Pirmdiena, 6. jūlijs Anrijs, Arkādijs
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Sašutums par ātrās palīdzības dispečeres attieksmi. Dienests vainu noliedz

Sašutums par ātrās palīdzības dispečeres attieksmi. Dienests vainu noliedz
Foto: Ruslans Šuļga
18.02.2020 07:00

Agnese Kuplēna

"Kurzemes Vārds"

“Kurzemes Vārda” redakcijā ar lūgumu noskaidrot situāciju vērsās kāda kundze: “Es nemēdzu sūdzēties, bet šis ir par traku!” Viņa apgalvo, ka Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) dispečeres attieksme pret viņu esot bijusi rupja. “Viņa negribēja sūtīt brigādi. Mana meita ilgi lūdzās pa telefonu, lai brauc ātrie,” kundze pauž sašutumu.

Sieviete stāsta, ka gājusi pastaigāt ar savu sunīti. Pēc pastaigas nākusi mājās un koridorā pēkšņi kļuvis slikti. Tā kā nesen insults jau piedzīvots, bijis skaidrs, ka nekas labs tas neesot. “Es nevarēju pat īsti parunāt, lai pati zvanītu ātrajiem. Uzspiedu meitas numuru un teicu “palīgā”,” stāsta liepājniece. Tā kā meita dzīvojot netālu, ātri atskrējusi līdz mammai, sazvanījusi vēl brāli un, protams, NMPD.

Kad meita sazvanījusi dispečeri, esot bijusi nelaipna attieksme. Dispečere atbildējusi, ka “nekas nenotiks”, “pavems un paliks labāk”. Pēc ilgākas sarunas viņa tomēr brigādi esot atsūtījusi, un izrādījies, ka ne bez pamata. Sieviete palikusi Liepājas Reģionālās slimnīcas stacionārā.

Sazvanot NMPD pārstāvi Aritu Freimani, noskaidrojām, ka, visticamāk, tā esot bijusi komunikācijas kļūda. Noklausoties sarunu, skaidri esot saprotams, ka šādiem pacientes apgalvojumiem neesot pamatojuma: “Vispirms vēlamies uzsvērt, ka tādi izteikumi, kas minēti sūdzībā – nekas nenotikšot, pavems un paliks labāk –, nevienā brīdī no dispečera puses nav bijuši. Izvērtējot izsaukuma pieņemšanu, apliecinām, ka dispečers šajā situācijā rīkojās pareizi – jo gan brigāde tika nosūtīta uz notikuma vietu, gan arī pats izsaukums tika pieņemts atbilstoši algoritmam, noskaidrojot, kas noticis, kur noticis, kā arī izvaicājot zvanītāju par to, kādā stāvoklī ir pacients. Brigāde vienmēr nekavējoties tiek nosūtīta, ja ir tūlītējs apdraudējums dzīvībai. Ja pacients ir pie samaņas, ir kontaktējams un spēj runāt, dispečers zvanītājam uzdod noteiktus jautājumus, lai saprastu situāciju. Cilvēkiem nevajadzētu domāt, ka tāpēc vien, ka dispečers uzdod papildu jautājumus (piemēram, kādas sūdzības ir konkrētajā brīdī, kur tieši sāp un kā tieši sāp – dur vai velk) NMPD uz notikuma vietu nevēlas sūtīt mediķu brigādi un cilvēkam palīdzēt. Dienests uzsver, ka katram jautājumam, ko uzdod ārkārtas tālruņa 113 dispečers, ir nozīme, pat ja zvanītājam tas šķiet lieki un neizprotami. Konkrētajā gadījumā tika nosūtīta brigāde un pacients nogādāts slimnīcā,” vēstulē uz sūdzību atbild A. Freimane.

Ja pacientiem ir jautājumi, neskaidrības vai iebildumi par NMPD darbu, aicinām sazināties ar dienestu, lai pārrunātu situāciju un saņemtu atbildi. Ar dienestu var sazināties, gan sūtot vēstuli e-pastā uz nmpd@nmpd.gov.lv, gan pa pastu uz adresi Laktas ielā 8, Rīga, LV-1013.

28 komentāri

2020-02-18 07:29

Šmuņģers: Jā, pirms apvainot dispičerus, jāatceras ka visas sarunas tiek ierakstītas. Līdz ar to nav jēgas sarunu saturu interpretēt pa savam.

2020-02-18 08:36

braucējs: Tur gadījumā nav valodas barjera, kad cilvēks nemāk valsts valodu un nesaprot ko viņam jautā?

2020-02-18 08:49

es: ja nemāk valsts valodu tad vai nu jāmācas vai meklē sev tulku, bet ja negrib vienu vai otru tad jābrauc uz valsti kur ir valsts valoda kurā viņš runā

2020-02-18 09:05

Made: Es pacientes viets pieprasitu sarunas ierakstu!

