Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Sestdiena, 24. augusts

Vārdadiena: Boļeslavs, Bērtulis

Pozitīvi novērtē atsauksmju telefonu  (2)

Atslēgvārdi sabiedriskais transports |

Foto: Publicitātes foto

Ir pagājuši gandrīz četri mēneši kopš aģentūrā “Liepājas sabiedriskais transports” (LST) darbojas atsauksmju telefons. Kopš tā ieviešanas, šī gada 1. janvārī, uz numuru 20222002 saņemtas 220 īsziņas un 83 zvani, portālu informē pašvaldības aģentūra.

Tā norāda, ka visbiežāk zvani un īsziņas tiek saņemtas laikā, kad notikušas izmaiņas kustību sarakstos un ielu remontdarbu dēļ izmainīti sabiedriskā transporta maršruti. Pasažieri ziņo arī par laikā neizpildītiem reisiem, kontrolieru un sabiedriskā transporta vadītāju attieksmi un darba ētiku, kā arī kārtību pieturvietās. Pasažieri atsauksmju telefonu izmanto arī tādēļ, lai izteiktu uzslavas laipniem sabiedriskā transporta vadītājiem un pateiktos par kustību sarakstu ērtumu. Katra īsziņa un zvans uz atsauksmju telefonu tiek izvērtēts un ņemts vērā.

Lai LST aģentūras darbinieki spētu ātrāk novērst pasažieru konstatētās nepilnības, sūtot īsziņas uz atsauksmju telefonu vēlams tajās pēc iespējas precīzāk aprakstīt problēmu, norādot transportlīdzekļa numuru vai maršruta numuru, kā arī precīzu reisa laiku, mudina “Liepājas sabiedriskais transports”.

"Atsauksmju telefonu ieviesām, lai ikviens pasažieris var mums ziņot par konstatētajām nepilnībām sabiedriskā transporta sistēmā vai gluži otrādi – izteikt uzslavas par jaunajiem maršrutiem, laipniem transportlīdzekļu vadītājiem u.c. tieši tajā brīdī, kad iespaidi vēl ir pavisam ‘svaigi’, nevis nākamajā dienā. Mēs radījām iespēju cilvēkiem informēt mūs par situāciju sabiedriskajā transportā visu diennakti, uzreiz no notikumu vietas, tādējādi mēs mērķtiecīgi virzāmies uz mūsu visu kopējo vīziju – sakārtotu un pasažieriem draudzīgu sabiedriskā transporta sistēmu”, uzsver LST aģentūras direktors Gints Lūsis.

Tāpat kā līdz šim pasažieri savus ierosinājumus un atsauksmes var sūtīt arī uz e–pastu info@liepajastransports.lv vai izteikt zvanot pa tālruni 634 28744. Ar aģentūru var sazināties arī, izmantojot aģentūras kontu sociālajā tīklā twitter.com/SatiksmeLiepaja.


  • Komentāri (2)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Sabiedrība

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!