Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Trešdiena, 21. augusts

Vārdadiena: Janīna, Linda

Tūriste sūdzas, ka šoferis kliedz  (118)

Atslēgvārdi autobusa vadītājs | autobusu parks | liepājas sabiedriskais transports

Foto: Egons Zīverts

Lietuvas iedzīvotāja Jekaterina Merkuļjeva, ar ģimeni atpūšoties Liepājā, piedzīvojusi nepatīkamu situāciju. Tūriste, atgriežoties no Karostas uz pilsētas centru, jautājusi 7. maršruta autobusa šoferim, cikos autobuss aties. Šoferis atbildējis latviski, bet pēc tam sācis kliegt.

"Beigu beigās nosauca mūs par krievu okupantiem, to es, latviešu valodu nepārvaldot, sapratu ļoti labi," sūdzībā, kuru ir saņēmis arī "Kurzemes Vārds", raksta J. Merkuļjeva. "Es pret šāda veida agresijas izpausmēm izturos mierīgi, tādēļ ka šāda uzvedība liecina tikai par runātāja kompleksiem. Bet bērni bija nepatīkami pārsteigti," raksta sieviete, kura prasa, lai šoferis atvainojas, jo "tāda izturēšanās pret pasažieriem, neatkarīgi no tā, vai viņi ir vietējie vai atbraucēji, ir nepieļaujama".

Pilsētas viešņa jūtas ļoti aizskarta, sūdzību nosūtījusi gan vairākiem medijiem, gan arī Liepājas sabiedriskā transporta aģentūrai. Aģentūras direktors Uldis Zupa stāsta, ka ir jau sievietei nosūtījis atvainošanās vēstuli ar atbildi, ka "nav pieņemama jebkāda veida rupja attieksme pret pasažieriem". Viņš arī ir pieprasījis atbildi no pārvadātāja – no "Liepājas Autobusu parka", bet nav to vēl saņēmis. "Kurzemes Vārdam" "Liepājas Autobusu parka" valdes loceklis Māris Ārbergs solīja, ka lietu noskaidros pirmdien, kad atgriezīsies darbā.

"Protams, es tajā situācijā nebiju klāt. Bet te nav runa par krievu valodu, bet gan par rupju attieksmi, un tāda nav pieļaujama. To pašu mēs prasām arī no saviem biļešu kontrolieriem," sacīja U. Zupa.

Autobusu šoferu pienākumos nav runāt vairākās valodās – pašvaldības līgumā ar pārvadātāju tas nav paredzēts, jo "šoferiem galvenais ir droši pārvadāt pasažierus un izturēties pret viņiem normāli – laipni," teica aģentūras direktors. "Tas, ka viens cilvēks uzdod jautājumu, lūdz palīdzību, un otrs cilvēks mēģina palīdzēt – tā ir elementāra, cilvēciska attieksme, tāpat kā ikdienā man kāds pienāk uz ielas klāt un kaut ko pajautā. Te nav runa par kaut kādiem vēsturiski mantotiem aizvainojumiem. Tu nekad nevari zināt, kas ir šis svešais cilvēks. Šajā gadījumā – tūrists."

  • Komentāri (118)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Sabiedrība

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!