2020-02-18 09:25

To es: Un ja tas būtu tūrists?
Un ja tas būtu tu citā valstī?
Droši vien tu no sākuma meklētu tulku, un tikai tad zvanītu 112.

2020-02-18 09:29

XX: Laikam jau katram pašam jāieraksta sarunas...

2020-02-18 09:37

Asja: Janvārī apglabāja 50 gadus vecu vīrieti.Strādīgu,labu cilvēku.Izaudzinājis trīs labus bērnus,rūpējās par veco mammu un sievasmāti..Kad palika slikti, atbrauca ātrie un viss kārtibā esot.Spiediens,kardiogramma utt .Uz slimnīcu neveda.Kad viņš vairs nevarēja parunāt,atkal izsauca ātros..Pēc tam slimnīcā pateica...Ja būtu atvests pirmo reizi,būtu izglābts...Varbūt ja maksātu lielākas algas,tur auni un aitas nestrādātu ? Šis gadījums tiks tiesāts,cik sapratu no mammas,bet cilvēku vairs neatgūt.

2020-02-18 10:15

kristīne: Lasu un domāju, tieši gandrīz identiska situācija kā man pirms mēneša, kad viena vecene NPD dispečere negribēja nosūtīt mašīnu. Lai gan nosaucu visas koordinātas naktī, uz lielceļa, atrodoties viena ar cietušo. Pēc tam kad nolika klausuli, viņa man zvanīja no privātā tālruni, lai turpinātu bez'jēdzīgo sarunu!!!!

2020-02-18 10:30

Aaa: Man arī izteikti nepatīkama pieredze ar šī dienesta uzņemšanas nodaļu. Laikam jāienes ar kājām pa priekšu lai viņi vispār uzskatītu, ka esi tur ieradies tiešām ar nopietnu iemeslu.

2020-02-18 10:30

braucējs: Ui kādi nu stāsti tik nesāk nākt ārā. Tikai skaidri saprotams, ka tie nav īsti vai arī tikai stāsta versijas. Jo ja kas tāds būtu noticis, sen jau bija jāvēršas ar oficiālu sūdzību, nevis jāraksta kādam ziņu portālam.

Par tūristiem - operatori māk angļu valodu ar, taka problēmām nevajadzētu būt. Protam,s ja tūrists nemāk neko bez savas mātes valodas, tad gan būs pasmagi, bet pasmagi būs ar jebko citā valstī...

2020-02-18 10:43

Aaa: Jā, jā, noteikti versijas.
Tajā brīdī esi pārņemts ar savu vēlmi izdzīvot. Un nevis muļķus izmācīt.

2020-02-18 10:47

kristīne: Arī mana sūdzība ir iesniegta NMP.

2020-02-18 11:11

gury: Arī esmu saskāries ar atrās palīdzības drausmīgo attieksmi, brigādē bija liela auguma vīrietis, kurš visus pazemoja.
Iesaku filmēt atrās palīdzības ierašanos un uzvedību, protams ka saprotu, ka tas nav īstais brīdis, bet citādāk savu taisnību nepierādīt.

2020-02-18 11:29

komunikācija: Dīvaini,nesen te policijas pārstāvji skaidroja parpratumus kā komunikacijas kļūdas ,tagad to pašu dara mediķu pārstāvji.Sakiet lūdzu vai tiesām tā jābūt??? Atbildība 0 un viss komunikācijas vaina.Par katru gadījumu ir jāinformē Veselības ministrija tad iespejams sarosīsies. Pati esmu saskārusies ar uzņemšanas nodaļas operatoru izteiktu nelaipnību un uzņemšanas nodaļas ārstes noraidošu attieksmi pret gados vecāku pacienti.

2020-02-18 11:37

Esence: Man jau patīk, kad visas sarunas tiek ierakstītas! Lūk, te arī gadijums, kad noder ieraksti. Ceru, ka tai kundzei vai viņas meitai šāda nomelnošana nāks atpakaļ, jo tas ir slimi izdomāt tādas muļķības.

2020-02-18 14:37

būsim reāli: Par šito dienestu būtu daudz ko teikt sliktu,bet viņi vienmēr saka mums mazas algas bet jūs arī tās mazās algas neesat pelnījuši.

2020-02-18 14:40

Kumis: NMPD dispečeru attieksme ir zem katras kritikas, tas no personīgās pieredzes, kad dispečers vienkārši atšuj, bet kad beigās tomēr izdodas neatliekamās mediciniskās palīdzības brigādi sagaidīt, tad saņem pārmetumus, kāpēc nav saukti ātrāk. Par NMPD brigādēm varu teikt tikai un vienīgi labus vārdus, bet dispečerus gan derētu apmācīt labāk.

