Liepājas pilsēta atzīta par ietekmīgāko zīmolu sociālajos medijos
LETA
“DDB Consulting”, “Gfk Custom Research Baltic”, “PHD Latvia” un “Kapitāls” kopīgi veidotajā “Mīlētāko zīmolu topa” apbalvošanas ceremonijā tika apbalvoti Latvijas mīlētākie zīmoli.
Šogad tika apbalvoti arī ietekmīgākie zīmoli sociālajos medijos, pamatojoties uz zīmolu spēju iesaistīt auditoriju Latvijā populārākajos sociālajos tīklos – “Draugiem.lv”, “Facebook”, “Twitter” un “Instagram”. Par ietekmīgāko zīmolu sociālajos medijos tika atzīta Liepājas pilsēta.
“Mainās zīmoli, mainās tehnoloģijas un arī tops mainās. Zīmols nav ne produkts, ne nosaukums, ne sauklis, ne solījums. Zīmols ir visu šo lietu summa. Summa ar pieredzēm, kuru cilvēks ar jūsu zīmolu iegūst. Tās faktiski ir attiecības. Lai veidotu attiecības, vērā jāņem daudzi faktori. Šī gada topā 50% visu aptaujāto zīmolu mīlētāju skaits ir pieaudzis, bet 50% – krities. Šī gada veiksmīgākie zīmoli ir darījuši daudz, lai veidotu un stiprinātu šīs attiecības. Tas nav vienkārši, jo cilvēki mainās, vērtības mainās un arī vajadzības mainās. Trīs lietas, kuras šogad novērojām visspilgtāk, salīdzinot ar pagājušo gadu. Pirmā – ienākumi aug, bet cilvēki joprojām tērē prātīgi. Otrkārt, Latvijas iedzīvotāji solidarizējušies bērnu radīšanā, vienlaikus palicis mazāk laika dažādām izklaidēm, sportam. Treškārt, ir vēl vairāk interneta, vēl vairāk iespēju. Internets pieejams visur, līdz ar to cilvēki kļuvuši nepacietīgāki, vairs nav gatavi gaidīt,” pasākumā sacīja “DDB Latvia” izpilddirektors Andris Rubīns.
Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots kopš 2004.gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atspoguļošanā. Zīmolu topu veido “DDB Latvia” sadarbībā ar pētījumu kompāniju “Gfk Custom Research Baltic”, “PHD Latvia” un žurnālu “Kapitāls”.