Remontēs Dorupes ielas stūri
"Kurzemes Vārds"
Viens no pirmajiem nākamās ielu būvniecības sezonas darbiem Liepājā būs Dorupes ielas pārbūve no Zirņu ielas līdz E. Veidenbauma ielai apmēram 300 metru garā posmā.
Pilsētas domes Iepirkumu komisija pagājušajā nedēļā līguma tiesības piešķīrusi SIA “CTB”, bet daļa darbu būs apakšuzņēmumu SIA “Būvmehanizācija” un SIA “Volts-1” rokās. SIA “CTB” piedāvājusi līgumcenu 84 028,66 eiro (bez PVN). Tas ir mazāk, nekā solījuši konkurenti – SIA “A-Land” (87 220,97 eiro bez PVN) un SIA “VIA” (127 835,29 eiro bez PVN).
Šajā vietā Dorupes iela veido leņķi – drīz aiz krustojuma ar E. Veidenbauma ielu tā pagriežas perpendikulāri pret Zirņu ielu. Citas Zirņu ielas šķērsielas pārbūvēja, atjaunoja, asfaltēja jau reizē ar Zirņu ielas rekonstrukciju, bet visam tad naudas nav pieticis. Taču šis Dorupes ielas gals jau ilgstoši bijis problemātisks, lietū tas “regulāri noplūst”, stāsta pilsētas izpilddirektora vietnieks Didzis Jēriņš. Tagad pārbūves darbos iekļauta gan lietus ūdens kanalizācijas izbūve, gan grantētās brauktuves asfalta klājums, gan arī veca, ļoti slikta asfalta posma, kas atrodas pie daudzstāvu dzīvojamās mājas, atjaunošana. Līdzekļi būvdarbiem paredzēti jau šā gada budžetā, taču šoziem rekonstrukcija noteikti nesāksies, to sāksim pavasarī “līdz ar pirmajiem siltajiem saules stariem”, teic Komunālās pārvaldes Ielu infrastruktūras daļas vadītājs Mārtiņš Jākobsons.
Iedzīvotāji nereti sūdzējušies, ka Dorupes ielu neasfaltē – grantētā brauktuve mēdz būt gan dubļaina, gan bedraina, gan putekļaina. Taču par ielas pārējās (lielākās) daļas uzlabošanu gan vēl runāt nevar. Kopumā Dorupes iela ir apmēram 800 metru gara. D. Jēriņš cer, ka 2020. gadā pašvaldība spēs atvēlēt līdzekļus arī daļas grantēto ielu asfaltēšanai, taču budžets vēl nav pieņemts un ir daudz nezināmā, ko pilsēta varēs, ko nevarēs atļauties.