Pavasarī liepājnieki visvairāk ir sūdzējušies par ielu seguma remontdarbiem
0
Šī gada aprīlī un maijā liepājnieki uz pilsētas Domes ”karsto tālruni” visvairāk ir zvanījuši par ielu braucamo daļu un ietvju segumu remontdarbiem. Sakarā ar šiem jautājumiem uz ”karsto tālruni” ir saņemti 16 zvani. Kopā saņemti 73 zvani no iedzīvotājiem, kas vēlējušies paust savu viedokli, informēt pilsētas Domi par dažādām problēmām Liepājā. Iedzīvotāji zvanījuši uz ”karsto tālruni” arī sakarā par vaļējām kanalizācijas akām un lūkām (9), par koku apzāģēšanu (7), par teritoriju apsaimniekošanu (7), par apkures jautājumiem (7), par māju remontdarbiem (4).
Aktuāli jautājumi liepājniekiem bijuši arī par vaļējām kanalizācijas akām, par iedzīvotāju radītām nekārtībām pludmalē, par dzīvokļu īres maksu paaugstināšanu, par ielu apgaismojumu u.c. jautājumi.
Lai gan lielākā daļa zvanu ir anonīmi, Domes amatpersonas tos uzklausa, analizē un iespēju robežās veic pasākumus, lai iedzīvotāju minētās problēmas tiktu atrisinātas. Iedzīvotāju sūdzības par ielu apsaimniekošanu ar Domes izpilddirektora rezolūciju nonāk atbildīgajās pašvaldības iestādēs: SIA ”Komunālā pārvaldē”, namu pārvaldēs vai Pašvaldības policijā, kur darbinieki veic faktu pārbaudi un nepieciešamos pasākumus, lai problēmas tiktu novērstas.
Par ielu apgaismojumu problēmām un par citiem ielu apsaimniekošanas jautājumiem iedzīvotāji arī turpmāk var vērsties tieši SIA ”Komunālā pārvalde”, zvanot pa ”karsto tālruni” 22011963, pa kuru zvani tiek pieņemti visu diennakti.
Liepājniekiem jau vairāk nekā sešus gadus ir iespējams informēt pašvaldību par sev svarīgiem jautājumiem, zvanot pa diennakts ”karsto tālruni” 34 25197.
Šī tālruņa līnija tika izveidota 1998. gadā, lai Domes vadība un speciālisti varētu uzklausīt un operatīvi risināt iedzīvotāju aktuālās problēmas, un tā ir pierādījusi sevi kā operatīvu saikni starp pašvaldību un iedzīvotājiem. Kopš 1998. gada šo tālruni jau izmantojuši vairāk nekā 3000 liepājnieku.
Baiba Laizāne,
Liepājas domes sabiedrisko attiecību daļas praktikante