Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Trešdiena, 22. augusts

+16°C
Vējš: D 3.6 m/s
Laika ziņas Liepājā

Vārdadiena: Everts, Rudīte

Pārbūvēs Ezera, Jūrmalas un Klaipēdas ielas krustojumu; Karostā veidos pārejas  (30)

Atslēgvārdi pilsētvide | ielas | rekonstrukcija | klaipēdas iela | gājēju pāreja | Atmodas bulvāris

  • Komentāri (30)
  • 0

Komentāri (30)

  • IP: **.***.**.117 05.03.2018 07:36 Ziņot

    Antons

    kad beidzot izbūvēs drošības saliņu Jūras un Graudu ielas krustojumā? solīja jau gadu atpakaļ , aizmirsāt kungi?

  • 05.03.2018 08:21 Ziņot

    Es...

    Viss jau ok, bet kada vella pec vel guloso policistu buves uz klaipedas ielu! Vai tiesam tur ir tik intensiva gajeju kustiba!

  • 05.03.2018 08:36 Ziņot

    Nu nez

    Liekas gaužām nsakarīgi liekas ka kādam bruģis sāk aptrūkties. Izskatās pēc imburdences. Tad pēc pāris gadiem atkal domāsim kā dabūt platāku.

  • 05.03.2018 08:49 Ziņot

    siena tirgus

    vai satiksme Siena tirgū uzlabosies, ja uztaisa kaut ko tikai vienā galā? par pārējo laukumu nedomās? Kā lai cilvēki tiek pāri no Ukstiņa ielas puses?

  • 05.03.2018 08:51 Ziņot

    Jorens

    Ūliha -Kūrmājas prospekta krustojums jāpārveido par apli,vai nedaudz platāku uz pilsētas pusi,jo no rītiem veidojas sastrēgumi.

  • 05.03.2018 09:34 Ziņot

    Ritošā daļa

    Kad beidzot nolīmeņos akas vākus uz maģistrālajām ielām?

  • IP: **.***.**.117 05.03.2018 09:50 Ziņot

    ritošajam

    aku vākus nekad nenolīmeņos , vienkārši nemāk pareizi akas iebūvēt , pamatne zem akas netiek pareizi iestrādāta , tas novērojams visās pārbūvētajās ielās , kā Zirņu , tā ganību , brīvības , praktiski visas akas transporta iespaidā lēnām nogrimst , tas notiek tik ilgi kamēr caurules praktiski tiek nocirptas , tad taisa remontu, vieglais transports cenšas izvairīties no aku pārbraukšanas , bet kravas turpina to dauzīt , kad sāka Zirņu ielas pārbūvi , domāju beidzot problēmu ar akām atrisinās , bet nekā.

  • IP: **.***.**.117 05.03.2018 09:53 Ziņot

    Jorenam

    priekškam apli , luksoforu ar papildsekciju no Vītola ielas puses , kas atļauj kustību pie sarkanā pa labi, nebūs nekādu propku.atpakaļa un nebūs problēmu.

  • 05.03.2018 10:24 Ziņot

    Ritošā daļa

    Jā, Zirņu ielu jau pieņēma ekspluatācijā ar nogrimušiem akas vākiem!

  • 05.03.2018 10:31 Ziņot

    Jeeriks

    Liepājā sastrēgumi?? hahaha, labs joks.

  • 05.03.2018 10:40 Ziņot

    Juta

    ...un atkal kāds Rīgas arhitektu birojā sēdošs ambālis izdomājis sašaurināt Klaipēdas ielu un izbūvēt pāreju pretējā pusē,neredzot reālo situāciju dzīvē! Gājēji biežāk šķērso ielu Kolumba pusē...Kāpēc LV viss notiek caur dibengalu???

  • 05.03.2018 11:13 Ziņot

    fffffffffff

    Piekrītu ritošajam , nesaprotu kam taisnība nepatīk?
    aku vākus nekad nenolīmeņos , vienkārši nemāk pareizi akas iebūvēt , pamatne zem akas netiek pareizi iestrādāta , tas novērojams visās pārbūvētajās ielās , kā Zirņu , tā ganību , brīvības , praktiski visas akas transporta iespaidā lēnām nogrimst , tas notiek tik ilgi kamēr caurules praktiski tiek nocirptas , tad taisa remontu, vieglais transports cenšas izvairīties no aku pārbraukšanas , bet kravas turpina to dauzīt , kad sāka Zirņu ielas pārbūvi , domāju beidzot problēmu ar akām atrisinās , bet nekā.

  • 05.03.2018 11:16 Ziņot

    ffffffffff

    Braucot pa Ganību ielu aku vāki ne tik grab , bet liek palēkties smagajam transportam, tā ka nodreb blakus ielai atrodošās mājas.

  • 05.03.2018 11:30 Ziņot

    Speedy Gonzaless

    Piekrītu saliņai un gājēju pārejai, bet valnim jēgu nesaskatu. Virzienā no DR parasti ielas malas pilnas ar auto, ātri nepabrauksi. Kuršu laukuma bruģis, pilns ar gadu gaitā izveidojušamies nelīdzemiem, turklāt zīme līdz 30 km/h. Būtu labi, ja tā būtu regulējama gājēju pāreja, gājēji tur ir salīdzinājumā reti, noderētu luksafors ar podziņu;)

  • 05.03.2018 11:47 Ziņot

    smadzene

    to ritosajam.
    vakus nolimenojot neko nedos jo vini ir braki. hidrolats razo at nobidi vakus kurus eiropa nenem preti bet sesks tik skaita rubulus in septe iet. vakiem sezhas ir zemakas ka vaku biezums tapec ari vini nav limeni at braucamo dalu.

  • 05.03.2018 13:18 Ziņot

    ....,....

    Piekrītu,ka steidzīgi nepieciešams regulējamais luksafors Kūrmājas un Uliha ielu krustojumā ! Nesaprotu,ko pilsēta stiepj gumiju....Negribās teikt,bet ,laikam,gaida kādu bēdu,jo blakus atrodas skola !!!!!!

  • 05.03.2018 13:39 Ziņot

    seņukā

    Kāda mārutka pēc braucot pa Brīvības ielu un nogriežoties uz Seņuku (Krautu) no pilsētas puses noņēma zaļo papildsekciju? Kam tur rodas traucējums?

  • 05.03.2018 13:56 Ziņot

    Saimnieksa

    Cik tupiem ir jābūt lai taisot ielas akas liktu tieši tajās vietās kur autiņam iet riteņi, nezinu nevienu ielu Liepājā kur aka būtu braucot autiņam pa vidu.

  • 05.03.2018 14:12 Ziņot

    dipads uz zirga

    Jā,kas nu ir tas ir! Ielas labo,bet Liepāja ir un paliek nogrimušo vāku pilsēta! Braucam un skaitam- klik,klak,klik klak, klik klak.........Kāda vaina Hidrolatam,vai tad tie kas būvē neredz,ka liek brāķi iekšā!? Tie saucas objektu vadītāji un vēl kāds uz augšu! Kik klak....ha ha!

  • 05.03.2018 14:19 Ziņot

    Asmens

    Obligāti gajēju pareju Karostā vajag uz Atmodas bulvāra un Katedrāles ielas krustojumā, kur simtiem cilvēku iet pāri ielai uz jūrmalu.Pagājušo gadu jau to vajdzēja izdarit ,bet arhitektam pietrūka prāta lai uzzīmētu rasējumu .

+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!