Ceturtdiena, 13. augusts Velga, Elvīra, Rēzija
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Svinības ar nelāgu pēcgaršu

Svinības ar nelāgu pēcgaršu
Foto: Ruslans Šuļga
10.03.2016 07:09

"Kurzemes Vārds"

Kāds vīrietis vērsās redakcijā ar savu vilšanās pieredzi, svinot dzimšanas dienu klubā “Vecais vikings”. Viņš iepriekš pieredzējis labu apkalpošanu restorānā “Vecais kapteinis”, tāpēc pēc tā slēgšanas piekritis rosinājumam pārcelt svinības uz “Veco vikingu”, bet uzskata, ka apkalpots nepienācīgi. Uzņēmuma pārstāvji viņiem raidītos pārmetumus gan neatzīst, bet patērētāju tiesību sargātāji aicina abas puses meklēt izlīgumu.

Svētku dienā pulksten 16 vispirms “Vecajā vikingā” ieradies gaviļnieks un viesi. Visi devušies uz otro stāvu, apsēdušies pie galdiņa, pie bāra pasūtinājuši dzērienus un devušies pēc ēdiena. “Aizgājis līdz bufetes galdam, es burtiski apstulbu,” sacīja jubilārs. “Tur bija mazliet salātu, mazliet kaut kas no uzkodām, taču silto ēdienu trauki bija praktiski tukši.” Vīrietis vērsies pie zāles pārziņa, kurš novērtējis situāciju un solījis, ka tūlīt ēdienu papildinās. Pēc laiciņa pārzinis atgriezies, sakot, ka virtuve diemžēl jau slēgta, taču svinētājiem bijis sarūpēts nedaudz siltu kartupeļu un ceptas ribiņas. Taču vēl pēc aptuveni pusstundas sekojis nākamais pārsteigums – atkal pie viņiem pienācis personāla darbinieks, pasniedzis rēķinu, sakot, ka tagad jādodas prom, jo tūlīt otrā stāvā sākšot klāt galdus banketam. Līdz ar to svinībām atvēlētais laiks bijis tikai pusotra stunda. Gaviļnieks samaksājis rēķinu, citi svinētāji paņēmuši vēl neiztukšotos dzērienus un pārcēlušies uz kluba pirmo stāvu, kur vēl brītiņu pasēdējuši, un tad devušies projām.

“Tā nu gan nav taisnība!” vīrieša teiktajam nepiekrīt restorāna administratore Valērija Hritonova, kas “Vecajā vikingā” ir atbildīga par rezervācijām. Viņa bija informēta par šo gadījumu un pastāstīja, ka visiem klientiem, kas iepriekš bija pieteikuši vietu rezervāciju “Vecajā kapteinī”, kad tas slēgts, piedāvāta tā pati rezervācija ar tādu pašu servisu un apkalpošanu “Vecajā vikingā”. Tā tas bijis arī ar šajā gadījumā, taču, kā skaidroja V. Hritonova, tieši 13. februāra vakarā visu kluba otro stāvu kāds uzņēmums bija rezervējis Valentīna dienas svinībām. “Tāpēc, kad viņi nāca apskatīties vietu, mūsu darbiniece brīdināja, ka pulksten 17 vērsim otro stāvu ciet un sāksim klāt banketa galdus,” skaidroja V. Hritonova. “Un to pašu šim klientam mūsu darbinieki pateica arī tad, kad viņš ieradās. Vīrietim nebija nekādu iebildumu, viņš plānoja pārcelties ar kompāniju uz pirmo stāvu.” Klients gan uzsver, ka neviens neko tamlīdzīgu viņiem neesot teicis ne pirms dzimšanas dienas, ne svinību dienā. “Ja mums tas būtu pateikts, nemaz uz turieni nebūtu gājuši,” viņš saka.

Plašāk lasiet laikraksta “Kurzemes Vārds” 10.marta numurā.

#kvards-20160310-09#

81 komentāri

2016-03-10 07:38

222: Man liekas,ka pēc nostāstiem tur ir jauki.pati vēl neesmu bijusi,bet to noteikti apskatīšu.Es arī gribēju tur pasvinēt Dzimšanas dienu,bet nu jāsāk domāt, vai neizgāzīšos uzaicinot ciemiņus.

2016-03-10 07:59

sākās: sākās ķengāšanās....skumji...

2016-03-10 08:02

tepat: Svētki svinēti šajā iestādē vēl nav, bet ikreiz, kad ejam tur paēst, apkalpošana ir ļoti labā līmenī, ēdieni tiek atnesti ātri. Bet, kas pats galvenais, viss vienmēr ir garšīgi. Kāda no pusēm tiešām melo...

2016-03-10 08:05

Jayns: Melo noteikti vikinga puse. Jo tur valda liels bardaks. Tur stradniekiem kopsh atvershanas Nav nevienu reizi laicigi alga izmaksata. Katru menesi kavejas alga.

2016-03-10 08:12

iksija: čalis reāls skopulis, bet tā vieta arī nav pārāk patīkama...

