Pirmdiena, 26. oktobris Kaiva, Amanda, Amanta
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Pircēji jautā: kad “Ostmalā” salabos eskalatoru?

Pircēji jautā: kad “Ostmalā” salabos eskalatoru?
Foto: liepajniekiem.lv
05.11.2019 07:03

liepajniekiem.lv

Jau vairākas nedēļas tirdzniecības centrā “Ostmala” nedarbojas eskalators. Lai arī šobrīd tiek strādāts pie iespējami ātra situācijas risinājuma, pircējiem neērtības gan vēl kādu laiku jāpacieš, norāda SIA “Rimi Latvia”.

Portālam liepajniekiem.lv lasītāji ziņo, ka tirdzniecības centrā “Ostmala” jau vairākas nedēļas nedarbojoties eskalators, un jautā, kāpēc tā, kad tas varētu tik salabots. “Ostmalas” klienti stāsta, ka neērtības rodas brīdī, kad ar lielajiem iepirkuma ratiem, kuros salikts veikalā iegādātais, jānokļūst pazemes stāvvietā, kur atstāta automašīna. Eskalators neesot tāds, lai pa to varētu stumt iepirkuma ratus uz leju vai uz augšu. Turklāt arī zīme aicina neizmantot iepirkumu ratus uz eskalatora. “Braukt aizliegts, bet kā savādāk nokļūsi līdz savam transportlīdzeklim, lai saliktu iekšā pirkumus?” neizpratnē ir tirdzniecības centra apmeklētāji.

SIA “Rimi Latvia” Sabiedrisko attiecību vadītāja Regīna Ikala, skaidrojot radušos situāciju, portālam liepajniekiem.lv sacīja, ka eskalatora defekti ir konstatēti un ir veikts nepieciešamo remonta detaļu pasūtījums. Taču neesot iespējams prognozēt, kad pasūtījums tiks saņemts. R.Ikala atvainojas klientiem par sagādātajām neērtībām, un šobrīd tiek strādāts pie iespējami ātra situācijas risinājuma.

________________

Iesaki tēmu vai ziņo par notiekošo arī Tu! To var izdarīt ikviens portāla lasītājs, izmantojot sākumlapā esošo formu “Piedalies satura veidošanā!”. Turpat iespējams iesūtīt arī dažādus fotostāstus, piemēram, no kāda pilsētā notikuša pasākuma. 

29 komentāri

2019-11-05 07:21

Aivis12333: Kad beidzot būs pašapkalpošanās kases?

2019-11-05 07:29

Rolmopsis: Detaļas noteikti no Ķīnas nāk - tad parasti nevar prognozēt kad īsti būs.

2019-11-05 07:40

Hah: Xl salā arī nestrādā

2019-11-05 07:50

Eldorado: Ja RIMI veikalos tiešām kaut kas ļoti nepieciešams, tad tās ir pašapkalpošanās kases. Kasieru trūkst, garas rindas pat priekšpusdienā. Kāpēc tādā mazpilsētā kā Sigulda RIMI ir pašapkalpošanās kases, bet Liepājā nav? Štrunts par eskalatoru! Var nebraukt uz to RIMI, bet uz Jauno ostmalu, kur stāvvietā vietu pietiek un viss pirmajā stāvā.

2019-11-05 07:50

mopsis: Nav jau svarīgi, no kurienes detaļa nāk un vai vispār nāk. Bet atruna ir ideāla, ķip, tas šobrīd nav atkarīgs no mums. Un ej pierādi, ka tā nav.

2019-11-05 07:52

!: Es vienkārši neapmeklēju tādu veikalu, kur mani kaut kas neapmierina.

2019-11-05 08:02

..............: Tiešām,nabaga cilvēki,kuri ar pilniem ! ratiem netiek pie saviem "nabaga" mersedesiem....
Dožiļi...

2019-11-05 08:20

Es: Pašapkalpošānās kases ir ļoti nepieciešamas. Apmeklētāji, ar maziem pirkumiem, spēj daudz ātrāk iepirkties.

