Trešdiena, 3. marts Tālavs, Tālis, Marts
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Uzticamas un aktuālas ziņas šajā laikā ir ļoti svarīgas!

Piesakies paziņojumiem un esi informēts par būtiskākajiem notikumiem Liepājā!

Pieteikties

Pieturvietas pilsētas centrā pielāgo zemās grīdas tramvaja platumam

Sakarā ar nepieciešamību nodrošināt jauno tramvaju kustību, pilsētas centrā, tramvaja pieturvietu ”Kurzeme” zonā notiek būvdarbi. Pasažieri un garāmgājēji ir aicināti būt saprotošiem – šīs ir pagaidu jeb īslaicīgas neērtības, portālu informējis Būvvaldes sabiedrisko attiecību speciālists Aigars Štāls.

Pieturvietas pilsētas centrā pielāgo zemās grīdas tramvaja platumam
Foto: Aigars Štāls
07.12.2020 18:24

liepajniekiem.lv

Pieturvietu zona tiek pielāgota jauno zemās grīdas tramvaja gabarītiem. Uzņēmums SIA “CTB” tur veic izmaiņas pieturvietu apmaļu novietojumā un līdz ar to pārbruģē izjaukto segumu.

Šonedēļ ir plānots pabeigt darbus vienā pieturvietas zonas pusē un uzsākt otras pieturvietas apmaļu pārbūvi, tas ir, jau veikala “Kurzeme” pusē. Abu pieturvietu pie ”Kurzemes” pārbūvi plānots pabeigt līdz 18. decembrim.

Šobrīd pašā pilsētas centrā notiek minimāli nepieciešamie darbi, jo nākamgad ir plānota tramvaja sliežu posma no Lielās ielas (pie veikala “Drogas”) līdz Peldu ielai pārbūve – šis tad būs atsevišķs būvprojekts, kas gan arī ir saistīts ar jauno zemās grīdas tramvaju iegādi un nepieciešamību tehniski uzlabot vēl nepārbūvēto sliežu posmu, veco kontakttīklus un citas iekārtas, kas jau savu laiku nokalpojušas. Ir paredzēts labiekārtot arī sliežu posmam pieguļošo teritoriju.

No šā gada septembra pilsētā turpinās tramvaja pieturvietu platformu pārbūve, lai tās būtu piemērotas pasažieru apkalpošanai ar zemās grīdas tramvajiem. Kopumā plānots pārveidot 36 pieturvietas.

Vairāk nekā puse no visa darbu apjoma jau ir paveikta, taču visas pārbūves saskaņā ar līgumu ir jāpaveic līdz nākamā gada janvārim. Ja iestāsies sals un laika apstākļi nebūs piemēroti darbu turpināšanai, būvnieki noteiks tehnoloģisko pārtraukumu un pieturvietu pārbūvi pabeigs nākamā gada pavasarī.

Būvniecības ieceres izstrādātājs pēc uzņēmuma “Liepājas tramvajs” pasūtījuma ir SIA “VCI” (Gints Lasmanis), būvdarbu veic SIA “CTB”, konkursa rezultātā noslēgtā līguma kopējā summa ir 240 443,84 EUR, tai skaitā PVN.

Remontdarbu laikā izpildītājam jāveic visi drošības pasākumi, arī jānodrošina pagaidu pieturas ar norādēm utt.

Pasažieriem tramvajs jāgaida pie Tramvaja pieturas zīmes.

Šā gada novembrī pilsētu ar prāmi no Vācijas sasniedzas pirmais zemās grīdas tramvajs, kas ražots Horvātijā, un tas jau atrodas depo. Pavisam līdz 2022. gada pavasarim ir plānots, ka pilsēta saņems vēl 11 zemās grīdas tramvajus. To izmēģināšana pilsētā sāksies 2021.gada janvārī, bet regulāri pasažieru pārvadājumi varētu sākties nākamā gada februārī.

