Piektdiena, 3. aprīlis Daira, Dairis, Daiva

Vēl tikai mazliet jāsakopj

Vēl tikai mazliet jāsakopj
Foto: Egons Zīverts
01.11.2018 07:02

"Kurzemes Vārds"

Rekonstruētā Grīzupes iela jau ir katram izbraucama, lai arī aizvien vēl jāņem vērā atļautais ātrums 30 kilometri stundā. Gluži gatavs jaunais ceļš gan vēl nav. Asfalta virskārta, domājams, tiks klāta pēc ziemas tehnoloģiskā pārtraukuma. Pašreiz ielā vairākās vietās vēl strādā ietvju bruģētāji.

“Nevaram prognozēt, kad liksim asfalta virskārtu – tas atkarīgs no laika apstākļiem. Kuru katru dienu trotuārs būs pabeigts. No nākamās nedēļas tiks novākti satiksmes ierobežojumi. Objekts tiek sakārtots un piepucēts,” pastāsta SIA “CTB” būvdarbu vadītājs Māris Jakovickis. Rekonstrukcijai ir paredzētas 450 dienas, bet šajā termiņā neieskaita tehnoloģisko pārtraukumu. Par termiņa neievērošanu nekādu bažu nav, uzsver M. Jakovickis.

Grīzupes iela būs rekonstruēta teju četru kilometru garumā – no Cukura ielas līdz pilsētas robežai. Otrdien, kad to apskatām, redzam, ka pie robežas vēl nav pabeigts veloceliņš un trotuārs. Tur tas vēl jāizbūvē apmēram 30 metru garumā. Taps arī jauna robežzīme, kas izskatīsies kā bāka, piecu metru augstumā, un tur būs novietots arī informācijas stends. Savukārt, turpinot ceļu pilsētas centra virzienā, ievērojam jaunus koku stādījumus abās ielas pusēs. Vienā malā sastādīti ozoli, bet otrā ielas pusē apmēram 600 metru joslā, gluži kā dziesmā dzied, aug “liepu rinda, kas ozolus kaitināj'”. Kokus stādījis uzņēmums “Ķikši”. Apzaļumojuma darbus pabeigs pavasarī. Vēl jāuzved melnzeme, jāsēj zāliens. Tā kā pārbūvētajā ielā tagad ir trotuārs un veloceliņš, kur tā vispār nebija, šajās vietās ielas līmenis līdz ar to ir pacelts uz augšu. Tādēļ vairākās vietās izbūvētas arī atbalsta sienas, uz kurām zemesgabalu īpašnieki par savu naudu var likt žogu. Tā kā ielas līmenis ir nedaudz mainījies, nākas arī dažus apgaismes stabus nedaudz pacelt uz augšu, pieregulēt ielai.

Foto galerija

20 komentāri

2018-11-01 11:07

7.bildē: jau redzama kļūda,ko var izlabot tagad.Tā augstā apmalīte.Vai tiešām tik grūti uztaisīt līdzeni.

2018-11-01 14:06

miminono: Kaut kāda kopējā tendence pēdējos gados, ka katrs ielas remonts izvēršas par "dolgostroju" vairāku gadu garumā. Tas pats ar Lielo ielu, tas pats ar Grīzupes utt

2018-11-01 17:05

he: Bija totālākā gumijas stiepšana. Izskatās, ka celtniekiem maksā par pavadīto laiku objektā, nevis par padarīto darbu. Tad jau nav jābrīnās, ka visi objekti gala rezultātā izmaksā astronomiskas summas un kvalitāte žēli raud …..

2018-11-01 17:47

dolgostrojs: 4km. gadā nevar pabeigt. pusi vasaras tur neviens nebija redzams. tehnolģiskai pārtraukums nozīmē, ka strādnieki aizmesti uz citu dolgostroju

2018-11-01 17:59

z: Grūti uztaisīt, jā. Un , lūdzu pasekojiet, lai nav salūzušas, apdrupušas apmales!

2018-11-01 18:38

CTB: Vai tas,ka pārceļot pieturu grīzupes 93 ,cilvēkiem piekļuve pie tās jāmēro pa gravu-arī saistīts ar darbaspēka trūkumu vai idiotismu padomju garā?
Vai apgaismes stabus ielikt vienā līnijā,vai iesēt zāli pirms balandes nesazaļo -arī cilvēku trūkums vai prāta trūkums?
Jaunās ielas posmiņš nez kāpēc tik raiti uztaisījās. Ā,nu ja ,tur tak privāta darīšana.
Šogad jau būtu grēks sūdzēties,vnk neprasme organizēt darbus un visu atlikt uz pēdējo.

2018-11-01 19:11

šausmas:(: ja runa ir pa ielu tad tik negludu ielu var uztaisit tikai CTB ja tadu var pienemt ka labu darbu tad to sauc par debilismu un nemaku stradat,ja šim nelidzenam asfaltam lies vel kartu virsu tad varbut izlidzināsies pāravumi,bet vispār darbs ir nekvalitativsun pie upites deretu ari barjeras,lai kads pa taisno neielido upite:(((

2018-11-01 20:23

Liepajnieks2009: Kapèc velocelins nav izbrugèts no Cukura ielas lidz Kuldîgas ielai? Pàrus gadus atpaklj uzlèja velocelinju no asfalta un tagad remontu darbu laikà tas viss ir salauzt un tiek atkal làpïts ar asfaltu.

2018-11-01 22:17

abc: Kurš var paskaidrot lūku daudzuma nepieciešamību. No Cukura apļa posmā 3x vairāk kā bija un jau sāk grimt, faktiski šo ceļa posmu var izbraukt tikai braucot pa lūkām palēkdamies. Kas būs pēc gada??

2018-11-01 22:48

Kā tā?: Kāpēc tik maz nīdētāju! Saņemamies, viss taču ir ļoti slikti!!!

2018-11-02 06:34

z: Te nav stāsts par nīdēšanu. Protams, visi priecājas, ka būs sakopti ceļi. Bet , ja dara darbu, tas jādara godprātīgi. Nevajag jaukt kotletes ar putukrējumu. Uz kļūdām jānorāda. Ja būs vairāk normālu cilvēku, kas to dara, jo labāk dzīvosim, arī =kā tā.

2018-11-02 06:49

z: Ja uz tilta ir veci-nedroši dēļi, ( pie tam pēc tilta labošanas ), tad ir. Ja bruģis ir nekvalitatīvi salikts, ieskaitot apmales, tad tas tā ir. Tam nav saistības-ka viss ir slikti. To, ko saka -kā tā -tas ir no tjap-ļap sērijas.

2018-11-02 09:14

Kots: Iemesls visam ir ilggadīgais celtnieku paradums sagrābties vairāk pasūtījumu nekā spēj reāli paveikt Tad arī sākas dancošana no viena objekta uz otru, tehniskie pārtraukumi, gumijas stiepšana, tad triecientempi, kā rezultātā cieš darbu kvalitāte. Pilsētas domei derētu nopietnāk vērtēt pielaidi iepirkumiem, protams, ja nav otkatu. Tādā gadījumā nekas nemainīsies.

2018-11-02 09:54

Alus burkas: Visi krūmi gar Grīzupes ielu ir apd...sti ar alus burkām. Celtnieku kungi, savāksiet kaut pirms 18.datumu

2018-11-02 11:16

iedzīvotāja no Grīzupes ielas: Pēc kāda projekta uztaisīja Grīzupes ielā šīs pieturas?Droši vien tāds,kas pats tur nedzīvo un ar sabiedrisko autobusu nebrauc.Piem.pietura "Pagrieziens uz slimnīcu" braucot uz pilsētas pusi ir pilnīgi neatbilstošā vietā, jo jau tagad iedzīvotāji,lai tiktu uz pieturu ir iestaigājuši taciņu pāri smilšu pauguram,bet pa betona celiņu,kur agrāk VIENMĒR VISI iedzīvotāji gāja,tagad iet tikai puse no iedzīvotājiem,pārējie pa "taisno".

2018-11-02 11:24

iedzīvotāja no Grīzupes ielas: Arī iebrauktuve pagalmā ir ar paaugstinātu malu!Vai tiešām,tad nevar uzliet asfaltu līdz ar malu vai arī šīs apmales dziļāk ierakt zemē,lai ir līdzens!Brauktuves daļa ir tik ļoooti sašaurināta,ka pretim braucošas smagās mašīnas vai autobusi "knapi"pabrauc garām!!!Vienlaicīgi izbraukt-iebraukt krustojumā autobusi "pagriezienā uz slimnīcu" nemaz nevar,tātad arī nevar smagās mašīnas,kas Grīzupes ielu izmanto ļoooti intensīvi!!!Projekts ir galīgi garām,izņemot gājējiem un riteņbraucējiem!

2018-11-02 16:31

nīde: nav ko vairs nīdēt. zēni šodien ir pazuduši no grīzupes ielas. jāizsludina vislatvijas meklēšana. pie biznes centra palika pagaidu pietura un smiltis. un nav ko nīdēt, vēl jau nelīst un pa dubļiem ar šodien nav jābrien. varbūt rīt sāks līt. bet pagaidām nenīdiet.

2018-11-02 19:45

z: Nezinu, kas projektējis jaunās pieturas? Pa aizmugurējo jumta malu augšā, kad ir lietus, viss soliņš slapjš. Vecajām tā nebija. Nu nevar to saprast nekādi. Tas , kurš projektēja, nebrauc ar sabiedrisko un pieturās nestāv-tas gan.

2018-11-03 06:50

Smails: Viss slēpjas padomju laika domāšanā pilsētplānošanā. Ja paskatamies tad neko savādāku, inovatīvāku jau nebūvē, tā saucamais trotuārs ar bortiem un brauktuve. Visa padomju garā neredz ne velo joslas, ne modernus ielu risinājumus. Postkomunisktiskais stiliņš, kas atbilst pilsētas vadītājam.

2018-11-03 12:38

Kamēr: uzvarēs LĒTĀKAIS piedāvājums, tikmēr dzīvosim tā kā ir....

1/500

Liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Uzmanību!

Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Aizmirsu paroli