2019-11-05 08:20

Tfu: Ak vai nu beigas ko nu nu cik var but izlaidusies vispar tada rimi neka nav

2019-11-05 08:31

par tā pašapkalpošanās: kasēm.Besī ka vecāki tur ļauj sīkiem pīkstināties ar tām precēm.Vecāki neaizmirstiet,ka aiz jums arī stāv pircēji.Sīkie var spēlēties smilšu kastē.Ja nē tad nopērciet spēļu kases aparātu.

2019-11-05 08:42

Lidl: Kad tas Lidl versies vala

2019-11-05 09:09

okei: lidl versies 2020 gada augusta

2019-11-05 09:50

No comment: liepājas spečuki sen jau būtu atremontejuši šo draņķīgo eskalatoru! Bet ne, ir jāatbalsta ārzemju labklājību.

2019-11-05 10:42

xt: Bet vai tad Ostmala drīz nevērsies ciet? Lai atdzimtu jaunā veidolā?

2019-11-05 10:46

mne: Ne nu vajag salabot,savādāk negribas iet uz Maximu un to pašu visu nopirkt lētāk.Jo tomēr ieejot Rimi pārņēm tads iekšējs lepnums,ka es varu atļauties pārmaksāt un arī no malas tomēr visi skatās uz mani.

2019-11-05 11:36

Laika: Kurzemē un xl salā tak arī nestrādā.

2019-11-05 12:19

Lp77: atbilde xt -> Vispirms ir jāuzceļ jauns Rimi superveikals Ziemeļu ielā, kur līdz šodienai atradās bijušā SuperNetto ēka (ko pabeidz noārdīt), tad varēs domāt par hipermārketa rekonstrukciju.

2019-11-05 12:45

Rimi pakešu rullis no smilts: Nu ir savi mīnusi, eskalators nestrādā - kamēr ķīnieši atlidos sataisīt paies nezināms laiks, pašapkalpošanās kases nav jo ir uzliktas 20 bezjēdzīgas kases kuras labi ja max 10 strādā, nevajadzīga lotte kur ēdiens vienkārši pēc sēta suņu kakas garšo un vēl šādi tādi pampāļu izlaidības dēļ veikals zaudē savu nozīmi. Svaiga bulačka Rimī ir svēta lieta, bet vai tā dēļ tur vērts iet. Mašīnu stāvvietas normālā noslogojumā atkal sabraukuši šitie divu vietu vietā pa vienam, viss ok. Bet kurš to izdomāja

2019-11-05 15:58

rimčiks: Tev gan grūta dzīve.

2019-11-05 16:11

Sarma: Tas,ka vairākos veikalos VIENLAICĪGI NESTRĀDĀ ESKALATORS,VEDINA DOMĀT PAR ĻAUNPRĀTĪGU BOJĀŠANU.

2019-11-05 16:23

!!!: Sliecos domāt, ka eskalatorus atslēdz elektrības ekonomijas dēļ. Veikalam mazākas apsaimniekošanas izmaksas.Laikam cilvēki Liepājā arī paliek arvien mazāk, un netūrisma laikā eskalatorus darbināt ir neizdevīgi.

2019-11-05 17:41

tirsējs: Un kad "Ostmalas" labierīcībās būs tualetes papīrs?!

2019-11-05 19:22

NPC: Nabadziņi, nespēj izmantot savas kājas un roku spēku stumjot hlamus uz savām vidi un cilvēkus indējošām mašīnām.

2019-11-05 21:02

Inara Timbare: tāds eskalators nestrādā bieži arī XL salā un ,,Kurzemē,,! -kas tos tur slēdz iekšā,ārā- bez poņjaķij!

2019-11-05 21:03

Os: Ta sen jau viņš grabēja un varēja jau tad pasūtīt detaļas, bet nē- jāsagaida bija kad pavisam nobeidzas un tad tik jāmeklē

2019-11-05 22:00

pensionare: jums ir pretenzijas, tad neejiet uz tadu veikalu,kurs nerupejas par savu naudu-katrs klients ir dziva nauda,ja bus kase mazak nauda uzreiz stradas viss .pat pasutot no kinas ir iespeja dabut detalas 3-5 dienas,protams serviss maksa.tatad iesiet kajam....ja negrib maksat spec pasutijumu

2019-11-05 23:06

principā: Tāpēc braucu uz citu veikalu,

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Šobrīd aktuāli

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: info@liepajniekiem.lv), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Seko mums

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz