Skaudība vai vienkārši kretīnisms?
Gadās, ka biznesmenis, kuru aicinām avīzē pastāstīt par savu uzņēmumu, atsakās. Protams, tādas ir uzņēmēja tiesības, jo tikai viņa ziņā ir ļaut vai neļaut atspoguļot privātā biznesa norises plašākai publikai.
Vairumā gadījumu viņš gan novērtē, ka publicitāte ir sava veida reklāma, kas tāpat nepieciešama uzņēmumam, tomēr argumenti vēlmei darboties pēc iespējas nostāk no sabiedrības modrās acs izrādās spēcīgāki.
Populārākais arguments, ko paudis ne viens vien uzņēmējs, ─ ka esot slikta pieredze ar sava uzņēmuma parādīšanu plašākai apskatei, jo uzreiz pēc tam klāt esot dažādu kontrolējošo institūciju pārstāvji. Varbūt tie publicētajās fotogrāfijās vai tekstā saskatījuši kādus ražošanas procesa vai darba aizsardzības pārkāpumus, bet varbūt vienkārši uzņēmums lieku reizi par sevi atgādinājis, mudinot pārbaudītājiem par to atcerēties un sarosīties.
Sarmītes Pelcmanes publikāciju rubrikā “Skatiens” lasiet šodienas laikrakstā “Kurzemes Vārds”.