Vēlas Liepāju pārdot labāk
"Kurzemes Vārds"
Pilsētas dome meklē profesionālu mārketinga speciālistu darbam Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļā – “Kurzemes Vārdam” pastāstīja daļas vadītāja Zita Lazdāne.
“Mēs daļā esam trīs sabiedrisko attiecību speciālisti – es, Evita Enģele un Dace Ķēde, vēl šeit strādā fotogrāfs Aigars Prūsis, kurš savā brīvajā laikā piesaistās sociālajiem tīkliem. Bet mārketinga speciālista mums nav,” skaidro vadītāja. “No gada sākuma mūsu daļas budžetā bija paredzēti līdzekļi mārketinga speciālistam, esam sapratuši, ka mārketinga lietas ir bijušas atstātas novārtā.”
Sludinājumā portālā cv.lv teikts, ka pašvaldība meklē pieredzējušu sabiedrisko attiecību speciālistu pilsētmārketinga jautājumos, kura pienākumi būs izstrādāt pilsētas mārketinga plānus un projektus, to vadība, ieviešana un uzraudzība, jaunu mārketinga risinājumu izstrāde un attīstīšana un pašvaldības struktūrvienību un iestāžu īstenoto mārketinga aktivitāšu koordinēšana. Pieteikties var līdz 3. maijam. Z. Lazdāne atzīst: “Zinot Latvijas reālo situāciju ar speciālistiem, pieļauju, ka konkurss var beigties bez rezultāta. Ja neviens piemērots kandidāts nepieteiksies, tad iztiksim labāk bez. Gaidīsim cilvēku ar pieredzi un izpratni.” Pēc Z. Lazdānes ieceres, pilsētas mārketinga plāns būtu jārada apmēram desmit mēnešu laikā, viņas vadītā daļa jau to sākusi darīt.
Taču pašvaldībai jau ir 2012. gadā izstrādāta “Liepājas pilsētas mārketinga stratēģija investīciju piesaistei 2013.–2020. gadam”. Z. Lazdāne uzsver, ka viens ir stratēģija investīciju piesaistei, bet kopēja pilsētmārketinga stratēģija – kas cits. “Esam konstatējuši un secinājuši, ka Liepājas pašvaldības iestādēm un saistošajām iestādēm (kopumā tās ir vairāk nekā 20) nav vienota skatījuma un redzējuma par pilsētas kopīgo tēlu, mārketingu, aktivitātēm – trūkst vienotas pilsētmārketinga identitātes, kā vienoti pozicionēt Liepāju reģionālā, nacionālā un starptautiskā mērogā,” viņa atsūta skaidrojumu e-pastā. Vienotā stratēģijā būtu skaidri definēts “kopējais pilsētas pozicionējums, vēstījumi, vīzija, vērtības, noteikti racionālie un emocionālie argumenti, mērķauditorija utt.”
Plašāk lasiet laikraksta “Kurzemes Vārds” 22.aprīļa numurā.
#kvards-20160422-10#