Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Pirmdiena, 23. septembris

Vārdadiena: Vanda, Veneranda, Venija

Septiņus eiro stundā nemaksās  (121)

Atslēgvārdi liepājas autobusu parks | autobusu vadītāji | liepājas pašvaldība | streiks

  • Komentāri (121)
  • 0

Komentāri (121)

  • 03.05.2019 07:54 Ziņot

    Varbūt

    "neatkarīgi no tā, vai šoferis nenobrauc reisu, piesavinās biļetes, nozog degvielu" - iespējams, Krongorna k-gam savā aprobežotībā vajadzētu padomāt, kas ir iemesls citētajam. Varbūt ja darbinieks saņemtu cilvēka cienīgu algu, kaut tie būtu 7 EUR/h, viņam nevajadzētu piesavināties biļetes vai zagt degvielu.

  • 03.05.2019 07:54 Ziņot

    J.K.

    Neesmu saistīts ar autobusu vadīšanu, bet nu neliekas, ka 7 € stundā būtu kas prātam neaptverams.

  • 03.05.2019 08:03 Ziņot

    devil

    Kārtējas mistiskās normas un safabricēti iemesli algu neizmaksāšanai :D Jo vecāks paliek tas lūznis ko sauc par autobusu jo lielāks paliek degvielas patēriņš .Kā uz darbinieka algas rēķina var noteikt normas .Jeb vienkārši. laupīšana krievu stilā :D

  • 03.05.2019 08:18 Ziņot

    To J.K.

    Ja 38% algu palielinājums ir 7 EUR/h, tad cik ir tagad? :)
    7h stundā un 160 darba stundas +1 apgādājamais = apm. 840 EUR
    4,4 Eur h un 160 stundas + 1 apgādājamais = apm 540 EUR.

    Manā skatījumā, 540 EUR būtu ir maz! 840, tās ir ilūzijas Ap 700 un 750 jau būtu ļoti labi, ja tā "racionāli" paskatās.

  • 03.05.2019 08:25 Ziņot

    MĀRIS and ĻOŅA

    LAIMAS SKAIDROJUMS PAR SITUĀCIJU;Tāpēc jau pasažieri tiek atstāti ar kājām lai iebrauktu noteiktajā normā, jo esam nopirkuši autobusus ar mopēda motoriem.piem;Apriļa mēnesī bija pielikums PAR EKONOMIJU KURU ATRADĀM IEKŠEJĀS REZERVĒS TAS IR ŠOFERĪŠU ALDZIŅĀ .

  • 03.05.2019 08:26 Ziņot

    Viedoklis

    Pērku zupu! :))

  • 03.05.2019 08:26 Ziņot

    Pasazieris

    Streikojiet kamer panaksiet pozitivu rezultatu.Piemers talu nav jamekle Zviedru SAS.

  • 03.05.2019 08:28 Ziņot

    Dace

    Autobusa šoferi cenšas ievērot laikus,bet tramvaja vadītāji dara kā grib..Piebrauc pat 5 minūtes ātrāk un kaut arī pieskrien,durvis vairs neatver.Un tā regulāri ,ir jāpaliek tumsā un aukstumā.

  • 03.05.2019 08:29 Ziņot

    Depo

    Padomē strādā Domes deputāts Deksnis -tam nav ko komentēt?

  • 03.05.2019 08:49 Ziņot

    agriss88

    Kas ir 7 eiro stundā.Zvanīju santehniķim lai katlu pievieno, bez sotaka dienā viņam neatmaksājoties strādat, labāk mājās guļot.

  • 03.05.2019 08:51 Ziņot

    Kā var degvielas patēriņu sasaistīt ar algām??!! Katrs konkrētais autobuss "ēd" mazliet savādāk un dienas garumā tā ir litriem liela atšķirība! Kas attiecas uz tramvajiem - atsevišķās pieturās mēdz aizbraukt vienu, divas minūtes ātrāk, jo ir nepareizi sastādīts grafiks un par daudz laika starp pieturām, citur atkal par maz, plus vēl luksofori utt, tāpēc - ja tik ļoti kaut kur jāpaspēj, vajag laikā atvilkties uz pieturu, nevis pēc transporta minūti minūtē pulksteni regulēt.

  • 03.05.2019 09:01 Ziņot

    G. Atuev

    Es vienigi nesaprotu.. kaa 7 eiro var buut daudz ..?

  • 03.05.2019 09:02 Ziņot

    Mehs

    Pēkšņi arī Dome atmodusies ! Līdz šim uz visām vēstulēm , ko LAKRS sūtījis, nav nekāda reakcija bijusi . Tikai streiks ko var līdzēt !