2016-03-10 08:18

Bijaam klaat.: Redzeju notiekošo. Svinētāji tika pabrīdināti jau ierodoties. Turklāt cik sapratu par edienu - to kas bija un to ko pienesa klaat jamaksaa vinjam nebija.

2016-03-10 08:25

Essss: Vjajadzeja slegt rakstisku ligumu,kur butu aprakstits ediena klasts un galdina ires laiks... kads tiesam kautko lidzgalam nestasta... jautajums kurs?

2016-03-10 08:27

jokdaris: Aleksejs, pietiek pārpilēt ...

2016-03-10 08:32

Ļeha: Skopais maksā 2 reiz

2016-03-10 08:44

Pmeklētājs: Divas reizes pamēģināju, jo pirmā var būt, ka gadījās neveiksme, bet divreiz tas jau ir zīmogs sliktam noskaņojumam.
Oficiants slikti orientējās dzērienos, mēģināja izlikties, ka saprot latviešu valodu . Noskaņa un servis Vikingā pilnīgi atšķirīgs no Vecā kapteiņa. Man un maniem viesiem šī vieta atstāja nepatīkamas emocijas ar vēlmi nekad šeit vairs neko nesvinēt.

2016-03-10 08:48

trutrutruuuuuuuuu: tur jau puse no Big7 kolektīva strādā, nav brīnums, ka latviešu valodu neprot.

2016-03-10 08:50

Laucnieks: Vecā Vikinga nomelnošanas kampaņa ir sakusies.

2016-03-10 08:52

viedoklis: Es tur dzimšanas dienu nesvinētu...Pirmajā stāvā ar netīrām kurpēm pa galdiem strīķējas...bijām iegājuši 4 cilvēki paēst..katram savs ēdiens-visiem palika uz šķīvjiem jo nebija garšīgs neviens.Divus šķīvjus laicīgi novāca-divus aizmirsa pavisam.Es biju vīlusies-bet pamēģināt vajadzēja.Varbūt vienkārši nebija mūsu diena!

2016-03-10 08:55

zanzan: Diemžēl, lai cik skumji tas nebūtu arī man bija līdzīgs gadījums ar šo restorānu. Vēlējos dzimšanas dienu nosvinēt Vecajā kapteinī, bet par cik šīs restorāns ir slēgts, bet kā reklamēja, ka Vecā kapteiņa virtuve pārcēlusies uz Veco vikingu, izvēlējos savu dzimšanas dienu svinēt tur. Jāatzīst, ka ļoti nožēloju šādu lēmumu. Mums ne tik vien kā nebija ko izvēlēties no šī bufetes galda, bettas viss mazumiņš, kas tur bija bufetē salikts nebija tas svaigākais. Jāsaka, ka piedāvājums bija ļoti švaks, negaršīgs un vecs. Bijām loti vīlušies šajā restorānā un jāsaka,ka nekad tur vairs neatgriezīšos. Žel, ka Vecais kapteinis ir ciet. Šajā restorānā virtuve vēl nekad tā nebija pievīlusi. Viss bija svaigs, garšīgs un izvēle liela. Iesaku īpašniekam padomāt par darbinieku nomaiņu!!!

2016-03-10 08:58

Laucnieks: Ka jau teicu ,ka nomelnosanas kampana ir sakusies...
Viedoklis bija iegajis un redz ka kads pa galdiem leka,bet turpinaj sedet un pasutija edienu :D
Labi ka nelika est no gridas,jo tad ari noteikti butu edushi :D

2016-03-10 09:04

DejaVu: Nepatika apkalpošana Vecajā Vikingā. Brīvdienās devāmies pusdienot. Gaidījām viesmīli 35 minūtes. Galdu nenoslaucīja, netīrs. Puišiem pēc skata 14- 15 gadi. Komunikācija nulle. Zāle pustukša. Ēdienu nesa vēl kādu 1.5 h, tas jau pavisam ir 2h, kamēr paēdām un sagaidījām rēķinu, kopā 3.5 h. Par cenām runājot, tad labāk dodos uz Libavu, Piano, Olīvi vai Fifth Bud.

2016-03-10 09:06

fklkkk: Vikings saviem darbiniekiem nemaksā pēc nostrādātām stundām , tas visiem zināms un tāpēc normālie , un zinošie cilvēki iet prom no darba un tāpec ir tāds bardaks , par šo lietu kā var pēdējā brīdī pateikt ka te otrajā stāvā nevarēs svinēt , domāju ka tur nav kārtības un laikam kamēr tur komandēs Viktorija un kaut kāds menedžeris tur nebūs kārtības

2016-03-10 09:06

DejaVu: Aizmirsu piebilst, ka karote zupai vēl bija jāgaida. Pusis gan prata atvainoties, un teica, ka instrumenti aptrūkušies, jo otrajā stāvā ir bankets :D

2016-03-10 09:28

Xxv: Man gan patika!
Normāla mūzika un pasākumi labi.
Otrais stāvs brīvdienās gan vienmēr rezervēts līdz 22iem, bet tas jau super un norāda, ka tautai patīk, un iet tā lieta! Un arī pēc tam iesaku galdiņu norezervēt, jo pašiem labāk, tautas vienmēr daudz.
Te pilns ar skauģiem!
Jaunie puiši gan vēl mācās, bet tas taču normāli.
Jādod iespēja. Tā kā džekiņ muti ciet!

2016-03-10 09:33

irs: Tāda sajūta, ka konkurenti organizējuši melno kampaņu.
Esmu bijis Vikingā vairākas reizes. Gan bufetē, gan pirmajā stāvā.
Varu teikt tikai to labāko. Bufetē ēdiens bija pietiekoši un ļoti garšīgs.
Arī pirmajā stāvā pasūtītie ēdieni ir garšīgi un porcijas daudz lielākas kā citur.
Nevaru teikt nevienu sliktu vārdu par šo restorānu. Labprāt iešu tur arī turpmāk.

2016-03-10 09:34

zekings: da pričom te skauģi un kāda vēl nomelnošana, cilvēki izsaka savu viedokli.
bijis esmu trīs reizes arī cerībā ka būs labāk, tā kā nekas nemainijās un ne ēdieni ne apkalpošana un atmosfēra neapmierināja vairs neeju un neiešu :). ir taču arī citas vietas Liepājā kur doties !

2016-03-10 09:36

Juris Rudzitis: Vienkārši ,šai vietai ir slikta aura no iepriekšējiem saimniekiem. Ja godīgi biju arī es iegājis uz pusdienām pirmajā stāvā, par ēdienu garšām ,gan nevaru neko pateikt, jo vienkārši nepasūtīju to, iemesls , atmosfēra ne visai , un nebija vēl biznesa pusdienu piedāvājuma. Bet katrā ziņā ,jo lielāks uzņēmums ,jo lielākas pūles ir jāiegulda ,lai noturētu līmeni un čaklus darbiniekus, bet kā jau lasījām ,šeit esot algu problēmas, tad jau rezultāts ir kā rakstā rakstīts. Risinājums viens, ja nevar samaksāt algu ,tad saimniekam jāstrādā pašam, Veiksmi turpmāk un iesaku ņemt vērā ,saprātīgos ,apmeklētāju komentārus ,lai kļūtu labāki...

2016-03-10 09:39

sakne: Tas pats kas vecajā roķenē, bārmeņi skatās pēc acu gaišuma un tā šmauc. Apsargi tīrākie bomži neadvekāti lupatas.

2016-03-10 10:00

Uldis puldzis: Ir Liepājā,apkalpojošajā sfērā,kāda vieta, kur nav algu problēmas un darbinieki netiek jāti?:D

2016-03-10 10:03

rmp: Neapmierinātie apmeklētāji, ja jau jūsu vēlmes pamatā svinēt tieši šajā restorānā ir iespēja līdz 17.00 neierobežoti pierīties par 6 eiro no cilvēka, tad ar mazām neērtībām būtu jārēķinās.

2016-03-10 10:18

zuze: tieši sliktās apkalpošanas dēļ šo iestādi neapmeklēju!

2016-03-10 10:32

Kuks: Ja ieejot tur brokastis ta ap 10 vel krēsli nebija noslaucīti , apkopējas siverejaas neforši ta kautka . Ja Tu ver savu Restorānu tad parūpējies par to lai laicīgi arī vis būtu sakopts pirms cilvēki nāk ! Man to priekšnieku vietaa neērti būtu !

2016-03-10 10:57

Q: Nav tur labi, kkadi koka vairogi kā dekors ...) Liels vikings pie bāra letes , un tievs vīrelis kas atnesot ēdienu , stāv un skatās mutē un gaida kad kko pateiksi .... ) servisam ir jābūt citā līmenī ... )

2016-03-10 11:00

priekšnieku vieta: Viss labākais ir Karostas cietums .Divi stāvi ,laba apkalpošana, gulēšana uz vietas. Visas ekstras iznemot baseinu.

2016-03-10 11:03

zuzite: Vairākas reizes esmu bijusi šajā iestādē, pa dienu apkalpo diezgan labā līmenī, bet vakarā vispār ir bardaks. Pirmais, nākot iekšā, daži apsargi bija mazliet iereibuši. Otrais, apsēdāmies pie galdiņa, tas bija lipīgs un nostaigāts ar kājam, viesmīles atnāca nomazgāt galdiņu tikai tad, kad uz galda bija jau ēdiens, bez maz vai glāzēs sļāca tīrāmo līdzekli. Slavetes pat nepiedāvāja.
Ieteiktu lielāku nozīmi pievērst personāla atlasei.

2016-03-10 11:26

Nu ja Z: Un tā pa biškim noies bul, bul! Rokkafē pėdās!!!!

2016-03-10 11:29

Nu ja A: A kam vinš tagad vispār pieder???

