Reģionos nemainīgi līderi
"Kurzemes Vārds"
Reģionālais dienas laikraksts “Kurzemes Vārds” nu jau tradicionāli saņēmis tirdzniecības un izplatīšanas uzņēmumu “Narvesen” un “Preses serviss” 2017. gadā pārdotāko un ienesīgāko preses izdevumu balvu reģionālo izdevumu nominācijā. Jau vairākus gadus labākie pārdošanas rādītāji preses tirgū reģionos ir tieši mūsu laikrakstam. Līderu trijniekā pērn iekļuva arī nedēļas laikraksts “Seičas” no Daugavpils un “Neatkarīgās Tukuma Ziņas”, kas iznāk divas reizes nedēļā.
Ikgadējā Latvijas drukāto mediju izdevēju apbalvošanas pasākumā “Preses dienas” preses tirdzniecības un izplatīšanas uzņēmumi “Narvesen” un “Preses serviss” sveica Latvijas iedzīvotāju pēdējā gada laikā iecienītākos preses izdevumus. Kopā uzvarētāji apbalvoti 16 nominācijās, ņemot vērā mediju iznākšanas periodiku, pārdošanas rādītājus un tematiku. Balvas pasniegtas, analizējot preses izdevumu pārdošanas rezultātus, ņemot vērā nopirkto eksemplāru skaitu “Narvesen” tīklā 2017. gadā. Savukārt “Preses servisa” balvas piešķirtas, ņemot vērā konkrēto izdevumu apgrozījumu 2017. gadā visā preses tirgū Latvijā.
“Narvesen Baltija” sabiedrisko attiecību konsultante Nadīna Erdmane informēja, ka starp nacionālajiem laikrakstiem labākā bija “Latvijas Avīze”, tabloīdu grupā uzvarēja izdevums “MK Latvija” krievu valodā. Starp žurnāliem dažādās kategorijās uzvarēja “Ievas Veselība”, “Ieva”, “Lilit”, “Mezgls”, “Citādā Pasaule”, “Ilustrētā Junioriem” un “Annas Psiholoģija”. Speciālizdevumu kategorijā labākie bija “Patiesā Dzīve”, bet par labāko debiju atzina žurnālu “Pērle”.
“Narvesen Baltija” valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica uzsvēra, ka pircēji drukātajos preses izdevumos retāk meklē ziņas, kas tagad izlasāmas internetā. “Lasītāji novērtē daudzveidīgu preses izdevumu klāstu, kas piedāvā dažādu procesu, notikumu un kopsakarību analītiku dažādās jomās – ekonomikā, politikā, sportā, kultūrā un citās. Aug vēlme pēc preses izdevumiem, kas piedāvā specifisku, lasītāja profesionālajai dzīvei vai hobijiem noderīgu informāciju. Īpaši populāri patlaban ir nišas žurnāli par visdažādākajām tēmām,” norādīja K. Judovica.