Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Sestdiena, 21. septembris

Vārdadiena: Mariss, Matīss, Modris

Pasažieru vilcieniem būtu jākursē katru dienu  (24)

Atslēgvārdi tores stacija | dzelzceļš | edvīns bērziņš | latvijas dzelzceļš

"Visas stacijas Liepājas virzienā ir skaistas!" – Tores stacijā, izkāpjot no darbam izmantojamā vilciena vagona, pauž VAS "Latvijas dzelzceļš" (LDz) prezidents Edvīns Bērziņš. Viņš kopā ar citiem uzņēmuma pārstāvjiem pagājušās nedēļas nogalē devās ikgadējā pavasara infrastruktūras apskates braucienā, šoreiz, lai klātienē novērtētu dzelzceļa līnijas Rīga–Liepāja stāvokli.

Maršrutā no Rīgas uz Liepāju LDz vadība un tehniskie speciālisti apskatījuši padsmit staciju. Liepājas pusē pārbaudīta Ilmājas, pēc tam Tores stacija.

"Infrastruktūra ir ļoti labā stāvoklī," ceļa posmā no Tores līdz Liepājai "Kurzemes Vārdam" pauž E. Bērziņš.

Tas esot svarīgi, jo kravu apjoms pa dzelzceļu Liepājas virzienā palielinās. "Uz Liepāju sāk iet smagākas kravas un garāki vilciena sastāvi, jo pirms diviem gadiem atjaunots Skrundas dzelzceļa tilts. Ja līdz tam gāja pussastāvs, kādi 20 – 30 vagoni, tad tagad tie ir 57 vagoni. Taču vienlaikus ātrāk nolietojas sliežu ceļš, līdz ar to arī uzturēšanas izdevumi ir lielāki. Tāpēc ar Liepājas ostas pārstāvjiem spriedām par to, ka ir jāatrod balanss. Nav obligāti, ka vienmēr izdevīgākais ir smagākais un garākais vilciena sastāvs. Šeit ir jāatrod kopējā ekonomika, jo, ja jāiegulda papildu investīcijas, caur citu tarifu tas vienalga gulstas uz klienta izmaksām. Līdz ar to šim balansam un sadarbībai ir jābūt nemitīgai, lai atrastu pareizo risinājumu. Man ir prieks, ka Liepājas pārstāvji izdomājuši mūs sagaidīt ne tikai stacijā, bet arī izbraukt un apskatīt Liepājas ostas dzelzceļa posmu, jo sadarbība ir daudz efektīvāka, ja pats uz vietas visu apskaties. Tad arī ir daudz vienkāršāk pieņemt kaut kādus lēmumus."

Bet vai liepājniekiem ir cerība, ka pasažieru vilciens starp Liepāju un galvaspilsētu kādreiz kursēs biežāk? LDz prezidents mudina šo jautājumu uzdot AS "Pasažieru vilciens" valdes loceklim Aldim Daugavvanagam, kurš arī piedalās infrastruktūras apskates braucienā.

Tuvākajā laikā gan vilciena satiksmē šajā maršrutā nekādas izmaiņas nav iecerētas. Pasažieru pārvadājumu pasūtītājs ir VSIA "Autotransporta direkcija", savukārt "Pasažieru vilciens" ir operators. "Ja "Autotransporta direkcija" lemtu par izmaiņām, tad mēs tās arī pildītu," saka A. Daugavvanags.

Plašāk lasiet laikraksta "Kurzemes Vārds" 2. maija numurā.

Ja neredzat avīzes lapas, Jums nepieciešama "Adobe Flash" 9.0.115 versija vai jaunāka. To varat bez maksas lejuplādēt šeit.

  • Komentāri (24)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Sabiedrība

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!