Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Trešdiena, 26. septembris

+14°C
Vējš: R 11.0 m/s
Laika ziņas Liepājā

Vārdadiena: Gundars, Knuts, Kurts

Remontdarbi ilgs visu vasaru  (18)

Atslēgvārdi šoseja | rekonstrukcija

Sākušies būvdarbi uz valsts galvenā autoceļa Liepāja–Lietuvas robeža (Rucava). Te 17 kilometru garā posmā no Pērkones līdz Sīklesciemam notiks seguma atjaunošana. Darbus veic SIA "CTB". "Šorīt, iebraucot Liepājā, pamanīju, ka izliktas zīmes un sākas darbi. Tas bija pārsteigums, iepriekš neko nezināju," vakar teica pie luksofora rindā gaidošā autovadītāja Anita, kura tagad gribēja izbraukt no pilsētas. 

Būvdarbi uzsākti 11. jūnijā, taču satiksmes ierobežojumi autovadītājus sāka aizkavēt 13. jūnijā. Pusdienlaikā automašīnas, kas brauca ārā no Liepājas Nīcas virzienā, bija izveidojušas pamatīgu sastrēgumu vēl pilsētas teritorijā Klaipēdas un Zirņu ielā. Kravas mikroautobusa vadītājs Mārtiņš, kam šajā maršrutā jābrauc katru dienu, stāstīja, ka par gaidāmajiem remontdarbiem esot zinājis: "Manu darbu tie noteikti ietekmēs, ceļā būs jāpavada vairāk laika. Pagaidām nevaru pateikt, cik ilga būs gaidīšana, jo satiksme ierobežota pirmo dienu." Viņš atzīmēja, ka luksofori neesot pareizi noregulēti. "Posms ir tikai simts metri, bet pārāk ilgi jāgaida."

SIA "CTB" atbildīgais būvdarbu vadītājs Matīss Horna "Kurzemes Vārdam" pastāstīja, ka ceļa rekonstrukcijas darbi ilgs līdz septembrim. "Paredzēts nofrēzēt asfaltu un uzklāt divas jaunas kārtas. Strādāšanas ziņā ir vienkāršāk, ka nav jāveic pilna rekonstrukcija, taču visam ir savi plusi un mīnusi," viņš teica. Iepriekš VAS "Latvijas Valsts ceļi" informēja, ka būvdarbi šajā posmā sāksies ne vēlāk kā 1. jūnijā. Ar ko saistīta aizkavēšanās? M. Horna skaidroja, ka bijušas problēmas ar būvuzraudzību, jo izsludinātajā konkursā neviens nepieteicās veikt šīs funkcijas un nācās rīkot papildu konkursu. "Darbu izpildes laiks nesamazinās, nobīdās termiņi. Bija plānots pabeigt rekonstrukciju augustā, tagad ir septembris."

Ceļa posma no 10,4. līdz 27,3. kilometram rekonstrukcijas plānotās izmaksas ir 3,5 miljoni eiro, kas piešķirti no valsts budžeta. Tiks veikta segumu izlīdzinošā frēzēšana, asfalta ieklāšana divās kārtās un autobusa pieturu atjaunošana. Sakārtos arī tiltu pār Toseli – demontēs vecās margas, uzbūvēs betona barjeras un atjaunos segumu.

 Uzziņai

Citi lielākie satiksmes ierobežojumi Kurzemē 
* Uz Klaipēdas šosejas (A11) posmā no Rucavas līdz Lietuvas robežai ir četri līdz pieci luksoforu posmi, un tie prasa pusstundu ceļā.
* Uz Liepājas šosejas (A9) aiz Saldus Liepājas virzienā ir  četri luksoforu posmi, kas prasa nepilnu pusstundu ceļā.
* Uz autoceļa Ventspils–Grobiņa (P111) posmā no Labraga līdz Mežainei aktīvo būvdarbu laikā ir līdz sešiem luksoforu posmiem, kas prasa stundu ceļā.
* Uz autoceļa Ezere–Embūte–Grobiņa (P106) posmā no Ezeres līdz Liepiņām pa dienu ir līdz trīs luksoforu posmiem un arī pusstunda jāpavada ceļā.
Avots: Latvijas Valsts ceļi  

Plašāk lasiet laikraksta "Kurzemes Vārds" 14. jūnija numurā.

Ja neredzat avīzes lapas, Jums nepieciešama "Adobe Flash" 9.0.115 versija vai jaunāka. To varat bez maksas lejuplādēt šeit.

  • Komentāri (18)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Sabiedrība

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!