Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Pirmdiena, 10. decembris

+5°C
Vējš: R 5.1 m/s
Laika ziņas Liepājā

Vārdadiena: Guna, Judīte

"Stena Line" izvēlēta regulāriem NATO reģionāliem militārā transporta pārvadājumiem

Atslēgvārdi stena line | militārais transports | pārvadājumi | liepājas osta

Foto: liepajniekiem.lv

Vācijas līnija "Stena Line" izvēlēta regulāriem NATO reģionāliem militārā transporta pārvadājumiem.

27.oktobrī pabeigta regulārās militārās kravas piegāde no Travemindes ostas Vācijā uz Liepājas prāmju termināli. Uz Latvijas, Lietuvas un Igaunijas militārajām bāzēm ar kompānijas palīdzību nogādāta smagā tehnika, speciālie konteineri un karavīri. NATO izvēlējies starptautisku prāmju kompāniju "Stena Line" kravu ekspedīcijai un pasažieru pārvadāšanai trīs faktoru dēļ: regularitāte, pieejamība un cena.

Kā zināms, prāmju līnija Traveminde-Liepāja ir visīsākais maršruts starp NATO Vācijas un Baltijas dislokācijas centriem, jo tālāk, lai nogādātu kravas uz militārajām bāzēm Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, tiek izmantoti dzelzceļa pārvadājumi. "Stena Line" prāmji nepieciešamajos maršrutos kursē divas reizes nedēļā, tādējādi īsā laikā ļaujot transportēt liela apjoma kravas. Turklāt "Stena Line" prāmji atbilst pasūtītāja prasībām attiecībā uz tehnikas un iekārtu iekraušanu un pārvadāšanu ar mafi-treileriem, nodrošinot to nepieciešamajā apjomā. Vienā reisā tiek pārvadātas līdz 50-60 vienībām, ņemot vērā ka viena treilera maksimālā celtspēja ir 100 tonnas.

"Stena Line" reģionālais direktors Oskars Osis atzīmē, ka regulāras prāmju līnijas ir labākais risinājums, lai veiktu pārvadājumus saskaņā ar NATO karaspēka rotāciju Baltijas valstīs. Reģionā regulāri atrodas pārstāvji no dažādām alianses valstīm, kuri atbrauc pilnībā aprīkoti un pēc tam tādā pašā aprīkojumā pamet šo reģionu. Čartera kuģu izmantošana viņu vajadzībām izmaksātu dārgi, savukārt regulārs prāmju līniju grafiks un iespēja rezervēt vietu ir garantija savlaicīgai un drošai piegādei, turklāt par pievilcīgu cenu.

"Konkursā par šādu pārvadājumu veikšanu var piedalīties tikai prāmju līnijas, jo tās ir universiālas: uz to klāja iespējams izvietot ro-ro aprīkojumu, dzīvojamos konteinerus (pārvietojamās mājas), kā arī cilvēkus," piebilst O. Osis. "Travemindes osta ir ļoti labi piemērota kravu pārkraušanai no dzelzceļa uz prāmja, kā arī mūsu pasūtījumu izpildi nodrošina sešu stundu laikā. Tāpat arī Liepājas ostā ir nepieciešamie resursi kravu izkraušanai un tā atbilst ISPS standartiem."

Kompānijas "Stena Line" priekšrocība, salīdzinot ar konkurentiem, ir pilna servisa pakalpojumu sniegšana pasažieriem – viņiem tiek piedāvātas trīs ēdienreizes prāmja restorānā un komfortablas kajītes. Savukārt prāmju operatoram NATO pasūtījumi rada papildus noslodzi kuģiem. Pēdējā laikā tā ir samazinājusies, jo sarucis tirdzniecības apgrozījums starp Eiropu un Krieviju.

Militāro kravu pārvadāšanu 2015.gadā "Stena Line" sāka ar 34 tehnikas vienību piegādi maijā un jūnijā maršrutā no Travemindes uz Ventspili un no Liepājas uz Travemindi. Septembrī un oktobrī no Travemindes uz Liepāju un no Ventspils uz Travemindi tika pārvadātas attiecīgi 78 un 74 transporta vienības. Pēdējā partijā kopumā no Travemindes uz Liepāju transportētas 185 vienības.

"Stena Line" ir lielākais prāmju operators pasaulē, kura 36 kuģi kursē 22 dažādos maršrutos. Uzņēmumam rīcībā ir vairāk nekā 30 terminālu, no kuriem lielākā daļa ir "Stena Line" īpašumā vai kontrolē. Uzņēmums ieņem nozīmīgu tirgus daļu visos segmentos, kuros tas strādā: kravas, pasažieru pārvadājumi un pakalpojumi. Ar bruto ietilpību tā ieņem pirmo vietu, bet pasažieru vietu skaita ziņā – otro vietu nozarē. 2014.gadā kompānija apstrādāja vairāk nekā divus miljonus pasūtījumu.

Baltijā "Stena Line" nodrošina multimodālus jūras maršrutus caur Liepājas, Ventspils ostām Latvijā un Nīneshamnas ostu Zviedrijā, Travemindes ostu Vācijā, kas ļauj prāmjiem kursēt Zviedrijas maršrutā 8 reizes nedēļā, bet Vācijas maršrutā – 3 reizes nedēļā saskaņā ar grafiku. Standarta laiks konteineru un citu transporta vienību pārkraušanai ostā ir 2 stundas, kas ir ievērojami ātrāk nekā citām kompānijām.

  • Komentāri (0)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Sabiedrība

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!