Pavasara remontdarbos paslēpj akas un nogludina tranzīta ielas
Viens no pirmajiem ielu remonta uzdevumiem šopavasar bija – novērst defektus Liepājas tranzīta trasēs, pastāstīja pilsētas izpilddirektora vietnieks Didzis Jēriņš. Zirņu un Ganību ielas, M. Ķempes un Ganību ielas krustojuma remonts bija aprīļa priekšpēdējās nedēļas darbi, uzdoti SIA “CTB” no pilsētas ielu uzturēšanas budžeta līdzekļiem.
"Kurzemes Vārds"
Zirņu ielā braukšanai diskomfortu iepriekš radīja klabošie aku vāki. Pagājušajā gadā daļu no metāla vākiem nomainīja pret dzelzsbetona un sadzīves kanalizācijas vākus vienā daļā ielas paslēpa zem asfalta. Šīs akas jālieto reti, varbūt pat tikai reizi desmit gados, stāstīja D. Jēriņš. Dzelzsbetona vāki ievērojami labāk pacieš vibrāciju un transporta slodzi, tos nevar tik viegli iesist zem ielas klājuma līmeņa, bet vēl labāk esot, kad vākiem pārlaiž pāri asfaltu. Tas darīts jau pagājušajā gadā, tomēr dažviet virs vākiem izveidojies iesēdums, un tādēļ tagad šajās vietās asfalta klājumu vajadzēja izlīdzināt, skaidroja izpilddirektora vietnieks. Viņš arī uzsvēra, ka ne visas akas drīkst šādi paslēpt.
Savukārt Ganību ielā jālikvidē bedrītes tajā brauktuves daļā, kas iepriekš nav rekonstruēta, – no Kungu līdz Salmu ielai. Lai gan pašvaldība gatavojas pasūtīt šī ielas posma rekonstrukcijas projektu, tomēr “atstāt bedrītes maģistrālā ielā vēl vienu gadu nebūtu prāta darbs”, teica D. Jēriņš.
Bet M. Ķempes un Ganību ielas krustojumā ziemā veikts avārijas remonts inženierkomunikācijās, pēc tam uzlikts pagaidu klājums – tagad arī tur “uzliek normālu kārtu”.
Arī K. Ūliha ielā bija un būs remonts. Tur šopavasar pēc “Liepājas ūdens” pasūtījuma remontēti un no jauna izbūvēti ūdensvada pieslēgumi. Ielas daļa no Jūrmalas līdz Klaipēdas ielai nupat nodota uzņēmuma “CTB” rīcībā, jo šeit gan jāatjauno asfalta segums, bortakmeņi, labojamas arī vairāk nekā simt aku vāku vietas un daļa ietvju, pastāstīja Komunālās pārvaldes Ielu infrastruktūras daļas vadītājs Mārtiņš Jākobsons. Plānots, ka K. Ūliha ielas remonts sāksies pēc 26. aprīļa, ilgs 90 dienas. Sākumā remontēs posmu no Jūrmalas ielas līdz Robežu ielai, un satiksme būs ierobežota – ielu turpinās lietot sabiedriskais transports, bet pārējiem braucējiem būs jālieto apvedceļi.