Ziemas dienesta telefonam mainīts darbības režīms
liepajniekiem.lv
No 22. aprīļa
darbu pārtraucis Komunālās pārvaldes ziemas dienests, līdz ar to mainīts
dežuranta mobilā tālruņa darbības režīms, informē sabiedrisko attiecību speciālists Aigars Štāls.
Iedzīvotāji par ielu uzkopšanas
un citiem Komunālās pārvaldes kompetencē esošajiem jautājumiem visu diennakti
var zvanīt uz mobilo tālruni 22011963,
uz kuru zvanītājam atbildēs uzņēmuma sekretāre lietvede (darba laikā), savukārt
ārpus darba laika zvans būs pāradresēts uz automātisko atbildētāju.
Bez minētā mobilā tālruņa,
iedzīvotājiem iespējas sazināties saglabājas ar fiksētā tālruņa 634 80751 (arī automātiskais atbildētājs)
starpniecību. Jautājumus un priekšlikumus ikviens var rakstīt arī uz epastu: [email protected].
Jebkurš pieteikums tiks piereģistrēts
un informācija nodota speciālistam faktu pārbaudei un novēršanai.
No pagājušā gada novembra visu
ziemas sezonu, bez tiešo funkciju un pienākumu pildīšanas, ziemas dienesta
dežurants uzklausīja un apkopoja iedzīvotāju informāciju vai sūdzības ne tikai
par ielu tīrīšanu un kaisīšanu ziemas apstākļos, bet arī citiem Komunālās pārvaldes
kompetencē esošajiem jautājumiem. Liepājnieki varēja pieteikt arī gadījumus,
kad:
• nedarbojas ielu apgaismojums;
• applūduši brauktuvju posmi, aizsērējušas gūlijas, lietus ūdens
novadgrāvji un caurtekas;
• nedarbojas/bojāta satiksmes infrastruktūra (luksofori, ceļazīmes,
barjeras utml.);
• sabojāts pilsētas labiekārtojums (soliņi, velonovietnes, bērnu
rotaļu iekārtas utml.);
• publiskajās teritorijās nolūzuši koki vai lieli zari.
Pēc ziemas sezonā (četros
mēnešos) saņemto zvanu apkopošanas redzams, ka iedzīvotāji dežurantam
zvanījuši:
par ielu tīrīšanu un kaisīšanu – 43 reizes;
par apgaismojuma bojājumiem vai nedegošām spuldzēm
–26 reizes;
par satiksmes infrastruktūras nepilnībām – 11
reizes;
par pilsētas labiekārtojuma bojājumiem – 4 reizes;
par pārplūdušajām ielām – 3 reizes;
nolūzušajiem kokiem – 2 reizes.
Analizējot datus par sūdzībām, kas attiecas uz apgaismojumu,
redzams, ka no kopējā zvanu skaita tikai sešos gadījumos bija nepieciešams
reaģēt nekavējoties, tas ir, apgaismojums nedarbojās kādā garākā ielas posmā; citos
gadījumos (20 reizes) informācija un sūdzības bija par atsevišķu laternu spuldžu
bojājumiem, kuru nomaiņa bija veicama uzturēšanas darbu ietvaros.
Komunālā pārvalde iedzīvotājiem
atgādina, ka nopietnu avāriju gadījumos, piemēram, sarauti elektrovadi,
dzirksteļo elektrosadales skapis, izplūst gāze vai radusies situācija, kas bīstama
cilvēka veselībai vai apdraud dzīvību, nekavējoties ir jāzvana uz ārkārtējo
situāciju diennakts tālruni 112.