Uzsākta Liepājas izglītības attīstības koncepcijas izstrāde turpmākajiem pieciem gadiem
liepajniekiem.lv
Šā gada novembrī uzsākts darbs pie Liepājas pilsētas
izglītības nozares attīstības koncepcijas un darbības plāna 2015. – 2020. gadam
izstrādes, lai sekmētu efektīvu,
ilgtspējīgu un kvalitatīvu izglītības pakalpojumu attīstību, uzlabotu izglītības
infrastruktūras un materiāli tehniskās bāzes nodrošinājumu, veicinātu
cilvēkresursu, materiālo un finanšu resursu izmantošanu, portālam pavēstīja Liepājas pilsētas Izglītības pārvaldes sabiedrisko attiecību speciāliste Gunta Jākobsone.
Izglītības
attīstības koncepciju plānots izstrādāt līdz 2015. gada 30. aprīlim, iekļaujot to vienotajā
Liepājas pilsētas attīstības plānā turpmākajiem pieciem gadiem. Koncepcijas
izstrādi un izpētes darbu veic SIA ”Dynamic University”.
Koncepcijas izstrādes darba grupu vada Domes priekšsēdētāja vietnieks
Izglītības, kultūras un sporta jautājumos Vilnis Vitkovskis. Apstiprināts arī
darba grupas pamata sastāvs, kurā iekļauti Izglītības pārvaldes un Attīstības
pārvaldes speciālisti, izglītības iestāžu pārstāvji.
Darba grupas ievadsanāksmē projekta vadītāja, SIA
”Dynamic University” direktore Līna Dzene un vadošā analītiķe Anda Grants
iepazīstināja ar darba grupas sastāvu, koncepcijas izstrādes metodoloģiju,
projekta īstenošanas posmiem un pasākumiem, līdz šim paveikto un turpmāk
plānoto.
Koncepcijas izstrādes procesā aicinās
iesaistīties
arī
izglītības iestāžu vadītājus, tiks veikta SVID analīze, novērtējot pilsētā
piedāvātās izglītības stiprās un vājās puses. Sabiedriskās domas izpēte par
izglītības iespējām Liepājā un izglītības attīstības prioritātēm tiek veikta
sadarbībā ar tirgus un sociālo pētījumu aģentūru ”Latvijas fakti”. Plānotas arī
fokusa grupu diskusijas uzņēmēju
vajadzību apzināšanai, darba semināri Liepājas izglītības iestāžu vadītājiem
analīzes posma rezultātu un izglītības iestāžu tīkla attīstības variantu
apspriešanai.
Nākamā darba grupas sanāksme notiks šā gada 16.decembrī,
kurā plānots iepazīstināt ar pirmajiem situācijas izpētes rezultātiem.