Ceturtdiena, 4. jūnijs Sindija, Sintija, Elfrīda
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Septiņus eiro stundā nemaksās

Septiņus eiro stundā nemaksās
Foto: Egons Zīverts
03.05.2019 07:15

"Kurzemes Vārds"

Liepājas pilsētas pašvaldība nosūtījusi vēstuli AS “Liepājas Autobusu parks” (LAP) vadībai, tajā aicinot rast risinājumu, lai pilnībā vai daļēji apmierinātu darbinieku prasības, tostarp paaugstinātu autobusu vadītāju algas atbilstoši uzņēmuma finansiālām iespējām. “Nav pieļaujama situācija, kad tūkstošiem iedzīvotāju dienas kārtība tiktu apgrūtināta nekursējošu autobusu dēļ,” atzīst domes priekšsēdētājs Jānis Vilnītis. “Algas pieaugums par 38%, tas ir, līdz septiņiem eiro stundā, nav iespējams, tas ir pret veselo saprātu,” saka LAP valdes priekšsēdētājs Leonīds Krongorns.

“Kurzemes Vārds” iepriekš rakstīja, ka Latvijas sabiedrisko pakalpojumu un transporta darbinieku arodbiedrība LAKRS lēmusi par LAP autobusu vadītāju streiku, kas varētu notikt jau maijā, ja netiks rasts kompromiss ar darba devēju par darbinieku prasībām.

Liepājas pilsētas pašvaldība lūgusi LAP vadībai iesniegt informāciju par vidējo darba algu nozarē, lai būtu iespējams objektīvi salīdzināt gan esošo atalgojuma apmēru, gan prognozēt, kāds varētu būt algas paaugstinājums. Pašvaldībai pieder kapitāldaļas šajā akciju sabiedrībā, taču normatīvie akti liedz pieņemt lēmumus jautājumos, kas ir tiešā uzņēmuma valdes pārraudzībā, tai skaitā par darba samaksas kārtību. “Tomēr pašvaldības interesēs ir gan Liepājas iedzīvotāju labklājība un ērtības, gan uzņēmumā strādājošo darbinieku nodarbinātība atbilstoši vienlīdzīgiem un taisnīgiem darba apstākļiem,” uzsver J. Vilnītis. Liepājas pilsētas dome lūgusi LAP valdei un saņēmusi vēstules kopiju, kurā uzņēmuma darbinieki ar LAKRS starpniecību pieprasa izmaiņas darba samaksas kārtībā un arī redakcionālas izmaiņas koplīgumā.

Jautāts, vai LAP vadība redz iespēju novērst šoferu streiku, L. Krongorns saka, ka “visas šīs emocijas ir daļa no sarunu procesa, kas notiek starp valdi un LAKRS darbiniekiem, tā ir daļa taktikas no viņu puses”. Viņš atgādina, ka autobusu vadītāju piketā pērn augustā skanējuši izteikumi, ka neesot koplīguma, bet gada sākumā izrādījies, ka tomēr ir, un sākušās LAKRS interpretācijas par tā pildīšanu vai nepildīšanu. “Pirms iet un skaļi paust savu viedokli medijos, vajag tikt galā ar savu iekšējo pozīciju,” norāda L. Krongorns. Valdes priekšsēdētājs uzsver, ka LAP vadība esot gatava dialogam, taču “ultimatīvā formā dialogs nenotiek”.

Viņaprāt, LAP neesot zemākās algas autobusu pārvadājumu nozarē, bet tuvāk augšgalam: “LAP ir piedalījies dažādos iepirkumos, kuros ir nosolīta cena, un ir uzņēmies saistības un noslēdzis līgumus ar darbiniekiem, paredzot noteiktu atalgojumu. Ja kāds šobrīd grib lielāku samaksu, normāla situācija, var notikt diskusijas, taču tas nenozīmē, ka var būt 38% pieaugums.” Šo šoferu prasību LAP vadība nevarot izpildīt. Šogad algas pieaugums esot par 2,6%. Darba algas tarifs sastāv no pamattarifa likmes, no piemaksām, kas neesot variējamas, piedevām pastāv bonusu sistēma. “Nevar vienādi saņemt septiņus eiro stundā neatkarīgi no tā, vai šoferis nenobrauc reisu, piesavinās biļetes, nozog degvielu vai izdara citus rupjus disciplinārus pārkāpumus,” skaidro uzņēmuma vadītājs.

L. Krongorns atzīst, ka uzņēmumā ir jābūt līdzekļu ekonomijai un katram jāsasniedz noteikti rezultāti: “Rezultātā jāveidojas brīviem līdzekļiem, kas var tikt ieguldīti. Ja darbiniekiem ir jānobrauc ar noteiktu degvielas patēriņu, bet ir pārtēriņš, tad skaidrs, ka līdzekļi tiek neracionāli izšķiesti. Es aicinātu neeskalēt situāciju, nemētāties ar svarīgiem paziņojumiem, bet ar vēsu galvu racionāli pieiet situācijai.” Līdz streikam vēl esot “garš ceļš ejam” un būs jāievēro noteiktā procedūra.

121 komentāri

2019-05-03 07:54

Varbūt: "neatkarīgi no tā, vai šoferis nenobrauc reisu, piesavinās biļetes, nozog degvielu" - iespējams, Krongorna k-gam savā aprobežotībā vajadzētu padomāt, kas ir iemesls citētajam. Varbūt ja darbinieks saņemtu cilvēka cienīgu algu, kaut tie būtu 7 EUR/h, viņam nevajadzētu piesavināties biļetes vai zagt degvielu.

2019-05-03 07:54

J.K.: Neesmu saistīts ar autobusu vadīšanu, bet nu neliekas, ka 7 € stundā būtu kas prātam neaptverams.

2019-05-03 08:03

devil: Kārtējas mistiskās normas un safabricēti iemesli algu neizmaksāšanai :D Jo vecāks paliek tas lūznis ko sauc par autobusu jo lielāks paliek degvielas patēriņš .Kā uz darbinieka algas rēķina var noteikt normas .Jeb vienkārši. laupīšana krievu stilā :D

2019-05-03 08:18

To J.K.: Ja 38% algu palielinājums ir 7 EUR/h, tad cik ir tagad? :)
7h stundā un 160 darba stundas +1 apgādājamais = apm. 840 EUR
4,4 Eur h un 160 stundas + 1 apgādājamais = apm 540 EUR.

Manā skatījumā, 540 EUR būtu ir maz! 840, tās ir ilūzijas Ap 700 un 750 jau būtu ļoti labi, ja tā "racionāli" paskatās.

2019-05-03 08:25

MĀRIS and ĻOŅA: LAIMAS SKAIDROJUMS PAR SITUĀCIJU;Tāpēc jau pasažieri tiek atstāti ar kājām lai iebrauktu noteiktajā normā, jo esam nopirkuši autobusus ar mopēda motoriem.piem;Apriļa mēnesī bija pielikums PAR EKONOMIJU KURU ATRADĀM IEKŠEJĀS REZERVĒS TAS IR ŠOFERĪŠU ALDZIŅĀ .

2019-05-03 08:26

Pasazieris: Streikojiet kamer panaksiet pozitivu rezultatu.Piemers talu nav jamekle Zviedru SAS.

2019-05-03 08:28

Dace: Autobusa šoferi cenšas ievērot laikus,bet tramvaja vadītāji dara kā grib..Piebrauc pat 5 minūtes ātrāk un kaut arī pieskrien,durvis vairs neatver.Un tā regulāri ,ir jāpaliek tumsā un aukstumā.

2019-05-03 08:29

Depo: Padomē strādā Domes deputāts Deksnis -tam nav ko komentēt?

2019-05-03 08:49

agriss88: Kas ir 7 eiro stundā.Zvanīju santehniķim lai katlu pievieno, bez sotaka dienā viņam neatmaksājoties strādat, labāk mājās guļot.

2019-05-03 08:51

MĶ: Kā var degvielas patēriņu sasaistīt ar algām??!! Katrs konkrētais autobuss "ēd" mazliet savādāk un dienas garumā tā ir litriem liela atšķirība! Kas attiecas uz tramvajiem - atsevišķās pieturās mēdz aizbraukt vienu, divas minūtes ātrāk, jo ir nepareizi sastādīts grafiks un par daudz laika starp pieturām, citur atkal par maz, plus vēl luksofori utt, tāpēc - ja tik ļoti kaut kur jāpaspēj, vajag laikā atvilkties uz pieturu, nevis pēc transporta minūti minūtē pulksteni regulēt.

2019-05-03 09:01

G. Atuev: Es vienigi nesaprotu.. kaa 7 eiro var buut daudz ..?

2019-05-03 09:02

Mehs: Pēkšņi arī Dome atmodusies ! Līdz šim uz visām vēstulēm , ko LAKRS sūtījis, nav nekāda reakcija bijusi . Tikai streiks ko var līdzēt !

2019-05-03 09:03

Lauku pāķis: Tak braucat uz Rīgu par palīgstrādniekiem strādāt. Atbildība minimāla, bet 5-7/h eiro kabatā grab...

2019-05-03 09:10

Hmm: 7 eiro /h nav pilnīgi nekas,bet tas,ka viens papīru pārbīdītājs var atļauties piesaukt "emocijas" reizē (vienmēr,kad kāds sapirdies āzis pilnīgi nepiemērotos brīžos atļaujas gvelzt par "emocijām", gribas viņam dot vienu pamatīgu "taisno" - lai zin,kas ir emocijas!!!),kad cilvēki,kuri dara reālu darbu,cīnās par izdzīvošanu - visi labi zinām,cik šajā valstī kas maksā un ka par minimālo algu sen vairs nav iespējams pat eksistēt,kur nu vēl dzīvot, tā ir viena sasodīta cūku būšana. It kā tie, kurus tagad mēdz dēvēt par "patiesā labuma guvējiem", jau tā nebūtu pierijušies,ka pušu plīst. Lai šoferiem pietiek spēka sasniegt to,par ko viņi cīnās!

2019-05-03 09:28

tā nebija nekāda leiputrija !: Strādāju vietā, kas nav Latvijā,( gadus desmit atpakaļ ) bet mūsu mīļajā Eiropas savienībā. Braucot autobusā uzsākās saruna ar autobusa vadītāju , kas ieinteresēts jautāja, vai tiešām mums valstī ir tik mazas algas, ka braucam pie viņiem strādāt arī par minimālo algu. Kad pateicu,ka pie mums tādu viņu minimālo algu saņemam mēnesī, bet pie viņiem nedēļā,tad viņš neticīgi paskatijās uz mums un teica- es nedēļā bez tūkstots eiro kāju no gultas ārā nebāžu !!!!! Tad paskaidroja, ka katrs reiss ir attiecīgi atsevišķa šoferu noteikta darba vieta , ar atbilstošu katram reisam noteiktu darba samaksu, attiecīgie šoferi strādā tikai šajā reisā, ir noteikts grafiks brīvdienām . Ja gadās vēlēšanās vai nepieciešamība strādāt virsstundas virs paredzētā grafika, tas iespējams ar paša vadītāja piekrišanu,vai vēlēšanos un arodbiedrības pārstāvja akceptu !! Biļetes var nopirkt uzreiz abos virzienos , ja domā , ka vari aizkavēties un precīzi nepaspēt atpakaļ, pabrīdini šoferi un tevi pagaidīs. Mums bija tāds gadījums, protams bija neērti, bet šoferīts mūs pagaidīja 15 minūtes !! Kad atvainojāmies, šoferis vienkārši paskaidroja- nu bet jūs taču samaksājāt par atpakaļceļu !!! Administrācijas attieksme pret šoferiem. un darba organizācija arī veido šofera attieksmi pret pasažieriem reisa laikā !!!

2019-05-03 09:36

Pasažiere: Ja 7 eiro stundā skaitās daudz,tad ar veselo saprātu ir grūti saprast-varētu publicēt cik saņem Laima un valdes priekšsēdētājs.Tikai streiks ,lai sāk domāt tie kas sēž pie galda un ne dienu nau bijuši darbā 12,13 un vairāk stundas.

2019-05-03 09:42

Teofīls: Te jau skaidrs, ka ar tiem izlaistiem naudas maisiem sarunas nesanāks. Šoferiem vajadzētu sadūšoties un streikot. Viņi ta darbu atradīs ja kas notiks, tie priekšnieki neatradīs, jo neko jau paši nemāk.

2019-05-03 09:44

Es: Nevajadzēja pieļaut monopolu! Nav konkurence.

2019-05-03 09:58

Kantainais: Pavsiam droši var apgalvot ,ka autobusa vadītājam ,kurš atbildīgs par pasažieru drošību reisa laikā u.t.t. ir jāmaksā vismaz 10.00eu stundā ..neatkarīgi no tā vai tas brauc ,vai gaida starpunktos .tikko ci;lvēks izgājis darbā uzsācis reisu vai maiņu ..tam jāmaksā stundas likme ..nedrīkst būt tā ,ka cilvēkam maksā tikai par braukšna ,bet par gaidīšanu ,teiksim Rigas autoostā ,tam nemaksā neko..cilvēks ir darbā un par darbu tam jāsaņem attalgojums.Būtībā šeit ir tā juridiskā sprauga ,par kuru var pilnīgi oficiāli iesniegt prasību pret Liepājas autobusu parku tiesā---nemaksā par padarīto darbu !!

2019-05-03 10:05

Dace: Tādi meli no vadības puses. Un šādi viņi melo saviem darbiniekiem!

2019-05-03 10:13

MĶ: Obligāti streikojiet, vēlams kādu nedēļu!!! Lai sāk pielekt, ka mazo algu ēra tuvojas savam galam!!

2019-05-03 10:15

Kaspars: Šķēle ar Šleseru dzīvo ar resnu kaklu, bet saviem padotajiem pamet vien kapeikas, tāda diemžēl Latvijā ir situācija, nožēlojami !

2019-05-03 10:16

To Kantainis: Darbgatavības stundas starppilsētai tiek maksātas, tikai šīs stundas netiek ieskaitītas darba laika uzskaitē! To nosaka norm.akti!

2019-05-03 10:39

es arī: Štrunts ar Šķēli un Šleseri, viņi ir mahinatoru līderei un atrodas tālu no vietējiem vadītājiem, kuri ar visu savu kantori saņem daudz vairāk par šoferiem. Kā "plānā galdiņa" deldētājs var saņemt var par izpildītāju? Ja šoferis zog, tad jāpieņem attiecīgie mēri un jārada sietēma kad nav iespējams zagt vai piesavināties! Novēlu šoferiem uzvarēt, kaut arī ar kārtīgu streiku, bet, lai priekšnieķeļi mazliet pabīdās un padalās!

2019-05-03 10:45

Labais: Lietvedis valsts pārvaldes iestādē saņem 10 EUR stundā un tad vēl neko nesaprot no no lietvedības pamatprincipiem, "grāmatvedis" valsts iestādē Liepājā, kas godīgi nemāk valsts valodu un spēj ar kļūdām ievadīt datus grāmatvedības programmā, saņem pat 12 EUR stundā! Kas šai valstī notiek, kā tā var būt. 7 EUR ir minimums, ko vajadzētu saņemt autobusa šoferim - atbildību, riskus un noslodzi pavērtē Vilnīt! Nu pretīgi paliek, ka tāda attieksme.

2019-05-03 11:19

Pasažier: Krongorna kungs sēž ar vēsu galvu un domā ka šoferi pacepsies un samierināsies,lai tas ceļš ir garāks ,bet tas ir izdarāms.Streikot ,ja nepietiek ar nedēļu,kaut divas -tad jau sadzirdēs,tikai uz priekšu.

2019-05-03 11:20

Šoferis: Kā šādi melojot var naktīs gulēt? Mēs nekādu kosmosu neprasam, jo jau šobrīd uz papīra +/- saņemam 5,5-6 eiro/h kas veidojas no minimālās likmes + visādas mistiskās piemaksas, bet ir skaidrs kāpēc tāds kalamburs, jo nakts stundas, virsstundas, darbs svētku dienās tiek apmaksāts procentuāli no stundas likmes un ja likme ir minimālā, tad MINIMUMU var samaksāt arī par šīm pozīcijām. Ģeniāli! Apkrāpšana legālā veidā. Virsstundas ir katru mēnesi, nakts stundas ir katru mēnesi un nav tādu svētku kuros

2019-05-03 11:30

gronholms: Streiks būs paļubomu!

2019-05-03 11:36

ddgn: Krongorns bez Šķēls atļaujas pat vārdu nebilst....

2019-05-03 11:39

to šoferis: nevar garantēto stundas tarifa likme summēt ar piemaksu stundas tarifa likmi, Jums virsstundas skaita no 2, 56 euro vai 2,69 euro (divi mēneši), piemaksas šodien ir, rīt nav, vispilgtākais piemērs ir ar to piemaksu (bonusu) par degvielas ekonomiju!

2019-05-03 11:42

Šoferis: ...nebūtu jāstrādā. Mēs maršrutus izpildām pēc darba devēja sastādīta saraksta, kurā pēc katra reisa ir īsāks vai garāks gaidīšanas laiks līdz nākamajam reisam. Tās var būt 2min., 17min., 33min., bet visas šīs gaidīšanas minūtes mēneša griezumā pāraug vidēji ap 30h/mēn., taču darba laikā tas netiek ieskaitīts un arī virsstundu ir mazāk. Apkrāpšana legālā veidā. Piemēram, brīvdienā darba sākums ir 8:50 darba beigas ir 23:50. Darbā esmu bijis 15h, bet kā nostrādātas parādīsies 10h, 1,5h ir pusdienu pārtraukums, salasīts no tiem mazajiem gaidīšanas laikiem, 3,5h tiek definēta kā starpreisu stāvēšana, kura darba laikā netiek ieskaitīta. Geniāli!

2019-05-03 11:47

123: Nepadodieties,lieliem kungiem nebūs variantu,ta kautvai jūs visus atlaidīs jaunus šoferus tik ātri neatradīs,tā nav B kategorija kas ir katram otram šodien.Lai pamaksā sodus par nenobrauktiem reisiem.Ja jūs padosieties,tad viņi ar jums manipulēs un jūs zaudēsiet.NEBRAUCIET KAMĒR JŪS NEESAT SAVU PANĀKUŠI.

2019-05-03 11:47

es: 7 eur stundā, tai ir bruto vai neto.?

2019-05-03 11:56

Nu bet šoferi!: Aizejiet no darba visi kopā! Uzreiz Kronghornam iestāsies līgumsods!
Nenīdiet par šveikiem, rīkojieties!

2019-05-03 11:58

Pans: Novēlu šoferīšiem izturību , nepadoties panākt savu!
Skatos autobusa parks katru dienu ss.lv meklē šoferus ,tātad viņi tur katastrofāli trūkst , ja neizbrauksiet reisa viņiem nebūs citu variantu ,ka paaugstināt jums algas.
Atceros vēl laikus, ka viņi tur konkursus rīkoja ,bija desmit šoferi uz vienu vakanci!
Tagad tāds šaraškina kantoris palicis.

2019-05-03 12:01

Šoferis: Sanāk tā, ka vienīgais kas šos uztrauc ir degvielas patēriņš. Nevienu neuztrauc tas cik daudz tiek patērēts antifrīzs, kapēc vienam autobusam dzesēšanas sistēmā līmenis nekrītas savukārt citam katru 2. vakaru sistēma ir jāpapildina par aptuveni 2L. Vecajiem autobusiem katru vakaru varēja uzliet ap 6L un nevienu tas neinteresēja. Es domāju, ka vēl vajadzētu noteikt normu vējstiklu šķidrumam, jo iespējams, ka es pārāk bieži apskaloju vējstiklu... vēl vajadzētu noteikt minimālo kilometrāžu, kurā

2019-05-03 12:03

t.: Es nesaprotu,ja alga neapmierina tad nestrādā,ej kur maksā vairāk,bet nē,labāk ir mocīties un nīdēt!

2019-05-03 12:03

pasizgazejs: 7 eur tas pa daudz mums 4.15 stunda par Kamazu un nekas stradajam un vel pasi labojam masinas

2019-05-03 12:09

Rū.: Ja nebūtu milzīgo nodokļu, algas būtu lielākas. Sāksim runāt par to, KĀPĒC UZŅĒMUMI NEGRIB PALIELINĀT ALGAS!

2019-05-03 12:15

Pff: Labi,ka man nav jastrada par tadu mini likmi

2019-05-03 12:17

paša izgāzējam: protams, tas Tev šķiet pagalam netaisnīgi, ka Tu savā pazemībā un latvieša pieticībā stūrē savu nodriskāto KAMAZu par 4.15 EUR/st, bet autobusnieki uzdrošinās pieprasīt 7.00 EUR/st! Švaki Tev, bālēliņ, ar tādu jēdzienu, kā šoferu solidaritāte. No Tevis iznāktu ideāls štreikbreikers.

2019-05-03 12:23

Šoferis: ...nebūtu pieļaujams ritošās daļas nolietojums. Minimālo kilometrāžu kurā bremžu kluči nedrīkst nodilt u.t.t.
Būtībā sanāk tā, ka pie kājas pasažieri, bet galvenais degvielu nepārtērēt. Kā to panākt? Elementāri! Kavēt grafiku un vilkties kā gliemezim, siltajā laikā neslēgt kondicionēšanas sitsēmu un aukstajā laikā neslēgt papildus apsildi, jo cilvēki taču ir sajā biznesā, lai vairotu savu bagātību un ne tāpēc, lai sniegtu kvalitatīvu pakalpojumu tiem kas par to maksā, respektīvi, pasažieriem...

2019-05-03 12:24

to pašizgazejam: manis pēc labo to savu kamazu ja tevi tas apmierina vēl vari pat degvielu ieliet pa savu naudu . bet tevi t kaut kas vari pirst mājās dīvānā tava stulbā replika nav saprotama

2019-05-03 12:44

Šoferis: Kad tika remontēts tramvaja tilts un Grīzupes iela bijām spiesti braukt maksimāli ārti un agresīvi, lai nenorautu reisus. Bija ārprātīga kavēšanās, bija ārprātīga dzīšanās pēc laika. Šoferi vērsās pie atbildīgajiem ar ierosinājumu pielāgot kustības sarakstus esošai situācijai. Atbilde - jāpaciešās! Veidojās palielināts degvielas patēriņs uz ko praktiski visi saņēmām paskaidrojuma pieprasījumu paskaidrot kāpēc ir palielināts degvielas patēriņs... nav viegli strādāt tik apgarotu cilvēku pakļutībā

2019-05-03 13:01

Braucējs: Jā, lai visi reāli var spriest, kādi mūsu šoferīši ir nelieši, PUBLICEJIET, cik mēnesī saņem Konglo... un Laima!

2019-05-03 13:06

Šoferis: Kamēr būs šada darba devēja attieksme vistiešākajā veidā cietēji būs arī pasažieri. Kaut vai šis gājiens ar to BONUSSU par degvielas ekonomiju tajā pašā laikā nekontrolējot to vai tas neatstāj negatīvu iespaidu uz pakalpojuma sniegšanas kvalitāti. Vai, piemēram, pieņemot darbā atkal un atkal to pašu šoferi, kurš jau vairākas reizes darbā ir ieradies alkohola reibumā un tādā veidā "noraujot" kādu no rīta reisiem. Vai tādi, kas taisa mahinācijas ar biļetēm, smēķē autobusos u.t.t. ka tik stūrē.

2019-05-03 13:07

iedzīvotājs: Vissakarīgākais no tiem trīs, laikam ir Māris.

2019-05-03 13:13

vilkaacis: Nesen noliku kategoriju uz D, ne vajadzības spiests, bet vienkārši, ja nu kas dzīvē gadās, un zinu kā ir braukt ar autobusu pa pilsētu...
Pa 7 eur. stundā lai viņi paši brauc, es par lielāku samaksu svaigā gaisā strādāju, lai gan fiziski nav viegli...

2019-05-03 13:17

iedzīvotājam...13:07: Bet, Mārim ar ir jacieš no to divu Dārtas ielas pacientu iegribām...

2019-05-03 13:18

Šoferis: Un tie kas piedāvā iet citur ja neapmierina samaksa (ari laimiņa saka "ja kaut kas nepatīk var iet prom" jeb netraucējiet uz muļķu rēķina naudu raust), tad es varu pateikt, ka nekur neiešu, jo no problēmām nav jābēg, problēmas ir jārisina. Pagriezties un aiziet nav risinājums, tā var visu mūžu staigāt un ļaut sev d....st uz galvas.

2019-05-03 13:37

t.: Tas tapēc šoferīt ka tev nav kur iet,tā kā sēdi un nenīdi

2019-05-03 13:53

Xxx: t Tu tālāk par datoru neredzu un nesīs pakalpins Skelei kas ka sunītis rej ko pasaka.

2019-05-03 13:58

Šoferis: >t. brīnos, kur rodas tādi kā Jūs, kas par mani zina vairāk nekā es pats.

2019-05-03 14:08

Ex autobusists: 2011 vai 2012 gada pastradaju tur...sapraru ka tas ir sunu darbs par nozhelojamu atalgojumu ar nezheligam stundam un neatmaksatam "dikstavem" kas pilnigi nebutu shoferu darishana... viss tas piemaksas un bonusi ir domati tam lai butu no ka nozaft, jo no amatalgas nenozagsi...

2019-05-03 14:24

vietejais: Par ko viniem 7 eiro paprieksu lai izziet pieklajibas kursus .Arprats uz rajonu brauc tadi nešpetni šoferi kur pat negribas kāpt iekša tādi igņas mužigi neapmierināti rupji sevišķi tie vecie laikus neatbrauc tad vel gudri izrunājas ka tas nav viņam jadara ne tur japstajās .

2019-05-03 14:30

heko: nu šoferi paši visu komentāru sadaļu pierakstījuš :D:D:D

2019-05-03 14:31

to vietejais: gramatiskās kļūdas liecina par Tavu līmeni!

2019-05-03 14:51

Xxx: Gudrais ko tad tiksiet ja šoferi no LAP ņems un aizies?Atkal te gudrie eksperti te savas gudrības pa internetu rakstiet?

2019-05-03 15:42

nav problēmu: aizies šoferi ,iebrauks pieklājīgie ķīnieši un autobusi turpinās ripot. No LAPA tāpat būtu jāatbrīvo puse auobusu vadītaju,par neprasmipiebraukt pie pieturvietām,par smēķēšanu stavot vaļējās auobusa durvīs,par lūku atvēršanu ,ja brauc ar 90 km /h ,par kodicionieru neslēgšanu ,reisu kavēšanu no galapieturām,jo jāizklačojas un vēl jāpafīrējas ar tramvajniecēm utt.

2019-05-03 15:51

>>To Kantainis: Darbgatavības stundas??)) Muļķibas!!Tādā gadījumā piemērot eiroregulas darba jautājumos autovadītājiem..stundu apmaksa vadoties no tahogrāfa vadītāja kartes rādītājiem.un pluss laiks autobāzē.

2019-05-03 15:52

Pofigs: Kad iemācīsies stūrēt busu, nepārkāpt CSN un komunicēt ar pasažieriem, tad lai prasa pielikumu! Pagaidām neredzu par ko!

2019-05-03 15:52

Pans: Par kondicioniera , siltuma nelietošanu jau izstāstīja šoferis. Sanāk ,ka viņi par tam ekstram paši maksa no savas naudas !
Vispār varbūt vaina ir priekšniecība jāmeklē nevis šoferos???

2019-05-03 16:02

LAKRS: Arodbiedrība ir tikai darbinieku pārstāvis, kā lemj darbinieki tā rīkojas arodbiedrība!

2019-05-03 16:09

Xxx: Pofigs ka maksā tā strādā.

2019-05-03 16:28

Es: > Pofigs ir kārtējais aunu piere, kurš neatšķir sekas no cēloņa. Tas ka uzņēmumā strādā šoferi, kuriem piemīt visi tavi uzskaitītie netikumi (un neattiecini to uz visiem, jo visi nav vienādi) ir sekas. Cēlonis ir uzņēmuma vadības stils, viņu izvirzītās prioritātes. Un piesaistīt uzņēmumam labākos, manuprāt, nav viņu prioritāte.

2019-05-03 16:36

MĶ: Streikot vajadzētu ikvienam, kas par savu godīgi veiktu, oficiālu darbu pēc nodokļiem nesaņem pat 5 eiro stundā!

2019-05-03 16:39

Pofigs: >Es
Nu re, tu taču esi autobusa šoferis, kurš izrāda savu neattīstības pakāpi, apsaukājot citus! Labs piemērs jūsu attieksmei pret cilvēkiem! Un cēlonis ir tava neaudzinātība tavā ģimenē! Tādus, kā tu nemainīs arī, ja miljonu maksās par sekundi! Jūs tādi esiet izauguši, diemžēl!

2019-05-03 17:03

Xxx: Pofigs nu aizej pastrādāt LAP par šoferi un parādi piemēru pārējiem a Nevis the gudri spriedele.

2019-05-03 17:19

Pofigs: > Xxx
Ja tev darbs ir par smagu, tad meklē citu! Bet runa ir par attieksmi pret cilvēkiem! Ja tu esi nīgrs un nemāki komunicēt ar cilvēkiem, tad ej strādāt uz baļķvedēju! Vai to ir grūti saprast?

2019-05-03 17:26

Xxx: Pofigs tu domā ka uz kokvedēja strādājot ir dižās algas.Un manu darbu tic tu nanaksi strādāt to es varu apgalvot 100%.

2019-05-03 17:35

rakaris :): neatlaižiet šopieri grožus , lai kronmudaks ar domes pajoljanku paši rukā par kapeikām , tikai un vienīgi streiks , bet pilsētnieki mierīgi kādu nedēļu var pastaigāt kājām !!!

2019-05-03 17:48

Ģiedrīts: Visi saprot šoferus. Streikojiet droši, miljonāru kungiem būs jāsamazina biki sava peļņas daļa.

2019-05-03 18:41

hhh: nerunājiet par streikiem, bet iemācaties piebraukt pie pieturām tiem šoferiem vajag mazāk maksāt, bet pielikt labāk skolotājiem kuriem ir tiešām grūtāks darbs nekā šoferiem!!!!!!!

2019-05-03 18:54

Pofigs: > rakaris :)
Vai drīkst, dīvainais cilvēciņ, uzzināt kāds Liepājas domei ir sakars ar privātfirmu Šķēles īpašumā, jeb tu joprojām dzīvo savā mīļotajā sociaļizmā, koe???

2019-05-03 19:00

Pofigs: > Xxx
Katrs veic savu darbu! Ne tu manu, ne es tavu! Kā jau teicu, ja nevari padarīt savu darbu, tad meklē citu, mācies, pilnveidojies, bet kunkstēšana neko nemainīs!

2019-05-03 19:03

To Pofigs: 1. Kārtām Liepājas domei pieder 30% no daļām, 2. LAP uzvarējis iepirkumā . Izlasiet, lūdzu, kārtīgi rakstu!

2019-05-03 19:11

Xxx: Pofigs tavai zināšanai Liepājas domei ir liela daļa akciju LAP.Taka Skelei vienam nepieder LAP. Pirms šādas muļķības ka tā ir Šķēles privātfirma vajag uzzināt tā gvelzt muļķības.Otrais LAP ir aksiciju sabiedrība .

2019-05-03 19:36

Pofigs: Pat manam kaķim ir skaidrs, ka 30% domes akcijas neko nelmj! Muļķīgi ir meklēt melnu kaķi melnā iztabā! Iegaumē vienu vienkāršu lietu, lai kaut ko mainītu savā dzīvē, ir jāsāk ar sevi! Āmen! Vairāk neatbildēšu uz tupiem jautājumiem!

2019-05-03 19:46

Vals: Malači ka cīnaties par kaut cik normālu algu, jo daudziem ir vieglāk ieraut asti un aizbraukt.

2019-05-03 20:02

Uģis: Tak nolieciet tās kastes pie sētas un ejiet pagozēties pludmalē,tad redzēsiet,ka nepaies ne 3 dienas kad skries pakaļ un solīs kaut 10. Jādomā,kaa Liepājā attiecīgās kategorijas streiklaužus diez vai sameklēs.

2019-05-03 22:47

hmmm: Attieksme tam Krongolda kungam pret darbiniekiem ir briesmīga. Bet tāds ir viņa darbs, arī viņš ir jāsaprot, no viņa tāpat prasa rezultātus. Ko dara arodbiedrība ? Rezultātus panāks tikai kopīgiem spēkiem, autovadītājiem apvienojoties.

2019-05-03 22:54

es-: Visi latvieši ir bāleliņi un viena kašķīga tauta.

2019-05-03 23:49

Jaunliepāja: Pofig ! Kā labā tu strādā? Ir aizdomās ka tev maksā ieinteresētas personas? Cilvēki cīnās par normalu darba algu un cilvēcisku attieksmi. Kāpēc Tu esi pret to? Nu kaut kā dikti aizdomīgi? Ir tāda veca anekdote. Baronese saka komunistam : mans tēvs cīnījas lai nebūtu nabago,jūs cīnieties lai nebūtu bagāto! Nu kaut kā tā!

2019-05-04 00:12

Pofigs: Es strādāju savās interesēs! Es gribu iekāpt autobusā un saņemt laipnu, nevis augstprātīgu attieksmi! Es gribu, lai mani respektē uz gājēju pārejas, nevis bailēs no tupa autobusa vadītāja man jālec atpakaļ uz ietves, es gribi, lai autobusa vadītājs pagriezienu parāda laicīgi, nevis pusstundu pirms manevra, es gribu lai mani ved normāli nevis kā malku strauji brmzējot un uzsākot kustību!! Tas ir daudz parsīts???

2019-05-04 00:13

Pofigs: Atvainojos par kļūdām, nepārlasīju!

2019-05-04 00:18

Pofigs: > es
Kas tev ir devis tiesības nosodīt visu tautu, niecība?

2019-05-04 00:20

Jaunliepāja: Priekšs Pofigistiem tas ir ļoti daudz prasīts! Vai autobusu parkā uz vakancēm ir konkurence? Kad būs konkurence tad varēsi prasīt kāpēc neatlaiž sliktākos. Vai nu turi muti , un brauc,vai likvidējam AP un ejam kājām. Nu kaut kā tā!

2019-05-04 00:51

Jaunliepāja: Te vispār jāmet akmens arī Domes dārziņa. Likvidēta konkurence. Monopolists rikojās kā grib. Izejas nav. Ko nu? Vai nu paaugstiniet algas,lai šoferi nāktu strādāt un varētu izvēleties kadrus, vai atļaujiet ienākt Liepāja vēl kādai firmai. Jebkurā gadījumā algas vienalga būs jāpaaugstina! Monopolisms nekad nav attīstījis nozares augšupeju! Tā kā šoferi cinās ne tikai par savu algu bet arī par nozares demonopolizāciju! Jābūt sevišķi skopam ,lai kontekstā neredzētu vispārējās tendences. Nedrīkst Domei būt AP akcijas. Tas nozīme ka Dome ir pret attīstību, jo bez konkurences nav attīstības!

2019-05-04 01:15

Pofigs: Tu mazāk irs, jaunliepāja!
Man nav prasības, bet elementāras ikdienas lietas! Tas ir tāpat kā pateikt kaimiņam labrīt? Jeb tev tas ir nesaprotami? Vai tad dome ir kāds monopolists? Ko tu tur murgo? Ja nemaldos tad licenzes uz pārvadājumiem tiek izsolītas katru gadu! Par kādu monopolu tu te urkšķi? Kāda starpība, kam ir akcijas? Ja tās būs tev, tad nebūs monopols? Apbrīnojams tupums no tevis nāk! Tiko sāks trūkt šoferi, tā AP īpašnieki būs spiesti celt algas, un nekā savādāk!

2019-05-04 01:29

Jaunliepāja: Pofig! Nu ko lai es Tev saku,Ты что, c дуба на кактус рухнул ? Кокда пеешь, надо закусывать!

2019-05-04 01:46

Jaunliepāja: Jautājums: la ir Monopols. Tas ir tad kad tu savā sfēra esi viens un tev nav konkurentu! Ja tev monopōla pieder 30% ,tad tā ir garantētais ienākums no peļņas. [ja akcionāri nenolemj citādāk]. Kas te vēl nav skaidrs? Domes atrašanas akcionāru vidu ir divdomīga! Vai nu pārvaldi visu uzņēmumu vai atsakies no akcijām. Citādi izmāk kā krievu teicienā : ne Sašam ,ne pašam!
PS . Izsoles! Tu ko pavisam nedraudzējies ar galvu?

2019-05-04 08:15

Nille: Arī es atbalstu, kā cilvēki cīnās par savām tiesībām uz labāku dzīvi sev un savām ģimenēm. Aiz visiem šiem šoferiem stāv arī ģimene ar bērniem, kuri arī tiek pakļauti cilvēku necienīgi dzīvei. Izbrīna tikai domes priekšēdētāja Vilnīša kunga pasīvā attieksme un darbība. Skumji.

2019-05-04 10:15

Es to Nille: Pilnīgi piekrītu,grūti kādam iedomāties ka jūtas šo šoferu bērni ,kur tēti ir gandrīz ka ciemiņi mājās.To zin tikai šo šoferīšu ģimenes.

2019-05-04 10:39

nav problēmu: visiem ir ģimenes arī tiem ,kuriem šoferi durvīs rokas iespiež utt.Te tāda dzīve ir 29 gadi neatkarīgā kapitālisma...kapitālismā pirmāmkārtām nodrošina saimnieku,bet gribi būt pats sev saimnieks ,tad veidoi firmu un strādā ģimenes labā.Nebūs jāraud ,ka bērni tēvus neredz :)Tālbraucēju bērni ļoti bieži itkā redzētu utt.Tukša gaudošana,izdariet perfekti savu darbu un tad runājiet par samaksu.Tagad līdz perfektumam kā līdz Marsasm.

2019-05-04 11:23

Šoferis: > nav problēmu
Līdz perfektumam kā līdz marsam? Konkrēti kas man būtu vēl jāizdara, lai Jūsu vērtējumā darbu būtu izdarījis perfekti? Ko tieši es daru nepareizi?

2019-05-04 11:30

Vals: Iepriekšējam
Tu jauc lietu kārtību. Vispirms ir jābūt normālai algai un tad var prasīt perfektumu.

2019-05-04 12:00

Mācītājs Māris: Streikojiet, bez ierunām, jo ātrāk jo labāk.. Valdes kungiem būs lielas nepatikšanas. Nevajag baidīties no atlaišanas, šoferus vajag arī citās pilsētās.

2019-05-04 12:22

siufg: Dreiblathens tirgo dīzeli savā garažā

2019-05-04 12:22

Xxx: Pofigs zin tāda sajūta ka tu dziedi te visu laiku Šķēles laba. Vai tik nesīs kāds tik no LAP administrācijas?

2019-05-04 12:42

Vilnīt: Vilnītm saņemies un patriec visus tos Skeles gružu un autobusu monopulus ar tūdainu mietu no Liepājas, kam tavi priekšgājēji te pa draugam izkārtoja garantētus ienākumus. Nafig mums te tādi ir vajadzīgi

2019-05-04 15:19

nav problēmu: Šoferim 11:23
Es nevaru novērtēt konkrēti Jūsu darbu,mans viedoklis ir vispārīgs.Ikdienā braucu ar sabiedrisko transportu ,gan ar autobusu ,gan tramvaju,pērku mēnešbiļeti un vēlos braukt kā cilvēks. Tīrā ,izvēdinātā autobusā.Ja braucu ar vairakiem autobusiem ,tad vēlos ,lai nekavē autobusi no galapieturām .Lai ieslēdz kondicionierus karsta laika,nevis atver lūkas un salimst bērni,jo sapūš utt. Nevar šoferi teikt ,kā maksā ,tā strādā,nevienam te LV algas nav mērāmas tūkstošos.

2019-05-04 17:27

Pans: Ja ieslēdzot kondicionieri rodas lielāks degviekas patēriņš , kur starpība ir jāsedz šoferim , tad kāpēc viņam tas būtu jālieto???
Zivs pūst no galvas , nomainiet visu autobusa parka vadību , ja gestapo likumi valda, kādu vēl jums , kondicionieri , siltumu uttt!??
Kāpēc problēmas nav citos autobusa parkos , LAP regulārs ciemiņš bez tabu ?
Uzdodiet jautājumu sev šo jautājumu, kāpēc nav problēmas citos autobusa parkos?

2019-05-04 19:23

Helga: Par mani vispār aizmirsuši, velku miņukus, apzīmēju rokas, algu kā neceļ, tā neceļ.Arī iešu streikot ar puikām.

2019-05-04 23:17

Šoferis: >nav problēmu
Pēc manām domām ar to vispārīgo viedokli Jūs nogāžat ar dubļiem visus sabiedriskā transporta šoferus, tostarp tos, kuriem nevarētu piešūt nevienu no Jūsu uzskaitītajām neizdarībām!
Ja Jūs ikdienā lietojat sabiedrisko trasnportu, tad man ir jautājums. Vai Jūs esat ziņojis Autobusu parkam vai aģentūrai par novērotajām, Jūsuprāt, nepilnībām/neizdarību no šoferu puses?

2019-05-04 23:29

Šoferis: >Pans
pa lielam starpība šoferim nav jāsedz, bet ir bijuši gadījumi, kad tiek atvilkts par pārtēriņu. Ir tā, ka degvielas patēriņs šķite ir vienīgā mēraukla vadībai, lai noteiktu labs vai slikts šoferis. Ja ir pārtēriņš, tad jau tiek uzskatīts, ka vai nu zog vai nemāk braukt to ka pārtēriņs varētu veidoties citu faktoru ietekmē, to viņi nesaprot, diemžēl.

2019-05-05 01:00

jeeeeeeee: 7 eur stundā esot prātam neaptverams.... Kas tur Liepājā notiek? Es Zviedrijā saņemu 17 eur stundā (pēc nodokļiem). Nu baigais veiksmes stāsts jums tur:)

2019-05-05 08:04

helgai: Ar miņukiem vien nepietiks, vēl vajag zeķītes kājiņās!

2019-05-05 13:18

Braucejs: Ielikteni var neieverot ,tric par Savu lielo algu, bet jakaro ar Nagu mauceju- SHkheli :( !

2019-05-05 16:25

dArtanjans: Uz priekšu,streikojat,kasaties!Atbrauks bars ar čurkām un haholiem (lielukriem),kuri zipās pat vēl mazāku samaksu,ne kā Jūs patreiz.

2019-05-05 19:31

Nodrāzta tēma: Jebkurā gadījumā--streiks..100%..Un maksās, nevis aizskaroši vēl ņirgāsies.

2019-05-06 11:25

siksna visiem nerātneļiem: dArtanjan !!! Nu nepaliec smieklīgs!
1.Ar to tu nenobaidīsi,jo cilvēkiem nav jāpacieš kakla kungu ņirgāšanās!
2.Iebraucējam vajadzēs vismaz DIVI gadi,lai mazliet apgūtu valsts valodu,jo autobusa šoferis vai vadītājs/sauc kā gribi/,strādā apkalpojošā sfērā!
3.Tad,kad beidzot mēs visi būsim vienoti un sacelsimies pret nenormāliem darba apstākļiem un samaksām,tad arī kaut kas mainīsies!
Tātad beidziet viens otru nozākāt,bet atverat acis un pieslēdzat smadzenes,jo pret šo netaisnību ir jācīnās visiem kopā!Nekādi nevaru izprast šādu lietu: Kā var slikti funkcionejoša uzņēmuma vadība katru mēnesi saņemt nenormāli lielas algas! LAP ir acīmredzamas problēmas attīstibāi un augšupejai,bet viņi savas problēmas grib novelt uz šoferiem! Varbūt aizbrauciet uz kādu ES valsti un pamācieties,kā jāciena savus darbiniekus!? Ofisā var algu saņemt un mierīgi sēdēt tās amatpersonas,kuras prot atrisināt uzņēmuma samilzusās problēmas,nevis tādas,kuras domā kā piebāzt savu kabatu! Paskatieties uz algu starpībām un ejat taču nokaunēties! Cik tūkstošus mēnesī jūs saņemat?

2019-05-06 18:50

Ciska: Nu ko var tās ārzemes visu laiku piesaukt. Cenas, dzīve tur pavisam cita

2019-05-06 19:52

Šodien: Braucu ar autobusu, turp un atpakaļ, ar dažādiem maršruta autobusiem, un novēroju, ka tiešām šoferi nedod Biļeti pasažieriem! Lūk Jūs paši pelnat kabatas naudu! Ko tad Jūs vēl Streikosiet, pie autobusa parka tik daudz personīgo auto kā nekur Liepājā! Slikti dzīvo šoferi ar 9.klašu izglītību, ejat mācīties!

2019-05-06 21:22

Kantainais: Gribējāt brīvo un demokrātisko kapitālismu )) //d To dabūjāt.Tad par ko tagad esat neapmierināti?/Ak darbiņš vairs nav tik prestižš,,?? Par mazmaksā ??A jāstrādā kā vergiem?? Nu un tad ??Toties demokrātija un brīvība!!))
Teikšu kā ir-varat kaukt ,kliegt un bļaut par šo kliedzošo netaisnību--nekas nemainīsies!! ja nu vienīgi daži tiks atlaisti no darba par sabotāžu ,naidīgu rīcību pret organizāciju ..u.t.t
Ja valdība slīmenī nepieņem MK likumu par min.algu Liepājas autobusu parka šoferīšiem .Bet tas nekad nenotiks.Roka roku mazgā vai vārna vārnai acī nekož..
Varat iesniegt prasību tiesā ,ja netiekat galā ar autoparka birokreātiju..tālāk ,izmantojot citas tiesusistēmas Latvijā,tad jau griezties Briselē cilvēkteisību iznsatnc'[es par pazemojumiem un mazām algām ..pēc gadiem 100 dabūsiet atbildi ,ka ..un vispār..
Pirms dazēim gadiem kāds Liep'jas pažarnieks pēc gadiem ilgas cīnīšanās ,panāca algas un darba kompensācijas pielikumu visiem pažarniekiem..Gan neatceros ,,panākt panāca ,bet

2019-05-06 21:33

to 19:52: Beidz pļūtīt, lūdzu konkrētu autobusu, konkrētu šoferi kurš nedeva biļeti. Gudri pļutī viusi māk, par saviem vārdiem ir jaatbild!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2019-05-10 00:56

Šoferis jānis: Kas 7€eiro stundu es piedalisos streika šī s garās dienas jaruka bāze čakars vēl pa katru nieku piesienas u.t.t atņem prēmiju man tur ir apnicis tāpēc domāju par darba maiņu.autobusu parku vajag uzspridzināt lai saprot kā cilvēki tur jūtas

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: [email protected]), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz