Ceturtdiena, 25. aprīlis Līksma, Bārbala
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Tuvākajā laikā tramvaja biļete maksās dārgāk

Tuvākajā laikā tramvaja biļete maksās dārgāk
14.08.2006 11:23

0

Jau desmit gadus vislētākās tramvaju biļetes ir Liepājā, kur pasažieri maksā 10 vai 12 santīmu par vienu braukšanas biļeti, taču tuvākajā laikā plānots, ka cenas pieaugs līdz 15 un 18 santīmiem, vēsta “Neatkarīgā Rīta Avīze”. Salīdzinājumam citās pilsētās cena par braucienu sabiedriskajā transportā svārstās no 15 līdz 30 santīmiem.

Liepājas domes Attīstības pārvaldes Komercnodaļas speciāliste transporta jautājumos Ilona Čandere laikrakstam pastāstīja, ka Liepājā cenu pārmaiņas sabiedriskajam transportam bija vērojamas pagājušajā gadā, kad no 2005. gada 1. jūlija stājās spēkā jauni sabiedriskā transporta tarifi. Maršruta taksometriem cenas tika paaugstinātas no 20 līdz 25 santīmiem, savukārt autobusiem no 15 līdz 20 santīmiem. “Plānots, ka tuvākajā laikā Liepājā sabiedriskā transporta cenas paliks nemainīgas. Par maršruta taksometriem 20 santīmu un autobusiem 15 santīmu iedzīvotāji maksāja kopš 1999. gada,” paskaidro I. Čandere. SIA Liepājas tramvajs biļešu cenas jau desmit gadus nav mainītas, un pasažieri par vienu braukšanas biļeti transportā maksā 10 santīmu, pērkot to iepriekš, vai 12 santīmu, pērkot to pie tramvaja vadītāja. Taču, kā “Neatkarīgajai Rīta Avīzei” stāsta SIA Liepājas tramvajs valdes loceklis Aigars Puks, šāda cena vēl saglabāsies pavisam neilgi. Viena biļete tuvākajā laikā Liepājas tramvajā maksās 15 santīmu, pērkot iepriekš, un 18 santīmu, pērkot to pie tramvaja vadītāja. “Liepājā vēl ir saglabājusies sistēma, kad pasažieriem, iekāpjot transporta līdzeklī, biļete ir jākompostrē. Pie mums tramvaji ir garāki nekā citās pilsētās, tāpēc būtu nepieciešami divi konduktori. Taču tas prasītu papildu līdzekļus konduktoru algām,” situāciju raksturo A. Puks. SIA Liepājas tramvajs pakalpojumus ik gadu izmanto vidēji seši miljoni pasažieru. Četru gadu laikā Liepājā ir nopirkti astoņi tramvaju vagoni no Vācijas. Tuvākajā laikā plānots nomainīt tramvaju sliežu klātnes, kuras nav mainītas aptuveni trīsdesmit gadu. “Plānojam arī pagarināt vienu tramvaja līniju, kas pasažieriem ļaus ērti piekļūt pie mājām, kā arī, iespējams, uzlabos Liepājas tramvaja finansiālo stāvokli,” skaidro A. Puks.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz