Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Trešdiena, 23. oktobris

Vārdadiena: Daina, Dainida, Dainis

Vēdinās, lai ātrāk žūst  (10)

Atslēgvārdi oskara kalpaka tilts | satiksme | remontdarbi | sez pārvalde

Oskara Kalpaka tilta brauktuves seguma nomaiņa sākusies raiti, un pēdējo dienu stiprie vēji plānotos darbus neietekmējot. Darbi netiekot pārtraukti arī tad, kad tilts atvērts kuģu satiksmei.

Šobrīd aktīva būvnieku rosība norit tilta ziemeļu daļā jeb Karostas pusē, kur demontē veco koka dēļu klājumu un brusas. "Pēc tam jāatjauno arī metāla konstrukcijas, kur parādījusies rūsa. Konstrukcijas jānotīra un jāpārkrāso," skaidro Liepājas Speciālās ekonomiskās zonas pārvaldes tehniskā direktora vietnieks Aigars Kudrēvičs, piebilstot, ka darbi noritēs pa posmiem. Tāpat iecerēti arī atsevišķi papildu darbi, kurus pagājušogad, kad mainīja tilta gultni, nebija iespējams veikt, jo tad būtu vajadzējis noņemt arī dēļus. "Runa ir par dzelzs konstrukcijām, kas ir sarūsējušas un vairs nav labā kārtībā. Līdz ar to šogad mainām gan dēļu klājumu, gan arī metāla konstrukcijas, kas ir apakšā."

Remontdarbu veicējiem esot speciāls alpīnisma aprīkojums, lai seguma nomaiņas darbus varētu veikt arī tad, kad tilts ir atvērts. "Vakarā, kad celtnieku darbs ir beidzies, tiltu cenšamies atstāt atvērtu, lai neviens nevarētu tikt uz tā virsū," pauž SEZ pārvaldes tehniskā direktora vietnieks.

Tāpat kā līdz šim, tiltu segs priežu un egļu dēļi. Tie piesūcināti ar speciālu vielu, kas kavē koka bojāšanos. A. Kudrēvičs spriež, ka jaunajam segumam vajadzētu kalpot vismaz desmit gadu.

"Šoreiz pēc projekta tiltam paredzēta arī vēdināšana," atzīmē SEZ pārstāvis. "Proti, starp gājēju ietvi un brauktuvi ierīkos ventilācijas atveres, lai tilta koka segums ātrāk žūtu." Līdz šim tiltā bijušas vien nelielas atveres, taču tās lietusūdens tecēšanas dēļ ātri nosprostotas ar smiltīm, līdz ar to mitrums paātrinājis dēļu pūšanu.

Jau rakstījām, ka tilts gājēju un autotransporta satiksmei būs slēgts līdz 16. augustam. "Pirms desmit gadiem noslēdzās O. Kalpaka tilta rekonstrukcija, saglabājot tā vēsturisko izskatu, arī koka klāju un nesošās koka konstrukcijas. Desmit gadu laikā tās jūras vēju ietekmē ir bojātas, un, lai turpmāk arī varētu nodrošināt drošu satiksmi pār tiltu, nepieciešami remontdarbi," iepriekš norādīja SEZ pārvalde.

  • Komentāri (10)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Sabiedrība

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!