Veloceliņš pieņemts ar astēm
Nedēļu pirms Ziemassvētkiem parakstīti dokumenti un ekspluatācijā nodots veloceliņš 12 kilometru garumā.
“No dokumentu viedokļa viss ir kārtībā, paliek tikai tas, kas ir dabā,” pirms lēmuma pieņemšanas sacīja būvinspektors Uldis Cērps, bet Liepājas Būvvaldes Jaunliepājas arhitekts Indulis Kalns sacīja, ka pašlaik nav nekādu iebildumu par kvalitāti, bet vājās vietas droši vien parādīšot ziema. Savukārt būvnieks, SIA “A–Land” vadītājs Andris Šervinskis atzina, ka pavasarī droši vien nāksies no jauna iesēt zāli pie veloceliņa Cukura un Grīzupes ielā.
Projekta vadītāja Aiga Kļaveniece atzina, ka nav paspēts īstenot projekta mārketinga pasākumus, tomēr sajūta, ka darbs pabeigts, esot laba.
Veloceliņu bija paredzēts nodot ekspluatācijā jau šā gada aprīlī, bet būvniecība ievilkusies neparedzētu darbu dēļ (piemēram, agrāk nezināmu kabeļu pārvietošana), kuru izmaksas bija jāsaskaņo ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru, jo veloceliņa projekta lielākā daļa tika finansēta no Eiropas Reģionālās attīstības fonda. Vēl papildus tiek plānots nākamgad veloceliņa posmu kāpu zonā aizsargāt no smiltīm ar speciālu pinumu. Bet projektētājs Pēteris Alksnis brīdināja, ka veloceliņš nav domāts smagai tehnikai – arī celiņa kopšanā jālieto tehnika līdz 1,5 tonnu svarā.
Veloceliņa būvniecība izmaksājusi 412,8 tūkstošus latu.
“Kurzemes Vārds”