2016-03-10 11:33

Rokijs: Labprāt sestdienas vakaru pavadītu ar skaistu sievieti no 30-35gadu vecuma,man 32.Vakariņas,dejas,šampanietis un labs garastavoklis no manas puses garentets.Ja ir interese taid atsaucies.

2016-03-10 11:46

AndrisNoPreiļym: Cik cilvēki, tik viedokļi. Manuprāt, gana laba atmosfēra un ēdiens.

2016-03-10 11:57

Ir interese: Rokij, ka ar Tevi iespējams sazināties?
Labprāt aizietu ar kādu atpūsties.

2016-03-10 12:05

jannnnnnnnnnnnnna: tur visi pavari ir aizgajusi nav neviena pavara praktikantam jadara pavara darbi ko jus labu gaidat no tadas vietas praktikan jau tikai praktikants kam pa velti jastrada .jo darbiniekiem algas nemaksa visi iet prom

2016-03-10 12:16

l: ja apkalposana ir vienkarsi zem katras kritikas bet ko var gribet ja patiesam praktikanti strada .ja un par madaru ir taisniba nesaprotu ka tads cilveks vel tur pastav

2016-03-10 12:24

DRAUDZENE: MANAI DRAUDZENEI TUR IR PRAKSE TUR NAV NEVIENA PAVARA VINAI JATAISA VISS VIENAI UN BEZ SAMAKSAS ZEL MAN VINA

2016-03-10 12:37

AKSELS: NU SEFPAVARS TUR IR SUPER KOLOSALA MEITENE NETICU KA VINA UZTICETU KADM PRAKTIKANTAM VIRTUVI

2016-03-10 12:42

ZB: Pusdienot tur vairs neiešu - viss pusgatavs , apetītes tur nebija nekādas...

2016-03-10 12:52

JJJJJ: TUR PATIESAM APETITES PARIET IET VIENIGI PIEKTDIENAS SESTDIENAS VAR IET PATUSET AR SAVAM UZKODA

2016-03-10 12:54

JULA: JA BALITES NORMALI TUR IR .VIENIGI JA VIESMILI BUTU AKURATAKI UN ATRAKI

2016-03-10 12:59

PaSaule: Nu džeks gribēja pa lēto pierīties, - ja reiz siltais bija un uzkodas arī, tad ko pa 5,99 vai kaut vai 9,99 vairāk var gribēt? Nevajag būt tādam nūģim un varēja uzsaukt saviem viesiem pieklājīgu svinību galdu!!! Dāvanas saņēma a galdu kārtīgu uzklāt paskopojās un tagad tajā vaino Vikingu... Fuj.....

2016-03-10 13:02

ANNIIIIIIIIIIIII: TUR JAU SAIMNIEKS DEBILS NAUDU NEMAKSA KLIEDZ UZ VISIEM DARBINIEKIEM META EDIENUS PA VIRTUVI JA JUS REDZETU KA VINS IZTURAS PRET DARBINIEKIEM JUS TUR NEMUZAM NEGRIBETU IET STRADAT CIK REIZES MEITENES RAUDADAMAS IR SKREJUSAS ARA BET VINAM VIENALGA PIE TADA NEVIEMAM NEIETEIKTU IET STRADAT MENESI PASTRADASIET 2 MENESU S GAIDISIM NAUDU UN ARI TIK KAUTKO SAMAKSAS

2016-03-10 13:07

zenta: Biju 2x vienas dienas laikā. Viss atkarígs no pavára. No rìta bija trekns,nepárāk glìti noformēts ēdiens,bet vakarā ap 18.00 bija ne trekns,skaisti noformëts ēdiens. (Abas reizes bija viens un tas pats pasùtīts). Kopumā ir ok,bet darbiniekus vajadzētu izvēlēties rūpīgāk. Bet neko labāku jau neatrast ja pats saimnieks algas nemaksā.

2016-03-10 13:09

ARTIS: VIENKARSI VAJAG NOMAINIT VADITOJU UN BUS VISS OK NU VALLERIJA TAK NEKO NESAPROT NO TADAM LIETAM

2016-03-10 13:22

Essss: Tiesam izklausas pec kada apbizota darbinieka, jo es un daudzi citi lasitaji,apmekletaji nepazistu nekadas Madarinas un Valerijas ,Karlisus un Peterisus, jo neviens normals cilveks neiegaume apkalpojosa personala vardus.
P.S.nospied caps-lock un tad raksti un kada jega visu laiku parakstities zem cita nika???

2016-03-10 13:40

Ibio: Viens idiots te risina savas darba problēmas! Ej strādāt pajoliņ!

2016-03-10 13:46

jjjjjjjjjjjjjj: vienkarsi vajag iet uzdarba inspekciju lai vini tiek gala ar tam nekartibam patiesam jutu lidz tiem darbiniekiem

2016-03-10 14:29

stradaju: piters nekad nav maksajis un nemaksas nostradaju divus menesus par paldies

2016-03-10 14:37

Laucnieks: Beidzot nabaga abizotais zens atrada caps-lock pogu.
To stradaju,tev darba ligums bija?