11 komentāri

2020-12-07 19:02

Sivns: Ļoti jauki, bet vai jūs lūdzu varētu šīs izrakņātās teritorijas sakārtot līdz galam, nevis pamest kā kaut kādas izgāztuves? Grants kaudzes nedēļām atstātas ietves vidū lai gan darbi "pabeigti" pirms 2 nedēļām.

2020-12-07 19:14

....: Būtu vel ceļus remontējuši atbilstoši ceļa nodoklim un pārējiem auto vadītāju izdevumiem, te rekur miljoniem sagāž, lai pensionāri var braukt uz tirgu.
Mums pilsētā asfaltene turās maksimums 5 gadus, es klusēju jau par to posmu O.Kalpakas ielā un pie Laumas, var atrast dažas vietas laukos, kur ceļš ir līdzenāks.

2020-12-07 20:09

Ruks: Labi strādnieki. Viss izmētāts. Smilšu kaudzes uz gājēju celiņa.

2020-12-07 20:21

Lpx79: Isti nesapratu vai si pabeigta apmale kas ir augstaka par sleizu limeni par 20cm ari ir tas kas bija planots??? Jo lai ari tramvajs skaitas zemas gridas, tas tomer nav zemes liimenii!?

2020-12-07 21:54

šoks: Nesen sakārtoja un atkal lauž vaļā! Tas mūsu gaumē! Un grants, smilšu u.u.t. nesavākšana ir pēc katra objekta. Kur skatās būvvalde, kad pieņem objektu???

2020-12-07 22:02

u: Objektā strādā džamšuds,pieņem objektu džamšuda krustt..māte....

2020-12-08 00:17

Dersnis: Platumam???
Tad varbūt starp sliedēm arī vajag lielāku intervālu? Savādāk skrāpēsies...

2020-12-08 03:29

Projektētājiem un visiem pārējiem atbildīgajiem.: Ventas ielas pietura??? Kad tika atklāts šis posms ar jauno tramvaja līniju un šis pacēlums bija nepareizi uzbūvēta, uzprojektēta to izlaboja jo bija pa augstu un pa krasu nobrauciens un uzbrauciens, šobrīd paceļot un nekādu ģeometriju neizmainot, lai tas būtu lēzens, Kurš maksās par automašīnu priekšas un aizmugures skādēm, eļļas vāceles (kartera) bojājumiem. Kā jau reiz tas bija ar pašos sākumos skādes autobusiem. Tas jau nekas, ka tur ir zīme 20 km/h pacēlums ir gaužām neadekvāti uzbūvēts nedomājot par citiem satikses dalībniekiem. Tāda sajūta, ka šobrīd tramvajs ir viss pārējais ir vienaldzīgs, jo tur taču labi atmazgājam naudu.
Tad kad autobusus iegādājās Liepājā un poļu ražotāji teica, ka Liepājā autobusu pieturas ir jāpārbūvē tad neklapēja ar ausi, viss ir uz autobusu vadītāju pleciem, kur un kā izlavierēties starp iegruvušām akām, notekām un paaugstinātām ceļu nomalēm.
Nākamais un tiešām lielais fui CTB ne tikai smiltis ir izbārstītas pamestas pusratā pieturu objekti, bet arī uz ielām lieli šķembu izbārstījumi, kā piem. ĶEMPES IELĀ Ceļš un blakus tā teritorija remonta laikā ir jāuztur kārtībā. Ja pa dienu traktoram izbira šī šķembas vai smiltis dienas beigās jāsavāc vai pat tūlīt. Bet nevis vienu vietu taisa otru vietu piedirš.

2020-12-08 10:26

xt: Pie Kurzemes tai posmā tak vēl mainīs sliedes un tad visu atkal raks augšā! Darbs - izsviesta nauda un laiks!

2020-12-08 13:57

Nu: Un kāpēc uz ietvēm ir kaudzes ar veco asfaltu (Klaipēdas iela) ?

2020-12-08 14:10

tusene to lpx: zemās grīdas tramvajas skaitās ka nav pakāpieni... Petuhu pilsētā...tak arī ripo drimbulis..un viņš nav vienā līmenī ar ceļu :D

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz