Vai Autobusu parkā priecājas par sūdzībām?
Tā vietā, lai aizstāvētu savus darbiniekus, akciju sabiedrība “Liepājas Autobusu parks” bezmaz priecājoties par katru sūdzību. Jo tad ir iemesls ieturēt kādu daļu no šofera atalgojuma un ietaupīt. Tāds iespaids radies ilggadējam uzņēmuma šoferim Imantam Zāģerim, kam arī nesen iznākušas nepatikšanas, kuras viņš uzskata par nepamatotām.
Problēmas darbā I. Zāģerim sākušās pēc tam, kad uzņēmuma vadītāji saņēmuši pasažieres Ineses Milaites elektroniskā pasta vēstuli, kurā viņa paudusi iebildumu par šofera attieksmi.
Pēc vēstules saņemšanas I. Zāģerim uzņēmuma vadītāji pieprasījuši paskaidrojumu par to, ka viņš nekulturāli izturējies pret pasažieri, un pieprasījumu parakstījis LAP valdes loceklis Oskars Špickopfs. Šoferis arī atbildējis, ka nekādus pārkāpumus nav pieļāvis, jo tikai pildījis administrācijas norādījumus, ka jāsaņem precīza nauda.
I. Zāģerim esot 50 gadu nepārtraukts darba stāžs pie autobusa stūres. Tādu šoferu Latvijā esot tikai daži. Tādēļ I. Zāģeris uzskata, ka no uzņēmuma vadītājiem ir pelnījis labāku attieksmi. Taču viņa paskaidrojums neesot ņemts vērā un uzrakstīts rīkojums par disciplināratbildību, ko savukārt atteicies parakstīt I. Zāģeris. Taču būtiskas nozīmes tam nav, jo šoferim tāpat esot noņemta darba piemaksa, kas veidojot lielu daļu no šofera atalgojuma.
“Sūdzības no apkalpotajiem pasažieriem vēlamies saņemt vismazāk, tomēr jāatzīst, ka tās kalpo arī par šoferu darba kvalitātes mērauklu,” skaidro LAP valdes loceklis un biznesa attīstības direktors Oskars Špickopfs.
Plašāk lasiet laikraksta “Kurzemes Vārds” 12. oktobra numurā.
#kvards-20121012-09#