2016-03-10 14:50

Cūkas ribiņa: Saulīte spīd, debesis zilas, zālīte zaļa. Metalurgs vālē un Wikings rullē.
Pilsētā viss ir kārtībā. Kp jūs te cepaties ?

2016-03-10 16:09

nepatika: Nu virtuve Vikingā klibo, kas ir tas ir. Pasūtījām fri kartupeļus ar karbonādi, izrādās-nav mērce klāt. Kad jautāja'm viesmīlei par papildus mērci klāt, izrādās, ka tā ir cenā, tik vajadzēja pieteikt. Nu hallo, kā varu zināt. Un jāgaida gan ilgi. Bet tas nav dāņu stilā-pieēsties, viņi iet dzert. Bet arī alk.izvēle neteikšu ka būtu liela....

2016-03-10 17:39

klients: Nebija ēdami, pārsālīts ēdiens gan man, gan vīram! Žēl, bet otreiz vairs neuzdrošinos pasūtīt ēdienu. Apkalpoja gan labi, nevar sudzēties...

2016-03-10 18:30

vakar: biju vikinga pasutiju picu bet kad saku est arprats pilna ar matiem pretigi vairs neko tur nepasutisu

2016-03-10 19:03

**** nožēlojamiz***: Nesaprotu,vai tiešām cilveki musdienas juk prāta, cilveks mēģina radit citiem darba iespējas un tagad viņš tiek izvazāts pa avīzēm. Un par prakstikatam ,nav obligati jāmaksā tā ir viņa brīva izvēle kur viņš iet praksē un viņš jaapzinās par ko viņš mācācas,un ka viņš vel mācas . Man tur patīk arpūsties un paēst. Tiešām jāsāk domāt ka te raksta tikai skauģi.

2016-03-10 19:21

xxxxxxxxxxxxxxxx: tiesam sestdienas muzika laba atputas vieta vis ok bet parejais garam

2016-03-10 19:52

pārēdos gan!: Bļ..., īstākā šmucbedre. Sarku kā pomidors savu Igaunijas darījumpartneru priekšā. Viss, to ūķi es un mana kuplā ģimene aizmirsīs uz visier laikiem

2016-03-10 20:14

Liepajniece 33: Vai tiesham tur tik slikti!!! Mees ar ghimeni vienmeer garshiigi tur paeedam,porcijas lielas,cenas adekvaatas! Apkalposhana normaala...vulshanaas veel nav bijusi!jaaietestee veel kluba nakts dziive :)

2016-03-10 20:26

neitrālais: Vikingā viss atkarīgs no apkalpojošā personāla. Tur ir 1 jēdzīgs bārmenis palicis, un 2 viemīles. Ja trāpam tad kad strādā šīs personas (Vārdos nesaukšu) Viss ir ok, garšīgi kokteiļi un laipna apkalpošana, bet ja esam iegājuši citā maiņā, tad varam tik pat ātri iet ārā. Lēna apkalpošana, nekvalatīvi dzērienu un atdzisuši ēdieni. Kas attiecas uz īpašnieku nekad neesmu redzējis dusmīgu bez iemesla. Naudas izmaksas kavējās dēļ administrējošā personāla. Neprot ātri un laicīgi saskaitīt stundas. Katrā ziņā novēlu veiksmi Dānim, bez tās viss kuģis nogrims :(

2016-03-10 20:50

neruna: ka vari tadam cilvekam veiksmi velet ja redzetu un dzirdetu ka vins izturas pret darbiniekiem tad paklusetu nekad nebiju redzejusi kautko tik sausmigu ka virietis budams kliedz uz sievieti meta traukus sit dures uz galda tas ko redzeju bija pratam neaptverams danija varbut ta pienemts bet tas bija sausmigi

2016-03-10 21:05

A mož: ...tie darbinieki varbūt tādi, ka dānim nervi netur un šis ārdās- nav jau noslēpums, ka tagad darba tirgū Latvijā masveidā ienāk paaudze, kas uzkata, ka par to, ka viņi līdz darbam ir atnākuši, ir jāmaksā!?

2016-03-10 22:11

A možam: pilnīga taisnība !

2016-03-10 23:12

agido: ja negrib maksat tad jastrada pasam nevis jamauro amplis gatavais

2016-03-10 23:12

paradoxxx: Vai tik sitais nav kada konkurenta pasutits raksts,kas grib izest veco vikingu!jums ta neliekas?kapec par citiem bariem neredz sadus rakstus nekad?

2016-03-10 23:35

iespaidi: Bardaks. Ilgi jāgaida. Cenas lielas. Apkalpošana viduvēja. Interjers viduvējs. Krēsli/soli neērti. Kaut cik garšīgi. Vairs neprasās iet. Naivi cerēju, ka būs kas līdzīgs Lido. Žēlīga iestāde. Nu nav īsti labi!

2016-03-11 10:53

EsSsss: Vienu reizi devos ar ģimeni vakariņās! Mani nedaudz izbrīnīja pārlabotās cenas ēdienkartē! Tomēr ir kkaut kāds estētiskāks veids kā to izdarīt, savādāk izskatās, ka kāds iepriekšējais klients pārsvītrojis un sarakstījis.
Arī uz saucamo "ballīti" palikām. Mani vienkārši šokēja apsargi! Mazi, jauni puisīši - kuri pieejot klāt vīrietim, kurš apgrābsta visas meitenes, piedzēries - lūdz viņu pamest telpas un viņš to nedara. Ko tādi var izdarīt ? Kāda drošības sajūta? Uhhh..... Ļoti ceru, ka sanāks šo vietu sakārtot un arī pret darbiniekiem izturēties godam- jo tomēr, ja neviens nemaksā un attieksme ir nekāda- tāda pati viņa ir pret klientiem ;/

2016-03-12 16:01

k**********: Pazīstot Vecais Vikings īpasnieks .VIŅŠ TIKKAI KLIEDZ UZ DARBINIEKUS JA NAV IZDARĪT TO KO VIŅŠ GRĪB ,UN ZINOT LATVIJAS CILVĒKI DAR KO GRIB ,NAK UZ DARBU KAD GRIB,PROTAMS KAD VINAM TAS LĪDZ VIENAM BRĪDIEM APNIK VAJAG AR TO SAPRAST VIENREIZ! TAPĒC TIE KAS TE BAIG RAKSTA VIŅŠ NEMAKSA ALGA TA NAV VIŅŠ MAKSA VISIEM !! ,MAK STRĀDAT BŪS LIELĀK ALGA. BET TE JAU DAŽI LATVIEŠI DOMA KA AIZIET UZ KADU DARBU UZREIZ VAR DABŪT 1000 EURO NE MIĻIE DRAUGI TA NAV . NEVAJAG RAKSTĪT MUĻĶIBAS PAR VIŅU .VIŅŠ IR LIEPĀJAS LABĀKA BIZNEMANS SAPROT KO DARA +PALĪDZ CITU CILVĒKUS NAK PRET CILVĒKIEM.
TĀ KĀ LIELIE RAKSTIĀJUS VNKS AIZVĒRAT MUTI CIET UN VISS!

2016-03-12 16:02

msjsjjjsjsj: Vislabāka vieta kur var iet ēst,vislabāk klubu ,aj VISS tur vnks ideāli

2016-03-12 16:06

AIZIET 1254: KO JŪS VISI TUR VARAT DIRST VISU LAIKU. VISS IDEĀLAK VIETA KUR VAR IET TUSĒTIES .VISMAZ VIETA KURA ESI DROŠIBA NEKA AIZIEJOT UZ BIG°7 KUR LEJ IEKŠA DZĒRIENUS KAUT KADU SUDUS NO KĀ TEV SLIKTI PALIEK.
UN VISS IDEĀLĀKA ĒDIENU NEKUR LIEPĀJA NEVAR DABŪT
GRĪBU TEIKT PALDIES PEDER RATHLEFF PAR ŠO SKAITO VIETU

2016-03-12 16:12

ĻOTI PATĪK ŠO VIETU: Iesaku tur svinēt savu dzimšanu dienu! vnks tikk forša jautra vakars nekad nav bijis ka to vakar.
Varēja paēsties ar buffeti ēdiens ļoti garšigs.
Cilvēki ļoti daudz katru dienu .
MAZS PIEBĪLDE TIEM KAM KAUT KAS NEPATĪK:NEPATĪK NEEJIET TUR! MĒŠ GAN IESĪM VĒL UN VĒL

2016-03-15 20:04

Vvvvvvvvvvvvv: Хаус от того,что работают не профессионалы.Их надо обучать,а некому и не на что.Повара готовят латышский черный горох и бобы с фасолью.В "Капитане" была русская кухня.Но дело хозяйское,если хозяин решил поменять меню,то дело его.

2016-03-15 20:44

Прохожий: Расскажу вам,что видели мы,когда там отдыхали.И это далеко не ресторана косяк)))Пьяные клиенты обрыгали стенку на втором этаже,оборвали подсветку на лестнице,подруга рассказала,как пьяные дамы,кидали мусор мимо урны и распивали принесенные с собой напитки.В мужском умельцы закидовали ноги на сушилку.Так давайте сначало посмотрим на себя со стороны!

2016-04-05 13:34

Igors: Tur jau nau ko slept ka ipasnieks izsturas pret stradniekiem ta stradnieki pret klientiem

2016-04-05 13:36

Igors: Nevis konkurenti organize melno kampanu ,bet pasi ipasnieki megina atmazgaties

2016-05-15 17:07

jap: Aizbrauciet uz dāņa dzīvesvietu Kazdangas pagastā un redzēsiet kāds tur milzīgs bardaks! Viņš pa dzīvi ir cilvēku apčakarētājs. Pārāk labi viņu pazīstu.

2016-06-28 18:46

Šodien: Aizgājām ar bērnu paēst. Ēdiens drausmīgs. Pasūtīju lasi,man atnesa kkādu nesaprotamu masu ietītu jēlā mīklā. Viesmīle izskatās šausmīgi.noļuruši šorti un netīras kedas,kurām visu laiku ir jākārto šņori. Un ja ar to ir par maz,tad ik pa laikam no virtuves izlien tā saucamie pavāri,kuri izskatās pēc sazin kā. Ziniet,lielceļa malās kafūžus ir vieglāk nosaukt par restorānu. Te līdz restorānam kā līdz Parīzei uz ceļiem.

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Distances līgums

DISTANCES LĪGUMS PAR PAKALPOJUMA ABONEMENTA IEGĀDI INTERNETA VIDĒ 

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA 

Šis ir distances līgums par digitālā satura pakalpojuma liepajniekiem plus abonementa pirkumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums, kas tiek slēgts starp SIA ”Kurzemes Vārds” (reģistrācijas numurs: 42103002455, juridiskā adrese: Pasta iela 3, Liepāja, LV-3401; epasts: info@liepajniekiem.lv), turpmāk tekstā – KV, un personu, kas veic pirkumu, turpmāk tekstā PIRCĒJS, interneta vietnē liepajniekiem.lv, turpmāk tekstā – VIETNE, un abi līgumslēdzēji kopā – LĪDZĒJI.  PIRCĒJS, veicot pirkumu VIETNĒ šī Līguma ietvaros, izsaka piekrišanu tā noteikumiem, ir tiesīgs šos Līguma noteikumus izdrukāt un saglabāt.

 Šī Līguma ietvaros:

  1. a) PIRCĒJS ir fiziska vai juridiska persona, kura pērk VIETNES maksas satura pakalpojumu nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko darbību, turpmāk tekstā – PIRCĒJS; 
  2. b) Liepajniekiem plus ir maksasdigitālā satura pakalpojums, tajā skaitā raksti, fotogrāfijas, kas tiek īpaši veidots, atlasīts un publicēts VIETNĒ ar norādi ”plus” , un kura abonementu PIRCĒJS  ir tiesīgs iegādāties, turpmāk tekstā – PAKALPOJUMS,
  3. PAKALPOJUMA TERMIŅŠ UN CENA

 PAKALPOJUMA abonements ir fiksēta termiņa – 4 (četru) nedēļu PAKALPOJUMA lietošanas atļauja par  cenu  – EUR 1.99 (viens euro un 99 centi). PAKALPOJUMA abonementa maksā ietverts pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 21% apmērā. PAKALPOJUMA abonementa cenu KV var mainīt bez iepriekšēja brīdinājuma (izmaiņas neattiecas uz jau apmaksāto PAKALPOJUMA termiņu), par to PIRCĒJAM paziņojot ne vēlāk kā 30 dienas pirms jaunās cenas stāšanās spēkā . KV un PIRCĒJS  piekrīt, ka izmaiņas PAKALPOJUMA cenā tiek piemērotas jaunajam periodam, noslēdzoties iepriekš apmaksātajam PAKALPOJUMA abonementa termiņam. 

  1. PAKALPOJUMA IEGĀDE UN NORĒĶINI 

Šajā Līguma sadaļā tiek aprakstīta PAKALPOJUMA iegādes kārtība un samaksa par PAKALPOJUMA  abonementa iegādi. 

2.1. PAKALPOJUMU Pircējs var iegādāties tikai pēc reģistrēšanās VIETNĒ. Lai iegādātos PAKALPOJUMA abonementu, Pircējam jāizvēlas tā apmaksas veids, ievadot KV pieprasīto informāciju. Ar šī līguma akceptu PIRCĒJS apliecina, ka ir nepārprotami sapratis, ka PAKALPOJUMA  abonementa iegāde ir maksas pakalpojums, kā arī  ir iepazinies ar šī Līguma saturu. 

2.2. PAKALPOJUMA  abonementu PIRCĒJS  iegādājas, izmantojot norēķinu karti vai ar SMS (maksa tiks iekļauta PIRCĒJA mobilā sakaru pakalpojumu sniedzēja rēķinā), un tas tiek noformēts kā regulārs maksājums, tā termiņam automātiski pagarinoties uz nākamo fiksēto 4 (četru) nedēļu termiņu, un samaksu  par PAKALPOJUMA abonementu automātiski ieskaitot KV bankas kontā, līdz brīdim, kad PIRCĒJS izvēlēsies pārtraukt PAKALPOJUMA abonementa pirkšanu VIETNĒ, reģistrētajā profilā aktivizējot PĀRTRAUKT ABONĒŠANU.

  1. ATTEIKUMA TIESĪBAS 

Šī Līguma ietvaros KV sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā e-publikāciju piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar PAKALPOJUMA  abonementa apmaksas brīdi, kurā automātiski PAKALPOJUMA abonements tiek aktivizēts. PIRCĒJS  piekrīt, ka ar PAKALPOJUMA  aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta PAKALPOJUMA lietošana, līdz ar to PIRCĒJS atsakās no 14 dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz MK 20.05.2014. noteikumu Nr.255 ”Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.

  1. LĪDZĒJU ATBILDĪBA

LĪDZĒJS neatbild par otra LĪDZĒJA saistībām pret trešām pusēm, ja tādas veidojas saistībā ar šī līguma realizāciju. LĪDZĒJIi vienojas, ja kāds no tiem nepilda savus pienākumus saskaņā ar Līgumu Force majeure apstākļu dēļ, tas ir atbrīvojams no atbildības par Līguma neizpildi vispār vai Līguma pienācīgu neizpildi. Ar Force majeure tiek saprasti jebkādi no LĪDZĒJA gribas neatkarīgi apstākļi (ja LĪDZĒJS  ir rīkojies saprātīgi un godīgi), kuru rezultātā nav bijis iespējams izpildīt pienācīgi vai izpildīt vispār saistības un ja šos apstākļus nebija iespējams paredzēt ne vien attiecīgajam LĪDZĒJAM, bet jebkurai citai personai, kas darbojas vai darbotos attiecīgā LĪDZĒJA nozarē, kā arī, ja šos apstākļus nebija iespējams novērst ar saprātīgiem un godīgiem paņēmieniem.

  1. KONFIDENCIALITĀTE 

Visa informācija, kas nav publiski pieejama un ko kāds no LĪDZĒJIEM sniedz viens otram Līguma izpildes laikā vai tā atklājas pildot darba pienākumus, tajā skaitā informācija par finanšu stāvokli, izmantotām tehnoloģijām un datorprogrammām, PAKALPOJUMA un VIETNES attīstības plāniem, tiek atzīta un uzskatīta par konfidenciālu. 

Par konfidenciālu netiek uzskatīta šāda informācija, ja pirms tās iegūšanas, tāda jau bija otra LĪDZĒJA rīcībā, vai tā bija publiski vispārzināma, un, ja šādas informācijas  saņemšanas brīdī, uz to nebija attiecināts konfidencialitātes nosacījums; 

  1. AUTORTIESĪBAS

 Šī Līguma ietvaros KV piešķir PIRCĒJAM  vispārējo licenci PAKALPOJUMAM. PIRCĒJAM aizliegts izmantot PAKALPOJUMA laikā pieejamo digitālo saturu darbībām, kuras neparedz šis līgums, t.sk., kopēt, pavairot, publicēt vai kā savādāk to izmantot  bez KV rakstveida piekrišanas un pretēji Autortiesību likuma tiesību normu prasībām. KV garantē, ka ar visām digitālā satura platformas liepajniekiem plus veidošanā iesaistītām personām ir noslēgts līgums, saskaņā ar kuru autortiesības uz PAKALPOJUMĀ pieejamo digitālo saturu un tā platformas risinājumiem pieder KV un tam nav zināma neviena trešā persona, kura varētu šīs KV tiesības apstrīdēt, kā arī likt šķēršļus PAKALPOJUMA izmantošanai un/vai izplatīšanai.

  1. DATU APSTRĀDE

 LĪDZĒJI piekrīt, ka katrs LĪDZĒJS kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators šā Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otra LĪDZĒJA saņemtus datus, tikai ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: līguma slēgšana, rēķinu sagatavošana un nosūtīšana, maksājumu pārvaldīšana, savstarpējā saziņa un sadarbības nodrošināšana, efektīvu KV pārvaldības procesu nodrošināšana, biznesa plānošana un analīze, pretenziju un/vai pieteikumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma. KV ievēro PIRCĒJA norādījumus, lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi. LĪDZĒJS var nodot otra LĪDZĒJA personas datus piesaistītajiem apstrādātājiem, kuri šī līguma ietvaros sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT vai cita līdzīga veida pakalpojumus. Noslēdzot Līgumu, PIRCĒJS piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par PAKALPOJUMA izmaiņām un piedāvājumiem utml. PIRCĒJS, kurš šī Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt KV bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par PIRCĒJA personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei. Šajā sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāds no LĪDZĒJIEM vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.

  1. CITI NOTEIKUMI

 Šis Līgums stājās spēkā, PIRCĒJAM veicot PAKALPOJUMA abonementa pirkumu VIETNĒ, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei. Tāpat PIRCĒJS ir tiesīgs atteikties no PAKALPOJUMA abonementa, veicot atbilstošas izmaiņas VIETNĒ. Atteikums šajā gadījumā attiecas uz turpmāko abonēšanas periodu, par kuru PIRCĒJS nav veicis samaksu un/vai neplāno to darīt. Jebkuru strīdu starp LĪDZĒJIEM, kas izriet no šī Līguma, LĪDZĒJI apņemas risināt pārrunu ceļā. Ja nav izdevies atrisināt strīdu bez tiesas starpniecības, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

Seko mums

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz