Zvanot uz “karsto tālruni”, sūdzas par apsaimniekošanas jautājumiem
Februārī uz Liepājas domes “karsto tālruni” zvanījuši 12 iedzīvotāji, no kuriem četri iedzīvotāji zvanījuši par ielu, teritoriju sakopšanu un apsaimniekošanas jautājumiem, bet divi zvanītāji pateikušies par atbildīgo dienestu un iestāžu operatīvo darbību, informē domes Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas praktikante Aija Skiba.
Kāds iedzīvotājs, zvanot uz ”karsto tālruni”, informēja, ka pilsētas centrā nav tīrītas un kaisītas ietves. Konkrētās adreses uzreiz tika apsekotas un novērtēta situācija. Pārkāpumi netika konstatēti. Kā informē SIA ”Komunālā pārvalde” valdes priekšsēdētājs Jānis Neimanis, pilsētas centrālās ielas ir iekļautas ielu uzturēšanas A un A1 klasē un atbilstoši prasībām uzturētas.
Tāpat vairāki iedzīvotāji informēja, ka pie viņu dzīvojamām ēkām nav tīrītas un kaisītas ietves. Pašvaldības policija apsekoja norādītās vietas un vērsusies pie nesakopto teritoriju īpašniekiem.
Kāds Liepājas iedzīvotājs norādīja, ka autobusu šoferi, apstājoties pieturās, nepiebrauc pie ielas malas, tādēļ gados veciem cilvēkiem ir grūti iekāpt. Zvanītājs lūdza atrisināt situāciju un nodrošināt kontroli. Liepājas pilsētas pašvaldības aģentūra “Liepājas sabiedriskais transports” direktors Gints Lūsis lūdz iedzīvotājus informēt par konkrētiem gadījumiem. Tomēr jāņem vērā, ka atsevišķās pieturvietās to konstrukcijas dēļ nav iespējams piebraukt pie pašas ietves malas. Rekonstruētajās ielās un ielās, kurās notiek ietvju pārbūve šīs nepilnības tiek novērstas.
Iedzīvotāji uz ”karsto tālruni” zvanīja, lai izteiktu pateicību par sniegtās informācijas operatīvu izskatīšanu, rīcību un problēmu novēršanu. Kāds iedzīvotājs izsaka pateicību par to, ka K.Ukstiņa ielā 9A īsā laikā pēc zvana uz domes tālruni, tika savākti gruži. Savukārt, dzīvojamo māju biedrība pateicās par elektrības staba apgaismojuma problēmu novēršanu mājai Siļķu ielā.
“Karstā tālruņa” numurs ir 63425197 un iedzīvotājiem uz to ir iespējams piezvanīt visu diennakti. Saņemtie zvani ar iedzīvotāju priekšlikumiem iespēju robežās tiek pārbaudīti un nodoti tālāk atbildīgajām instancēm, lai minētie trūkumi tiktu novērsti.