  • 03.05.2019 09:03 Ziņot

    Lauku pāķis

    Tak braucat uz Rīgu par palīgstrādniekiem strādāt. Atbildība minimāla, bet 5-7/h eiro kabatā grab...

  • 03.05.2019 09:10 Ziņot

    Hmm

    7 eiro /h nav pilnīgi nekas,bet tas,ka viens papīru pārbīdītājs var atļauties piesaukt "emocijas" reizē (vienmēr,kad kāds sapirdies āzis pilnīgi nepiemērotos brīžos atļaujas gvelzt par "emocijām", gribas viņam dot vienu pamatīgu "taisno" - lai zin,kas ir emocijas!!!),kad cilvēki,kuri dara reālu darbu,cīnās par izdzīvošanu - visi labi zinām,cik šajā valstī kas maksā un ka par minimālo algu sen vairs nav iespējams pat eksistēt,kur nu vēl dzīvot, tā ir viena sasodīta cūku būšana. It kā tie, kurus tagad mēdz dēvēt par "patiesā labuma guvējiem", jau tā nebūtu pierijušies,ka pušu plīst. Lai šoferiem pietiek spēka sasniegt to,par ko viņi cīnās!

  • 03.05.2019 09:28 Ziņot

    tā nebija nekāda leiputrija !

    Strādāju vietā, kas nav Latvijā,( gadus desmit atpakaļ ) bet mūsu mīļajā Eiropas savienībā. Braucot autobusā uzsākās saruna ar autobusa vadītāju , kas ieinteresēts jautāja, vai tiešām mums valstī ir tik mazas algas, ka braucam pie viņiem strādāt arī par minimālo algu. Kad pateicu,ka pie mums tādu viņu minimālo algu saņemam mēnesī, bet pie viņiem nedēļā,tad viņš neticīgi paskatijās uz mums un teica- es nedēļā bez tūkstots eiro kāju no gultas ārā nebāžu !!!!! Tad paskaidroja, ka katrs reiss ir attiecīgi atsevišķa šoferu noteikta darba vieta , ar atbilstošu katram reisam noteiktu darba samaksu, attiecīgie šoferi strādā tikai šajā reisā, ir noteikts grafiks brīvdienām . Ja gadās vēlēšanās vai nepieciešamība strādāt virsstundas virs paredzētā grafika, tas iespējams ar paša vadītāja piekrišanu,vai vēlēšanos un arodbiedrības pārstāvja akceptu !! Biļetes var nopirkt uzreiz abos virzienos , ja domā , ka vari aizkavēties un precīzi nepaspēt atpakaļ, pabrīdini šoferi un tevi pagaidīs. Mums bija tāds gadījums, protams bija neērti, bet šoferīts mūs pagaidīja 15 minūtes !! Kad atvainojāmies, šoferis vienkārši paskaidroja- nu bet jūs taču samaksājāt par atpakaļceļu !!! Administrācijas attieksme pret šoferiem. un darba organizācija arī veido šofera attieksmi pret pasažieriem reisa laikā !!!

  • 03.05.2019 09:36 Ziņot

    Pasažiere

    Ja 7 eiro stundā skaitās daudz,tad ar veselo saprātu ir grūti saprast-varētu publicēt cik saņem Laima un valdes priekšsēdētājs.Tikai streiks ,lai sāk domāt tie kas sēž pie galda un ne dienu nau bijuši darbā 12,13 un vairāk stundas.

  • 03.05.2019 09:42 Ziņot

    Teofīls

    Te jau skaidrs, ka ar tiem izlaistiem naudas maisiem sarunas nesanāks. Šoferiem vajadzētu sadūšoties un streikot. Viņi ta darbu atradīs ja kas notiks, tie priekšnieki neatradīs, jo neko jau paši nemāk.

  • 03.05.2019 09:44 Ziņot

    Es

    Nevajadzēja pieļaut monopolu! Nav konkurence.

  • 03.05.2019 09:58 Ziņot

    Kantainais

    Pavsiam droši var apgalvot ,ka autobusa vadītājam ,kurš atbildīgs par pasažieru drošību reisa laikā u.t.t. ir jāmaksā vismaz 10.00eu stundā ..neatkarīgi no tā vai tas brauc ,vai gaida starpunktos .tikko ci;lvēks izgājis darbā uzsācis reisu vai maiņu ..tam jāmaksā stundas likme ..nedrīkst būt tā ,ka cilvēkam maksā tikai par braukšna ,bet par gaidīšanu ,teiksim R\igas autoostā ,tam nemaksā neko..cilvēks ir darbā un par darbu tam jāsaņem attalgojums.Būtībā šeit ir tā juridiskā sprauga ,par kuru var pilnīgi oficiāli iesniegt prasību pret Liepājas autobusu parku tiesā---nemaksā par padarīto darbu !!

+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!