Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Ceturtdiena, 23. maijs

+10°C
Vējš: ZR 3.8 m/s
Laika ziņas Liepājā

Vārdadiena: Leokādija, Leontīne, Ligija, Lonija

Procedūras neizskaidrošana – norma?  (45)

Atslēgvārdi banka | swedbank | komunikācija | izziņas | konta slēgšana

  • Komentāri (45)
  • 0

Komentāri (45)

  • 25.07.2015 07:55 Ziņot

    tā jā

    tajā bankā vienmēr problēmas un vājprātīgas cenas!

  • 25.07.2015 08:04 Ziņot

    Bet-

    Piekrītu, ka banka netaujā kam to izziņu vajag, bet tomēr- šis gadījums tik un tā atspoguļo sistēmas birokrātiju un nedraudzīgumu klientiem.

  • 25.07.2015 08:14 Ziņot

    Aivars

    Talak no tas bankas ieteiktu ari no savas puses salidziniet cenas
    DNB cita lieta

  • 25.07.2015 08:35 Ziņot

    arī uzņēmējs

    Swedbanka vispār ir manu nemīļāko banku sarkasta virsotnē jau pēdējos pāris gadus. Arvien pieaugošā formālā attieksme pret saviem ilggadējiem, uzticamiem klientiem ir spiedusi mani atteikties no šīs bankas pakalpojumu izmantošanas.

  • 25.07.2015 08:48 Ziņot

    bankas kliente

    Vienmēr esmu šo banku aizstāvējusi, bet nu jau vairs nezinu...Problēma laikam ir tā, ka labākie un zinošākie darbinieki tiek aizvākti uz Rīgu un Liepajā paliek tie, kas neprot normāli komunicēt ar klientiem. Bnaka gan veic aptaujas, bet arī to rezultātā Liepājā nekas nemainās. Žēl!!!

  • 25.07.2015 08:52 Ziņot

    Cicura

    Es pirms gadiem pieciem arī apvainojos un to banku. Kārtīgi mani piečakarēja ne ko nepaskaidrojot. Un ielidoju vel uz 30 ls dēļ viņu neizdarības. Man kā ilggadējam viņu klientam palika rūgtums iekšā. Pārgāju nedomājot un DnB - cita štelle. Problēmu vispār ne kādu tagad.

  • 25.07.2015 08:53 Ziņot

    Cicura.

    Labojums - ielidoju uz 350ls.

  • 25.07.2015 08:56 Ziņot

    ārprāc

    Kā tas raksts ir uzrakstīts, dzērājžurnālisti.

  • 25.07.2015 09:01 Ziņot

    līdzīgi

    Laimīgi pirms daudziem gadiem ar lielām mokām izdevās noslēgt kontu un atbrīvoties no šīs bankas, nu jau daudzi gadi DnB bankā, nekādu problēmu.

  • 25.07.2015 09:39 Ziņot

    interesanti

    mjaaa...kārtējā latviešu uzmanības izrādīšanas izpausme, gluži kā maziem bērniem, kad nesaņem kāroto. Kāpēc neviens neieliek rakstu, kad ir saņēmis vai izbaudījis ko pozitīvu (šeit neiet runa ne tieši par Swedbank, ne DNB, bet jebkuru citu iestādi)?! Atbilde: jo mēs latvieši mākam tikai riet cits uz citu un pēc tam skriet sūdzēties. Lai jauka diena!

  • 25.07.2015 09:43 Ziņot

    .....

    man gan likās raksts tīri ok, cilvēki zinās

  • 25.07.2015 09:48 Ziņot

    Liepājasuzņēmums

    Jā šijā bankā strādā diezgan nelaipnas darbinieces,aptuveni 10 gadu laikā ka esmam viņu klienti ir tik daudz neforšu un no bankas darbinieču puses nekompetentu darbību ,ka grāmatu varētu sarakstīt.Banku saglabājam tik dēļ šīs klientiem.Bankas vadībai būtu jāpadomā par darbinieku atlases kritērijiem.

  • 25.07.2015 10:30 Ziņot

    Neapkrāptais

    Šī banka Liepājā pat nezina savus izcenojumus. Tiešām ir pašam jālasa informācija un jāpamāca bankas darbinieki !

  • 25.07.2015 10:32 Ziņot

    Opis

    Komunikācijas trūkums filiālē! Tur ir darbinieces kā biezs, bet kā redzams,ar klientu saprasties neprot!

  • 25.07.2015 10:37 Ziņot

    riidziniece

    Šodien t/c DOLE SWED bankomātā vēlējos noņemt naudu.....tas neizdevās....uz ko,man sazvanītā bankas darbiniece atbildēja,ka pēc bankomāta inventarizācijas veikšanas varēs atgriezt neizsniegto naudas summu.....bet kontā uz doto brīdi šī summa jau ir rezervēta....VAI SWED,KĀ BANKA IR ATBILDĪGA(ES DOMĀJU....FINANSIĀLI)?!PIEŅEMSIM,KA MAN ŠĪ NAUDAS SUMMA IR ĻOTI NEPIECIEŠAMA.....PAMĒĢINIET SWED NESAMAKSĀT KĀDU RĒĶINU :)) PROCENTI BŪS SARĒĶINĀTI

  • 25.07.2015 10:37 Ziņot

    Vispār

    viņi kontus slēdz nelabprāt... Statistika... Kas notiks ja zaudēs vadošo pozīciju.... :)

  • 25.07.2015 10:46 Ziņot

    janis redsunbuffet

    Swedbank ir parliecinoshi vissliktaka banka,laimigs,ka tur vairs neesmu

  • 25.07.2015 10:57 Ziņot

    delko

    un tik nevajag te DnB celt debesīs, arī tur darbinieki ir tik zinoši ka es viņu dēļ gandrīz iebērzos uz lielu naudu labi ka direktore bij pazīstama un atrisināja situāciju!!!!

  • 25.07.2015 11:06 Ziņot

    fcuk

    Ar Swedbanku bija kautkas līdzīgs slēdzot SIA,nekompetenti darbinieki.

  • 25.07.2015 12:15 Ziņot

    Ziniet,

    kāda sajūta,izlasot visus komentārus? Ka kāds ļoti neveikli mēģina reklamēt DnB banku.Vai Latvijā citu banku bez šīm divām nav?Tā ir sena un klasiska problēma valstī,ka vienā iestādē,vienalga,valsts,vai privāta,prasa dokumentus,ko citā neizsniedz vai noformulē ne uz tās veidlapas,ko vajag pirmajai,un iznāk vesels riņķa dancis tikai tāpēc,ka katrs rīkojas,kā grib,nevis process tiek virzīts klienta vajadzībām.Visviegāk ir tad,ja iespējams lietas nokārtot elektroniski.

+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!