Lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu un uzlabotu šīs vietnes veiktspēju un funkcionalitāti, mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārskatīt šo lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu saglabāšanai Jūsu ierīces atmiņā. Turpināt Vairāk informācijas

Svētdiena, 25. augusts

Vārdadiena: Ivonna, Ludis, Ludvigs, Patrīcija

Zvanot uz "karsto tālruni", sūdzas par apsaimniekošanas jautājumiem  (3)

Atslēgvārdi karstais tālrunis

Februārī uz Liepājas domes "karsto tālruni" zvanījuši 12 iedzīvotāji, no kuriem četri iedzīvotāji zvanījuši par ielu, teritoriju sakopšanu un apsaimniekošanas jautājumiem, bet divi zvanītāji pateikušies par atbildīgo dienestu un iestāžu operatīvo darbību, informē domes Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas praktikante Aija Skiba.

Kāds iedzīvotājs, zvanot uz „karsto tālruni”, informēja, ka pilsētas centrā nav tīrītas un kaisītas ietves. Konkrētās adreses uzreiz tika apsekotas un novērtēta situācija. Pārkāpumi netika konstatēti. Kā informē SIA „Komunālā pārvalde” valdes priekšsēdētājs Jānis Neimanis, pilsētas centrālās ielas ir iekļautas ielu uzturēšanas A un A1 klasē un atbilstoši prasībām uzturētas.

Tāpat vairāki iedzīvotāji informēja, ka pie viņu dzīvojamām ēkām nav tīrītas un kaisītas ietves. Pašvaldības policija apsekoja norādītās vietas un vērsusies pie nesakopto teritoriju īpašniekiem.

Kāds Liepājas iedzīvotājs norādīja, ka autobusu šoferi, apstājoties pieturās, nepiebrauc pie ielas malas, tādēļ gados veciem cilvēkiem ir grūti iekāpt. Zvanītājs lūdza atrisināt situāciju un nodrošināt kontroli. Liepājas pilsētas pašvaldības aģentūra "Liepājas sabiedriskais transports" direktors Gints Lūsis lūdz iedzīvotājus informēt par konkrētiem gadījumiem. Tomēr jāņem vērā, ka atsevišķās pieturvietās to konstrukcijas dēļ nav iespējams piebraukt pie pašas ietves malas. Rekonstruētajās ielās un ielās, kurās notiek ietvju pārbūve šīs nepilnības tiek novērstas.

Iedzīvotāji uz „karsto tālruni” zvanīja, lai izteiktu pateicību par sniegtās informācijas operatīvu izskatīšanu, rīcību un problēmu novēršanu. Kāds iedzīvotājs izsaka pateicību par to, ka K.Ukstiņa ielā 9A īsā laikā pēc zvana uz domes tālruni, tika savākti gruži. Savukārt, dzīvojamo māju biedrība pateicās par elektrības staba apgaismojuma problēmu novēršanu mājai Siļķu ielā.

"Karstā tālruņa" numurs ir 63425197 un iedzīvotājiem uz to ir iespējams piezvanīt visu diennakti. Saņemtie zvani ar iedzīvotāju priekšlikumiem iespēju robežās tiek pārbaudīti un nodoti tālāk atbildīgajām instancēm, lai minētie trūkumi tiktu novērsti.

  • Komentāri (3)
  • 0
+ skatīt visus Atlikušie simboli: 500

Pievieno komentāru

liepajniekiem.lv neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem. Aicinām ievērot pieklājību, toleranci un iztikt bez rupjībām.

Portālā aizliegts ievietot:
- personas godu un cieņu aizskarošu, draudošu, apmelojošu informāciju;
-musināt uz rasu vai etnisko neiecietību;
-komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas likumdošanai;
- komerciāla rakstura informāciju vai jebkāda veida reklāmu un aģitāciju.

Noteikumu neievērošanas gadījumā, liepajniekiem.lv patur tiesības komentārus dzēst, slēgt iespēju komentēt un ziņot tiesībsargājošām iestādēm.

Uzmanību!!!
Lai mazinātu iespēju portālā manipulēt ar komentētāju viedokli un noskaņojumu, komentāri, kuru autori diskusijās piedalās ar vairākiem vārdiem, tiek iezīmēti pelēkā krāsā. Tā kā šis process ir tehnisks, ir iespējamas situācijas, kurās iekrāsotie komentāri var nebūt no viena autora, vai arī neiezīmētos komentārus rakstījusi viena un tā pati persona.

Sabiedrība

Saistītās ziņas

Pamanīji neatbilstošu saturu? Būsim pateicīgi, ka par to informēsi mūs!