09

pasazieris: kads var paskaidrot kapec tramvaji (kuri atrodas uz galvena cela) bremze pirms krustojumiem ar skersielam?

2020-09-24 17:37

nu kā tie: strādnieki strādā uz Dzelzceļnieka ielas pieturā jeb precīzāk nestrādā nebrīnīsimies ka nāksies haltūru pārtaisīt.Šnabis ar sulu iet uz urrā.

2020-09-24 18:08

Petula: Rikšiem bērīt es palaidu🏋️

2020-09-24 18:40

Jā!: Un lūdzu labiekārtot pieturas! Piemēram, pie 5.vsk. pilsētas virzienā ļoti noderētu nojume. No LOC pasākumiem cilvēki tur gaida un arī skolēni...

2020-09-24 19:13

Kaņepe: Fricim un Nīcas čomiem! Jūs esat forši un smieklīgi!

2020-09-24 19:25

Nīcas čomi: to Kaņepe: Jūs Esat fantastiska - Paldies Jums !
to Fēcis un Fricis - Apvienojam kopējo politisko spēku, vinnēsim obligāti, solīt solīsim visiem. Kaņepe būs nākamā Liepājas domes priekšsēdētāja.

2020-09-24 19:40

Jānis: Un divu tramvaju dēļ tāds "jampadracis" ?

2020-09-24 20:13

Nīcas čomi: to Fricis - Cepuri nost Jums, gaidam, iekapās og, sliedes būs, lasis garantēts.

2020-09-24 20:28

NelasījuIepriekšējosKomentārus: Lai piesaistītu vairāk pasažierus, tramvaja līniju vajag pagarināt līdz K-Senukai, Dienvidu kapiem, un izveidot līniju pa Laumas rajonu.

2020-09-24 21:07

gaiss: Itkā pērk švitinās ar naudu, bet kā tramvaju nav, tā nav

2020-09-24 21:07

Nīcas čomi: A kur ta paliek Grobiņ slied, Nīcas slied un visu pārējo slied? Mēs grib dzīvot, kā Ņujorkā ar tramvaj un metro.

2020-09-25 05:41

Dajans Feldmanis: Ja palaidīs tramvaju uz Grobiņu vai pat uz Nīcu pa kurieni tad tas brauks? Šosejas vidū kavēs visu satiksmi?

2020-09-25 08:48

Nīcas čomi: to Dajan Feldmani
Neķer kreņķi - bliezīs gar grāvmalēm.

2020-09-25 11:10

kuklis: To DREW ,Pilnīgi piekrītu Jūsu viedoklim!!!

2020-09-25 15:50

Vēronis: Vakar jau uz Grobiņas vecā bānīša caļa sāka uzbērt granti, cerams drīz liks špalas.., ar vienu trambuli līdz stacijai, pāriet pār slied, pārsēžamies, un trambuļojam tālāk. Bet pagaidām varētu Grobiņas autobusus tālāk par trambja galapieturu pie meča nelaist.

2020-09-27 17:02

to Dajans Feldmanis: Caur Cimdiniekiem uz Grobiņu un no Cimdiniekiem caur Otaņķiem uz Nīcu.

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Šobrīd aktuāli

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: info@liepajniekiem.lv), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Seko mums

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz