Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Ceturtdiena, 15. novembris

+8°C
Vējš: D 4.3 m/s
Laika ziņas Liepājā

Vārdadiena: Leopolds, Unda, Undīne

Slimnīcā izvietotas klientu un pacientu apmierinātības mērīšanas sistēmas  (17)

Atslēgvārdi liepājas reģionālā slimnīca | pakalpojumu kvalitāte | konsultatīvā nodaļa | mērīšanas sistēmas

  • Komentāri (17)
  • 0

Komentāri (17)

  • 19.10.2018 12:45 Ziņot

    Iveta

    Meitenes pie lodziņiem jau savu darbu dara.Bet vai ir iespēja balsot arī par ārstu darbu ?

  • 19.10.2018 14:36 Ziņot

    Labais

    Jā, reģistratores vienmēr ir laipnas un kompetentas. Būtu labi šitādas lietas uzstādīt, lai var balsot par ārstiem. Par augstprātīgajiem un augsti profesionālajiem speciālistiem, kuriem patiesībā pacients nemaz nav svarīgs. Svarīgi ir apmierināt savas profesionālās spējas, paņemt pacienta naudu, bet neveiksmes gadījumā, pat nerādīties pie pacienta. Tas raksturīgs diviem slaveniem ortopēdiem - Mr. un Ar. Tikai naudu, tikai naudu - pa 25 € pat neuzklausīs - jā, jā pienāciet nākam reiz.

  • 19.10.2018 15:38 Ziņot

    Artis

    Uzskatu, ka Slimnīca šādā veidā beidzot parāda, ka viņiem interesē ko domā pacients. Par šādām ierīcēm pie ārstu kabinetiem - ļoti laba ideja! :) Cerams, ka slimnīcas administrācija šādu variantu izskatīs :)

  • 19.10.2018 15:50 Ziņot

    Lita

    Viss jau ļoti labi, bet kapēc tikai reģistratūrā??

  • 19.10.2018 16:37 Ziņot

    ha ha

    Izmērīs cik labi olas iztukšojušās.

  • 19.10.2018 16:57 Ziņot

    izmisusī

    Varbūt ne īsti par tēmu, bet tomēr... Cilvēkam pēc astoņdesmit aizkritusi auss. Pierakstīties pie LORa var tikai kaut kad novembrī. Bet vēl labāks ieteikums no traumpunkta(kur arī meklējām palīdzību)- brauciet uz galvaspilsētu. Smieklīgi līdz asarām.

  • 19.10.2018 17:52 Ziņot

    TO izmisusī

    NMP nodaļā varētu būt pacientiem draudzīgāki, nepazemot pavadošās personas, liekot sēdēt gaitenī 7/6 st., kamēr sāk sāpēt mugura. Kāpēc pavadošā persona nevar atrasties līdzās pacientam, kamēr viņš guļ un gaida ārstu? Kam tas traucē? Tā ir tikai un vienīgi varas demonstrēšana, lai neredzētu vai šajās 6 /7 st. pie daļēji adekvāta pacienta vispār kāds ārsts pieiet.

  • 19.10.2018 20:24 Ziņot

    z

    Kaut kas ar to MR. ir. Tas, ka Liepājas slimnīcā naktī nav pieejams ne acu ārsts, ne lors, ar nav normāli. Lielā slimnīcā jābūt visam. Vajag būt dežūrārstiem, kuru izsauc no mājām, kad vajag.

  • 19.10.2018 20:36 Ziņot

    To Labais

    Neejiet pie Mr un Ar. Ejiet pie Leitlanda. Vismaz kadu laiku atpakaļ cilvēcīgaku attieksmi nebiju redzējis! Super traumatologs. Tie vecie traumatologi jau tiešām pa daudz sazagušies sev un grib vēl...:D

  • 20.10.2018 13:15 Ziņot

    var arī par ārstiem

    Savukārt lielāks balsošanas stends izvietots pie rindu sistēmas numuriņu izdrukas paneļa. Šajā klientu apmierinātības mērīšanas stendā pacienti un klienti, aizejot vai izrakstoties no slimnīcas, aicināti sniegt savu vērtējumu par slimnīcā saņemto veselības aprūpes pakalpojumu kvalitāti.

  • 20.10.2018 15:14 Ziņot

    vērtēšana

    Vērtēt visu slimnīcu pēc 1 cilvēka attieksmes ir ari diezgan debīli

  • 20.10.2018 15:45 Ziņot

    Elfs

    Dr.Leitlands tiešām ir ne tikai labs traumatologs, bet arī labs cilvēks. Otru tādu starp Liepājas traumatologiem neatradīsit.

  • 20.10.2018 19:22 Ziņot

    jocīgi

    Un kurš tad pārbaudīs to,kas šo balsojumu saspiedis - pacienti vai paši darbinieki

  • 20.10.2018 20:40 Ziņot

    Kantainais

    ja var vērtēt tikai medmāsu darbu un attieksmi ,tad šai sistēmai ir tikai pastiprināta kontrole pār zemāko medpersonālu...ir obligāti jābūt ārstu ,dakteru un c..vērt'jumu publiskai skalai --ne medmāsu ,ne sanitāru-
    par cik Liepāja slavena ar zemo ārstu kultūru pret pacientiem.un ir pavsam stulbi un ciniski..""..slimnīca saņem šos rezultātus par izdarītajām izvēlēm, lai izvērtētu nepieciešamību pilnveidot pakalpojumu
    kvalitāti:>>.varētu domāt ,ka nav zināma ciniskā un neprofesionālā attieksme pret pacintiem.

  • 20.10.2018 21:47 Ziņot

    Haoss

    Kā jūs vērtējat haosu stomatoloģijas poliklīnikā Ostmalā? Cilvēks aiziet pierakstīties pie zobārsta, viņam pasaka, ka ir pierakstīts. Kad jautā, uz kuru datumu ir pieraksts, kurā mēnesī? Tad atbilde skan, ka jāgaida, esiet pierakstīts, kad rindas būs klāt, darbinieks jums piezvanīs un pateiks, kurā datumā ir jābūt. izklausās neloģiski, taču tā diemžēl notiek! Nu jau gaidu to mistisko zvanu 3 mēnešus.

  • 21.10.2018 16:15 Ziņot

    Kantainais

    Vakar Stardiņos bija ārstu konference--un ,diemžēl,arī pat tur tika pieminēta Liepāja kā viena no sliktākajām visā latvijā medicīnas jomā .ja brauc uz Rīgu ar pamatīgām pēczobaārstu problēmām ,tad jau skaidri zināms ,ka tie nāk no Liepājas..ja ar kaulu lūzumu nepareizo ārstāšanu un to komplikācijām--tad Rīga jau skaidri saprot ,ka tas nāk tikai no Liepājas..u.t.t
    un pilnīgs farss ,ka liepājas slimnīcai piešķirts Latvijas super medicīna staus un citi diplomi...tas viss ir meli..Šie ""pāķi"" liepājas slimnīcā un pilsētā, kuri dēvē sevi par ārstiem ,nav spējīgi pat diagnozi uzstādīt..taču cilvēkam sabeigt vezselību līdz mūža glam --uz to spējīgi--var rakstīt pretenziju ,kur gribat--veselības ministram ,ētikas komisijai ..atbilde būs viena ---""ārsta rīcībā nolaidība vai nekompetence nav saskatāma "" tātad ,pie visa vainīgs pacients pats..:)

  • 21.10.2018 21:04 Ziņot

    Pseido

    Nu lūk, tepat ir vispatiesākie pacientu apmierinātības mērījumu rezultāti. Varbūt beidzot slimnīcas vadība aizdomāsies, ņems vērā Liepājas mediķu zemo darba kvalitāti un sāks uzlabot reālo situāciju nevis nodarbosies ar kaut kādu pseido vērtēšanu!

+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!