Nepabeigtais darbs dzen izmisumā
"Kurzemes Vārds"
Saraiķniece Biruta Stepanova jau trīs mēnešus gaida, kad
Liepājā reģistrētais uzņēmums “Elco grupa” pabeigs darbu, viņas
privātmājā liekot jaunus plastmasas logus.
Līgumu ar Ģenerāļa Baloža ielā reģistrēto firmu pensionāre noslēgusi 29.
jūlijā. “Elco grupu” izvēlējusies, jo ar to sadarbojusies arī
pagājušajā gadā, kad nomainījusi logus privātmājas otrajā stāvā. Ar uzņēmuma darbu sieviete iepriekš bijusi apmierināta.
Līgumu noslēgusi par trīs plastmasas logu iegādi, montāžu un apdari. Jau
nākamajā dienā veikusi avansa maksājumu, kas noteikts 25 procentu apmērā no
kopējās summas jeb gandrīz 680 eiro.
Pēc avansa maksājuma – aptuveni 170 eiro – saņemšanas, logi jāpiegādā 25
līdz 35 dienu laikā, teikts līgumā. Taču pasūtījuma piegāde šoreiz kavējusies,
tomēr kliente savas saistības godprātīgi pildījusi.
Kad 30. oktobrī pēc vairākkārtējiem zvaniem “Elco grupas”
strādnieki logus beidzot atveduši, B. Stepanova rakstiski vērsusies uzņēmumā ar
aicinājumu izpildīt līgumā noteikto. Logu piegāde un montāža
kavējās 32 dienas.
Taču ar to klapatas vēl nav bijušas galā. Strādnieki vecos logus izņēmuši,
jaunos ielikuši, sākuši veikt apdares darbus, bet pēc dažām stundām paziņojuši,
ka nav līdzi palodžu. Atbraukšot pēc divām dienām. Ir pagājis mēnesis, bet B.
Stepanova joprojām gaida.
Saziņa ar firmu B. Stepanovai pagaidām ir neveiksmīga. Menedžeris
uz tālruņa zvaniem vairs neatbildot.
Ja uzņēmums nesniedz līgumā noteikto pakalpojumu, klients var vērsties
PTAC, iesniegumā izklāstot situāciju, pievienojot maksājumu kopijas un arī
kopiju sarakstei ar firmu, norāda Patērētāju tiesību aizsardzības centra
pārstāve Sanita Gertmane. Uzzinājusi, ka kliente nekādu atbildi joprojām nav
saņēmusi, viņa skaidro: uzņēmumam tas bija jāizdara 10 dienu laikā.
Plašāk lasiet laikraksta “Kurzemes Vārds” 29.novembra numurā.
#kvards-20141129-06#