2020-02-18 15:45

ever: nu, pamatā jau visi medicīnas darbinieki ir nelaipni, tas viņiem, laikam, piederas pie profesijas. Laipni paliek tikai, ja ej pie speciālista uz privātpraksi un maksā viņam par vizīti 6o EUR

2020-02-18 17:36

Kantainais: To braucējam -tev pavisam noteikti ir psihes traucējumi..lai ko te nerunātu ,tu visu laiku uzbāzīgi velc uz krievu pusi..laikam jau būsi dabūjis pērienu no krieviem)))

2020-02-18 17:46

Kantainais: to Asjai>> tas ir pants par slepkavību pildot dienesta pienākumus.
Tiesā iesaku tieši šo ,nevis piedāvāto "'nolaidību"",""komunikācijas trūkumu"" un ""jūs mani nepareizi sapratāt"" ut.t.

2020-02-18 19:19

Elmars.: Mes grimstam.Ta, lai velns parauj so valsti.Kimiskais kars mus tikai var glabt.Vaidzetu no KINAS to virusu pa slepo ievest,un sakt visus tos neliesus aplipinat.Saksu ar veselibas ministriju.

2020-02-18 20:05

Xxx: Nevajag nekadus virusus, no tadas atieksmes no mediku puses ,pamazam pasi nomirsim ,mak tik blaut ,ka mazas algas. Cik tad ir verta cilveka dziviba ?

2020-02-18 20:46

Fakts: Neviena diena bez negācijām. Kaut kas šajā valstī ir galīgi sagājis šķērsām. Neizdevusies valsts - precīzāku apzīmējumu tam visam grūti piemērot. Viena neizdevusies, korumpēta nabagmāja....

2020-02-19 00:01

Lelle: Man 1.3 vec puika majas spelejoties krita un parsita galvu. Zvaniju prasiju atros lai brauc surp. Uz ko man tika atbildet ka atrie braucot kad ir infarkti. Un lai es uzlimejot plaksteri. Ja es to nemakot izdarit,vina mani var savienot ar cilveku, kurs pastastis ka to izdarit.... Saku lamaties protams. Jo neuzskatiju to par normalu. Beigas atros atsutija. Ka rezultata tikam nogadati slimnica un pusums tika salimets.

2020-02-19 08:25

braucējs: to Kantainais
Tā ir vienkārši ir slāvu mentalitāte visu pārspīlēt. Plus rakstā nav tieša citāta, bet "viņa apgalvo" utl teksti.

Jebkurā gadījumā, ir sarunu ieraksti, kaut ko melot un stāstīt kādam nav nekādas jēgas, ja tā nav bijis, jo jebkurā brīdī izmeklētāji noklausīsies ierakstu un visi meli un pārspīlējumi būs atklāti.

Tāpat bija gadījumā Rīgā, kur pacients sūdzējās, kā ir apkalpots, ka nav ātrie nosūtīti pie viņiem utt, kad noklausoties ierakstus atklājās, ka cilvēks ir bijis pilnīgi savā pasaulē un nav spējis nosaukt ne kas ir noticis, ne kur ir noticis un ātrie ieradās pāris minūšu laikā, pēc tam, kad 15 minūtes izsaucējs nespēja neko par notikušo pateikt, bet tikai lamāt operatorus.

Starp citu visi laipnie ļaudis, viņiem ir vakances uz operatora amatiem - laipni lūgti strādāt, kam darba nav, viss ir slikti utt...

2020-02-19 16:34

Liepājniece.: Šo tematu varētu turpināt par LRS uzņemšanas nodaļas attieksmi.

2020-02-19 17:36

yolo: 2020-02-19 00:01 Lelle: >>

Stulba rīcība no Tavas puses ātros šajā gadījumā saukt - lai uzlīmētu plāksteri. Tev pašai sava atvase bija jānogādā traumpunktā lai tur viņu salīmē vai sašuj brūci

2020-02-19 18:09

Bet ja: Nezinu, kā citiem, mums cik bija saukta, atbrauca. Cits jautājums, cik ir zinošs tas dežūrējošais darbinieks, kurš pieņem lēmumu vest vai nevest uz slimnīcu. Un jautājums,ja aizved, cik ātri tevi tur apsekos. Mazas algas nav atruna, jo strādā ar cilvēku dzīvībām. Un cik mazas algas? Ne jau minimālo 330 saņem uz rokas!!! Kā citi strādā visu mēnesi un saņem 330 uz rokas, vot tā ir maza alga.

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: info@liepajniekiem.lv), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Seko mums

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz