Šogad iedzīvotāji visvairāk informējuši Domi par ielu tehnisko stāvokli un to remontdarbiem
0
No šī gada sākuma Liepājas pilsētas Domē uz ”karsto tālruni” visvairāk zvani no liepājniekiem saņemti par ielu tehnisko stāvokli un to remontdarbiem. Aktuāli iedzīvotājiem bijuši arī jautājumi par ielu apgaismojuma problēmām, kā arī par teritoriju sakopšanu. Par ielu tehnisko stāvokli un to remontdarbiem Domi informējuši 103 liepājnieki, savukārt par ielu izdegušo apgaismojumu uz ”karsto tālruni” zvanījuši 66 pilsētas iedzīvotāji. Par teritoriju sakopšanu un apsaimniekošanu zvanījuši 46 Liepājas iedzīvotāji. Kopā saņemti 423 zvani no iedzīvotājiem, kas vēlējušies paust savu viedokli, informēt pilsētas Domi par dažādām problēmām Liepājā.
Iedzīvotāji zvanījuši uz pašvaldību arī sakarā par vaļējām kanalizācijas akām un lūkām (25), par koku apzāģēšanu (21), par māju slikto tehnisko stāvokli un to remontdarbiem (14), par lietus kanalizācijas remontu (12). Aktuāli jautājumi liepājniekiem bijuši arī par ceļa norādījuma zīmēm, par sabiedriskā transporta kustību un to vadītāju netaktisku rīcību, par zaļo zonu pilsētā, par automašīnu novietošanu, par bojātām sabiedrisko transportlīdzekļu pieturām u.c. jautājumi.
Lai gan lielākā daļa zvanu ir anonīmi, Domes amatpersonas tos uzklausa, analizē un iespēju robežās veic pasākumus, lai iedzīvotāju minētās problēmas tiktu atrisinātas.
Iedzīvotāju sūdzības par ielu apsaimniekošanu ar Domes izpilddirektora rezolūciju nonāk atbildīgajās pašvaldības iestādēs: SIA ”Komunālā pārvaldē”, namu pārvaldēs vai Pašvaldības policijā, kur darbinieki veic faktu pārbaudi un nepieciešamos pasākumus, lai problēmas tiktu novērstas.
Par ar ielu apgaismojumu problēmām un par citiem ielu apsaimniekošanas jautājumiem iedzīvotāji var vērsties tieši SIA ”Komunālā pārvalde”, zvanot pa ”karsto tālruni” 22011963, pa kuru zvani tiek pieņemti visu diennakti.
Liepājniekiem jau vairāk nekā sešus gadus ir iespējams informēt pašvaldību par sev svarīgiem jautājumiem, zvanot pa diennakts ”karsto tālruni” 34 25197. Šī tālruņa līnija tika izveidota 1998. gadā, lai Domes vadība un speciālisti varētu uzklausīt un operatīvi risināt iedzīvotāju aktuālās problēmas, un tā ir pierādījusi sevi kā operatīvu saikni starp pašvaldību un iedzīvotājiem. Kopš 1998. gada šo tālruni jau izmantojuši vairāk kā 3000 liepājnieku.
Baiba Laizāne,
Liepājas domes sabiedrisko attiecību daļas praktikante